Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
сабақ жоспары "Батыс Түрік қағанаты" 10 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
қазақстан тарихы пәнінен 10-сыныптарға арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
679
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Қазақстан тарихы сыныбы: 10 Сабақтың тақырыбы: § 23. Батыс Түрік қағанаты Сабақтың мақсаты: Түрік қағанатының не себептен екіге бөлінгендігін еске түсіріп , Батыс және Екінші Түрік қағанаттары мен Біріккен Түрік қағанатының пайда болуы, өрлеуі және құлдырауы туралы түсінік беру.Сабақтың күтілетін нәтижесі: Батыс , Екінші және Біріккен Түрік қағанаттарының ішкі және сыртқы жағдайын түйіндеп , қағанаттардың әлсіреу себебтерін анықтайды . Аталған Түрік қағанаттарының қазақ тарихындағы алатын орнын бағалайды.Сабақтың әдіс-тәсілдері: Топтық жұмыс, жеке, жұптық жұмыс , СТО. «Тобыңды тап» тәсілі, «Ілездеме сұрақтар» әдісі, «Оймышты ара» әдісі, «Теңгемді сыйлаймын» әдісі, «Өзіндік жұмыс».
Уақыты | Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ОБ және ОүБ | қолданылатын ресурстар |
2мин. | І.Ұйымдас- тыру | Сәлемдесу Оқушыларды түгендеуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыруСынып болып «Атамекен» әнін орындау. | Сәлемдеседі Сабаққа дайындығын мәлімдейдіҚазақстанның Тәуелсіздігінің 25 жылдығына,желтоқсанның 30 жылдығына орай «Атамекен» әнінің бір шумағын орындаумен сабақты бастайды. | жақсы,рахмет | Слайдта «Атамекен» әнінің мәтіні көрсетіледі |
2мин. | Топқа бөлу | «Тобыңды тап» тәсілі бойынша 3 топқа бөлінеді 1топ: «Тәуелсіздік» тобы2топ: «Еркіндік» тобы3топ: «Азаттық» тобы | Тақтаға топтардың аты жазылған стикерлер ілінеді. Әрбір оқушы өз тобын табады. | мадақтама бағалау | Қазақстанның саяси картасы түрлі-түсті таратпа стикерлер |
8 мин. 15 мин. 3 мин. 5 мин. 3 мин. 3 мин. 3 мин. 1 мин. 1 мин. | ІІ.Қызығу-шылығын ояту ІІІ.Мағына- ны тану ІҮ.Сергіту сәті Ү. Ой толғау. ҮІ. Кері байланыс. ҮІІ.Бағалау ҮІІІ.Үйге тапсырма | Үй тапсырмасын «Ілездеме сұрақтар» әдісі арқылы пысықтау. Сұрақтар:1.Түрік тілдес тайпалардың ортақ атауы?2.Түрік қағанатын қай тайпаның ақсүйектері биледі?3. Қашан, қандай оқиғадан кейін Бумын Түрік қағанатының билеушісі болды?4.Түрік қағанаты қай аумақта орналасқан ? Атап, картадан көрсет.5.Түркі өркениетін зерттеуде кімдердің еңбектерін атауға болады?6. «Түркі халқы үшін түн ұйықтамадым, күндіз отырмадым..Қызыл қанымды төктім, қара терімді ағыздым» жолдары қандай жырдан алынған? Мағынасын қалай түсіндіңдер?7. Күлтегін ескерткішінің көшірмесі қашан, қайдан әкелініп , қай жерге орнатылды? Тақтаға сабақтың тақырыбын слайдтан көрсетемін, кіру парағын толтыруларын сұраймын Күлтегін туралы бейнебаян көрсетемін. Сұрақтар қоямын.«Оймышты ара»әдісі арқылы жаңа тақырыпты меңгерту.3 топқа конверттер үлестіремін1-ші «Тәуелсіздік» тобына: БатысТүрік қағанаты тақырыбын Шығыс Түрік қағанатын венн диаграм-масына салып түсіндіру.2-ші «Еркіндік» тобына: Екінші Түрік қағанаты кезеңіндегі билеушілер түралы даталармен байланыстырып топтастыру.3-ші «Азаттық» тобына: Біріккен Түрік(Ұйғыр) қағанатының өркендеуі мен құлдырауы туралы картаны пайдаланып баяндау«Өз бетінше жұмыс» «Құпия қорапша»Бұл өсімдікті орта ғасырларда ежелгі гректержыланның шаққан жеріне бірден-бір ем ретінде қолданған.