Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
сабақ жоспары "Атмосфера"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар: Мектеп: №4 ЖОББМ Күні: 08.11.2017ж. Мұғалімнің аты-жөні: Туысова А.Е. Сынып: 7 сынып Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Атмосфера және оның құрамдас бөліктері |
|||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.2.1. Атмосфералық құрамын сипаттайды |
||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Атмосфера туралы жалпы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Атмосфераның құрамдас бөліктерін атай алды. Кейбір оқушылар: Атмосфераның құрамдас бөліктерін бір бірінен ажыратып , талдай алады. |
||||||||||||||||||
Бағалау критерий |
Білу. Атмосфера ұғымын түсіндіреді. Түсіну. Атмосфера құрамын графикалық түрде бейнелейді және маңызын сипаттайды; Талдау. Атмосфера құрамындағы газдардың мөлшерін талдайды, бір бірінен ажыратады.
|
||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен заттардың тұтануға арналған сынақ нәтижелерін ауызша салыстыра алады Термин сөздермен жұмыс: атмосфера, озон, азот, инертті газ , аэрозол, тропосфера Негізгі сөздер мен тіркестер: атмофера, тропосфера, азот, көмір қышқыл газы Айтылым: окушылар өтіліген тақырып бойынша бір-бірімен пікір алмасады. Тыңдалым: окушылар жаңа тақырып бойынша материалды тыңдайды. Оқылым: оқулықтағы мәтінді оқиды. Жазылым: Атмосфераның құрамының диаграммасын сызу, мини хабарлама жазады |
||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Мәңгілік ел жалпы ұлттық идеясының аясында оқушыларды топтық жұмыс арқылы бір біріне құрметтеуге, жауаптарын тындауға, талдау жасауға. ауаны қорғауға баулу. Талқылауға арналған тармақтар: Атмосфераның қай бөлігінде тіршілік бар? Қабаттардың биіктігі бойынша қандай ерекшеліктері бар? Сіз неліктен ......... екенін айта аласыз ба ? Сіз неліктен атмосфера құрамының әр түрлі болатынын білесіз бе? Жазылым бойынша ұсыныстар:
|
||||||||||||||||||
Пән аралық байланыс |
Физика-физикалық дененің құрамдас бөліктері, химия-заттардың химиялық қасиетері, газ бу агрегаттық күйі |
||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
5сыныпта-5311; 5312 6 сыныпта- 6313;6321 тақырыбында таңысты |
||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңі |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру бөлімі. Сәлемдесу. Жақсы көңіл-күй қалыптастыру. Сабақтын мақсатымен таныстыру. Күтілетін нәтижені аңықтау. Окушылар қорапшадағы әріптер алып 3 топка бөлу әріптерден сөз құрастыру (газ, күн, ауа). Ой қозгау: Бүгін топтардың атаулары өзгеше. Олардың арасында қандай ұқсастығы бар?Бүгін сабақ не туралы деп ойласыз? Қандай тақырыпты өтеміз? Ф. «Қолпаштау» әдісі арқылы «Жарайсын, Керемет» |
Қорапша, термин сөздер |
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Білу 10 мин Түсіну 15 мин Талдау 10 мин Сабақтын соңы Рефлексия Кері байланыс 2 мин
|
1 – Тапсырма. «Постер құру» әдісі:Топтық жұмыс. «Үш шапалақ» әдісімен бағалайды.
Атфосфера
2 – Тапсырма. Жұптық жұмыс. 1. Диаграмма бойынша атмосфера құрамы туралы мини хабарлама жазу
3 - Тапсырма.Жеке жұмыс. «Семантикалық карта» әдісі.
Таза ауаның компоненттері Компоненттер Мөлшері % Азот 78,08 Оттек 20,94 Аргон 0,93 Көміртегі диоксиді 0,03 Озон 0,00005 аз Арасында кішігірім гелий, метан, криптона және сутегі кездеседі 0,002 аз неон бар
Сыныпқа тапсырма «Бос орынды толтыр» әдісі арқылы. Оқушылар жасырылған ақпаратты табуы керек Ауа- бұл мына газдардың қоспасы / | | \
78% 21% 1% 0.03% .
Оқушылар бос орынды ,толтыра отырып өз ойлырын ортаға салып, тақырыптың мағынасын ашады
«Қол сигналдары» әдісі:
«Температураны өлшеу» әдісі Бұл әдіс оқушылар тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқанын анықтау үшін қолданылады. Ол үшін оқушы қызметін тоқтатып, мұғалім оқушылардан: «Біз не істеп жатырмыз?» деп сұрайды. Оқушы жауаптарынан мұғалім олар қаншалықты тапсырманың мәнісін немесе оны орындау ретін түсінгенін анықтай алады.
Қағаздан жасалған ұялы телефондарға оқушылар сабақтың қалай өткенін және қаншалықты жемісті болғанын досына SMS – арқылы жазып білдіреді Оқушылар жауап жазып бүгінгі сабақтан алған білімдерін көрсетеді.
|
Оқулық 47-48 бет
АКТ құралдары, презентация, Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Үлестірмелі материал
Үлестірмелі материал, стикер
Қима қағаз,
Ұялы телефон
|
Саралау-Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Барлық оқушылар: ой қозғау әдісі арқылы біледі түсінеді. Басым оқушылар: диаграмма аркылы атмосфера құрамындағы газдардың мөлшерін талдайды Кейбір оқушылар: алған білімдерін падалана отырып хабарлама жазалады, атмосферанын ролін анықтайды |
ҚБ арқылы ынталандырып, білімді игеруге талпындыру. Қолданылатын қалыптастырушы бағалау әдістері: «Қолпаштау», «Температураны өлшеу» әдісі
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|