Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақ жоспары "Атомдар мен молекулалар" 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сабақ жоспары "Атомдар мен молекулалар" 8-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға атом - химиялық элементтің қасиетін бойына сақтаған оның ең кіші бөлшегі екенін түсіндіру, алған білімдерін өмірде қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ тақырыбы: Атомдар мен молекулалар. Заттардың молекулалық құрылысыСабақ мақсаты:Білімділік: оқушыларға атом - химиялық элементтің қасиетін бойына сақтаған оның ең кіші бөлшегі екенін түсіндіру, алған білімдерін өмірде қолдана білу дағдысын қалыптастыру.Дамытушылық: логикалық ой - өрісін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.Тәрбиелік: шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу, өз ойын ашық айтабілуге үйрету.Сабақ түрі: жаңа сабақ.Көрнекілігі: плакат, карточкалар, Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесі, портреті, жұмбақ жинағы, слайдтар, кодоскоп, электронды оқулық.Әдіс - тәсілдер: түсіндіру, сұрақ - жауап, жұмбақ шешу.Пәнаралық байланыс: химия, биологияСабақ барысы:І. Ұйымдастыру бөлімі (2 мин)а/ оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеп, олардың сабаққа әзірлігін тексеру.б/ назарын сабаққа аударып, сабақтың мақсат - міндеттерінайту.ІІ. Үй тапсырмасынтексеру. (5 мин)а/ сөзжұмбақ шешу арқылы өткен тараудан алған білімдерін пысықтау.Сұрақтар:1. АҚШ пен Англиядағы ұзындық бірлігі қалай аталады?2. Сыйымдылықтың өлшем бірлігі3. м³ бірлігімен өлшенетін физикалық шама қалай аталады?4. Ертеде қазақтар ұзындық бірлігі үшін қандай бірлікті қолданған?б/ І тараудың ең маңызды мәселелерінен физикалық диктант алу.● Табиғаттағы кезкелген өзгерістер... депаталады.●... – табиғаттағы физикалық құбылыстарды әрі денелердің физикалық қасиеттерін зерттейтін ғылым және оқу пәні.● Табиғаттағы зерттеудің ғылыми негізгі әдістерін атапжаз......●.... – физикалық шаманы бірлік үшін қабылданған басқа біртектішамаменсалыстыру.● Ғылыми деректернегізінде ұсынылған болжамдар... депаталады.ІІІ. Қызығушылықты ояту. (3 мин)Ребус шешу арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын табады.Жаңа сабақты меңгеру. (15 мин)Ертедегі грек ғалымдары барлық заттар бөлінбейтін өте кішкентай бөлшектерден тұрады деп жорамалдаған екен. Демокритондай бөлшектерді атомдардепатады. ХІХ – ХХ ғасырларда зат құрылысы туралыДемокрит болжамының дұрыстығы практикада дәлелденді. Алайда ХХ ғасырдың басында атомның да күрделі бөлшек екені, оның бір ғажабы: әлемдегі сан жетпейтіннеше түрлі заттардың барлығы да 92 ғана химиялық элементтің атомдарынан тұрады. Әлемдегі бүкіл заттаросындайсанаулы ғана элементтің атомдарының бір - біріменбайланысы арқасында түзілген, өзінен де кішібірнеше бөлшектерге бөлінетіні белгіліболды.Элементтердің аттары жоғары сыныпта Д. И. Менделеев жасаған кестедеберіледі. Олардың ең жеңілі – сутегі, ал ең ауыры – уран атомы. Әлемдегі заттардың 99 пайызыекі - ақ элементтен: сутегі мен гелийден тұрады. Ғалымдардың пайымдауынша, ғарыш денелеріндегі 10 000 сутегіатомына гелийдің 500 атомы, сондай - ақ басқа элементтердің бір ғана атомы келеді.Әр заттың молекуласы – сол заттың қасиеттерін сипаттайтын ең ұсақ бөлшегі. Атомдар мен молекулалардың кристалындағы орналасуретін, олардың жалпы сұлбасын қазіргі электрондық микроскоптар мен иондық проекторларда көруге болады. Ұсақ бөлшектерді электрондық микроскоптар жүздеген мың есе үлкейте алады, ал иондық проекторлардың үлкейтуі миллиондаған есегежетеді.ІV.Жаңа сабақты бекіту. (8 мин)Интерактивті тақтада оқушыларға слайд арқылы физикалық диктант беріледі.V. Сергіту сәті. (3 мин)а/ ережелерді дәптерге жазу;в/ кодоскоппен жұмысс/ интерактивті тақтада жұмысVІ. Жаңа сабақты қорытындылау. (5 мин)5 - жаттығуды орындау.VІІ. Үйге тапсырма. (2 мин)§14; 5 - жаттығу; тест дайындау.Өзін - өзі тексеру сұрақтары.VІІ. Бағалау. (2 мин)Сабақта белсенділік танытқан оқушыларды топ басшысы бағалайды. Мұғалім сыныптың сабаққа қатысқанына баға береді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз