8 б -05.12. Сабақтың тақырыбы: « Әр күнің – жаңа өмір» 93бет. Сабақтың мақсаты:
1.
Білімділік: Оқушылардың уақыт мезгілдері туралы білімдерін
тексеру, өткен материалдықайталау,сұраққадұрысжауапберу
дағдысын қалыптастыру.
2.
Дамытушылық: Оқушылардың қисынды ойлау қабілетін
қалыптастыру.
3.Тәрбиелік: Уақытты үнемдей білуге баулу, әдептілікке,
ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтыңтүрі: пысықтаусабағы.
Сабақтыңәдісі: сұрақ-жауап,әңгімелеу.
Сабақтыңкөрнекілігі: кима-қағаз.
Сабақтыңбарысы:
1.Ұйымдастырукезеңі. Оқушылардысабаққадайындау.
2.Үйжұмысынтексеру. 3. Жаңа
сабақ түсіндіру
Табыс пен сәтсіздік
арасында терең
шұңқыр бар, оның
атауы «менің уақытым
жоқ» «Уақытым
жоқ!» Бұл қазіргі кездегі
қоғамның көрінісі. Еңбектеген баладан, еңкейген қартқа дейін осы
сөзбен өмір сүріп келеді. Жиі ауызға алады. Уақыт деп жиі
күрсінеді. Шын мәнінде, уақыт дегеніміз не?! Оның жеткізбейтін
қандай құдіреті бар?!
Француз зерттеушісі Мишель Сифр
1960 жылы тәжірибе жасап
көріпті. Ол күн көзі көрінбейтін, жарығы мен сағаты жоқ үңгірге
кіріп екі ай өмір сүріпті. Нәтижесінде, 4-5 сағат болмаса, әдеттегі
24 сағаттан жаңылмаған.Уақыттың ақырын немесе жылдам өтуі тек
өзіңізге байланысты екенін дәлелдеді. «Уақыт
алақанымызға құйып алған су
секілді, шөлімізді қандырып
үлгеруге тиіспіз»

Уақыт алақанымызға құйып алған су секілді, шөлімізді қандырып үлгеруге тиіспіз»
Уақыт ағынды су болса, кеменің жүргізушісі – сен.
Оқулықпен жұмыс 93 бет,1 тап. Мәтінді оқып,түсінгендеріңді айтып беріңдер.
Мәтін бойынша диалог құру. Жұптық жұмыс
Ойды аяқтаңдар жазбаша. Адам үшін ең қымбат нәрсе.-..............Ол алтыннан да ...........Уақыт-әркімнің нақтылы ............. капиталы.Адамның құр босқа кеткен уақытын кері............. мүмкін емес. Кісінің іскерлігі уақытты ........... жібермеуден басталады.Біз көбінесе сол уақытты бағалай ...........Ханға да . қараға да берілетін мерзім-тәулігіне ............ сағат.Кім уақытын бағалай білсе,сол ғана биіктерге ............Өз уақытын пайдалана білген адам бір Істі жоспарлауға ...........Үнемі кешігіп жүретін жалқау адамға іскерлік әлемінде орын ........... Уақыттың бағасын .............Жалқаулықтан бойынды аулақ ............ (тексереміз)
Адам үшін ең қымбат нәрсе-уақыт.Ол алтыннан да қымбат.Уақыт-әркімнің нақтылы өмірлік капиталы.Адамның құр босқа кеткен уақытын кері қайтару мүмкін емес. Кісінің іскерлігі уақытты босқа жібермеуден басталады.Біз көбінесе сол уақытты бағалай білмейміз.Ханға да . қараға да берілетін мерзім-тәулігіне жиырма төрт сағат.Кім уақытын бағалай білсе,сол ғана биіктерге жетеді..Өз уақытын пайдалана білген адам бір Істі жоспарлауға үйренеді.Үнемі кешігіп жүретін жалқау адамға іскерлік әлемінде орын жоқ. Уақыттың бағасын біл.Жалқаулықтан бойынды аулақ ұста
Бағалау парағы
Үйге:94 бет,5 тапсырма.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары Әр күнің - жаңа өмір
сабақ жоспары Әр күнің - жаңа өмір
8 б -05.12. Сабақтың тақырыбы: « Әр күнің – жаңа өмір» 93бет. Сабақтың мақсаты:
1.