Сондықтан оны «жылан өсімдігі деп атаған. Ал ежелгі Мысырда оны пирпамида құрылысы кезінде мыңдаған құлдарға күн сайынберіп тұрған.1-ші көмек: Бұл өсімдіктің Отаны – Орта Азия.2-ші көмек: Францияда шілдеден қаңтарға дейін әр бейсенбіде бұл өсімдіктің ғажайып жәрмеңкесі өткізіліп тұрады.3-ші көмек: Иісі өткір, ащы, тамаққа пайдаланамыз.Жауабы: пияэ Сабақты қорытындылау.1.Түркі қағанаты деген қандай мемлекет?2. Түркі қағанатының негізгі тұлғалары кімдер?3. Орхон-Енисей жазба ескерткіштерінің тарихын білесің бе? Онда не туралы жазылған? «Шығу парағын» толтыру-Сабақта қойған мақсаттарыңа жеттіңдер ме?- Не алдың ?- Не үйрендің ?Шатырға жазып ілу. Бағалау парақшаларына теңгемен жинаған ұпайларын бағаға айналдыру:«5» - 15-20 ұпай;«4» - 14-9 ұпай;«3» - 8-4 ұпай:«2» - 3 –тен төмен ұпай. «Сиқырлы сандар» 25, 30, 100, 105, 225, 1000,2017. §24.Түркеш және Қарлұқ мемлекеттері. Оқып танысу.М.Жолдасбековтің нұсқасындағы «Күлтегін» жырының мазмұнын біліп келу. | Оқушылар назар аударып тыңдайды, дұрыс жауабын айтады.Дұрыс жауаптары:1. Түрік тілдес тайпалардың ортақ атауы «теле».2. Түрік қағанатын «ашина» тайпасының ақсүйектері биледі.3. 552 жылы жужандарды жеңген соң. 4. Олар қазіргі Моңғолия жеріндегі Гоби шөлінің солтүстігінен батыста Тянь-Шань тауына дейінгі жерлерді жайлаған.5. М. Қашғари, қытайдың «Көне Таң», «Жаңа Таң» кітаптарын, Күлтегін, Білге қаған, Тоныкөк ескерткіштеріндегі мәтіндер, даниялық В.Томсон, орыс ғалымдары Н.Я.Ядринцев, В.Радлов,В.П.Васильев т.б. еңбектерін атауға болады.6. «Күлтегін», «Тоныкөк» жырларынан алынған. Мағынасы Еліне, Отанына адал қызмет ету.7.Жапонияда жасалынып әкелінген Күлтегін ескерткіші 2001ж. 18 мамырда Астанадағы Л.Гумилев атындағы Еуразия университетінің алдына орнатылды. Балалар слайдқа назар аударып, «кіру парағын»толтырады (төртбұрышты қағазға)-Бүгінгі сабақтың тақырыбы ....-Бүгінгі сабақтан не күтесіңдер?-Нені білгілерің келеді?Ойларыңды дәптерге жазып, топпен талқылап, құнды деген пікірлеріңді алдарыңдағы түсті қағазға жазып тақтаға ілесіңдер. Оқушылар бейнебаянды тамашалайды, өздерінің пікірлерін білдіреді.Әр топ конвертті ашып тапсырмаларымен танысып , жұмысқа кіріседі.Мәтінмен танысады, әуелі жұбымен ,сонан соң тобымен кеңесіп, ортақ шешімге келіп, тақтаға шығып қорғайды. «Дұрысын тап», « Жалғастыр» , «Тұлғаны таны». Қорапша ішінде жасырылған заттың оқушыларға сипаттамасы беріледі. Сол арқылы оның ішінде не бар екенін табу керек. 3 көмек болады. Әрбір көмек болған сайын 1 ұпай шегеріліп отырады. Ұпай саны – 5. Әр топтан оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді Топтар ақылдаса келе шығу парағын толтырады, кіру парағының үстіне қыстырады. Әрбір топтың бағалаушысы өз тобын бағалайды Балалар сандардың сырын ашады. | ұлттық теңгелермен мадақтау ұлттық теңгелермен мадақтау ұлттықтеңгелермен мадақтау | Топтарға бағалау парақшаларын үлестіру АКТА4 форматы конверттероқулық,карта.постер, маркер,ұлттық теңгелер құпия қорапша бағалау парақшалары 10 сыныпқа арналған оқулық, Аңыз адам журналы, №23,2012ж. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)