Білімділік: Оқушылардың уақыт мезгілдері туралы білімдерін
тексеру, өткен материалдықайталау,сұраққадұрысжауапберу
дағдысын қалыптастыру.
2.
Дамытушылық: Оқушылардың қисынды ойлау қабілетін
қалыптастыру.
3.Тәрбиелік: Уақытты үнемдей білуге баулу, әдептілікке,
ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтыңтүрі: пысықтаусабағы.
Сабақтыңәдісі: сұрақ-жауап,әңгімелеу.
Сабақтыңкөрнекілігі: кима-қағаз.
Сабақтыңбарысы:
1.Ұйымдастырукезеңі. Оқушылардысабаққадайындау.
2.Үйжұмысынтексеру. 3. Жаңа
сабақ түсіндіру
Табыс пен сәтсіздік
арасында терең
шұңқыр бар, оның
атауы «менің уақытым
жоқ» «Уақытым
жоқ!» Бұл қазіргі кездегі
қоғамның көрінісі. Еңбектеген баладан, еңкейген қартқа дейін осы
сөзбен өмір сүріп келеді. Жиі ауызға алады. Уақыт деп жиі
күрсінеді. Шын мәнінде, уақыт дегеніміз не?! Оның жеткізбейтін
қандай құдіреті бар?!
Француз зерттеушісі Мишель Сифр
1960 жылы тәжірибе жасап
көріпті. Ол күн көзі көрінбейтін, жарығы мен сағаты жоқ үңгірге
кіріп екі ай өмір сүріпті. Нәтижесінде, 4-5 сағат болмаса, әдеттегі
24 сағаттан жаңылмаған.Уақыттың ақырын немесе жылдам өтуі тек
өзіңізге байланысты екенін дәлелдеді. «Уақыт
алақанымызға құйып алған су
секілді, шөлімізді қандырып
үлгеруге тиіспіз»

Уақыт алақанымызға құйып алған су секілді, шөлімізді қандырып үлгеруге тиіспіз»
Уақыт ағынды су болса, кеменің жүргізушісі – сен.
Оқулықпен жұмыс 93 бет,1 тап. Мәтінді оқып,түсінгендеріңді айтып беріңдер.
Мәтін бойынша диалог құру. Жұптық жұмыс
Ойды аяқтаңдар жазбаша. Адам үшін ең қымбат нәрсе.-..............Ол алтыннан да ...........Уақыт-әркімнің нақтылы ............. капиталы.Адамның құр босқа кеткен уақытын кері............. мүмкін емес. Кісінің іскерлігі уақытты ........... жібермеуден басталады.Біз көбінесе сол уақытты бағалай ...........Ханға да . қараға да берілетін мерзім-тәулігіне ............ сағат.Кім уақытын бағалай білсе,сол ғана биіктерге ............Өз уақытын пайдалана білген адам бір Істі жоспарлауға ...........Үнемі кешігіп жүретін жалқау адамға іскерлік әлемінде орын ........... Уақыттың бағасын .............Жалқаулықтан бойынды аулақ ............ (тексереміз)
Адам үшін ең қымбат нәрсе-уақыт.Ол алтыннан да қымбат.Уақыт-әркімнің нақтылы өмірлік капиталы.Адамның құр босқа кеткен уақытын кері қайтару мүмкін емес. Кісінің іскерлігі уақытты босқа жібермеуден басталады.Біз көбінесе сол уақытты бағалай білмейміз.Ханға да . қараға да берілетін мерзім-тәулігіне жиырма төрт сағат.Кім уақытын бағалай білсе,сол ғана биіктерге жетеді..Өз уақытын пайдалана білген адам бір Істі жоспарлауға үйренеді.Үнемі кешігіп жүретін жалқау адамға іскерлік әлемінде орын жоқ. Уақыттың бағасын біл.Жалқаулықтан бойынды аулақ ұста
Бағалау парағы
Үйге:94 бет,5 тапсырма.
шағым қалдыра аласыз













