|
Сабақтың тақырыбы: Бесік жыры |
Мұғалімнің аты-жөні: Өндірқан Амангүл Сыныбы: 5 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Қазақтың тұрмыс – салт әндерінің түрлерін , Бесік жырының сырын ашып,оның тәрбиелік мән-мағынасын түсіну. «Бесік жыры» туралы айтып түсіндіру,іздену жұмысымызбен таныстыру. |
|||
|
Бағалау критерийі: |
|
|||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ әдебиеті |
|||
|
Сабақтың жоспары |
||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||
|
Басталуы |
Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Музыкалық аспаптардың суретін топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сиқырлы гүл» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып тұрады. «егер сенде сиқырлы гүл болса не істер едің?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолына гүлді береды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
1-топ «Домбыра» 2-топ «Шаңқобыз» 3-топ «Сыбызғы» 4-топ «Қобыз» «Сиқырлы гүл» Тренинг. |
||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Қазақ әдебиетінің үлкен бір саласы – тұрмыс – салт жырлары. Күнделікті тұрмыста өлең айту қазақтың ең қасиетті салты болған. Ондай өлеңдерді, жырларды сондықтан да тұрмыс- салт жырлары деп атаған. Тұмыс – салт жырларында халықтың өзіне тән тұрмысы, тіршілігі салт – дәстүрі сөз болады, төрт түлік мал және басқа жануарлар туралы, наурыздағы, көктемдегі ел қуанышы туралы жырлар айтылады. Тұрмыс –салт әндері – адамның өмір сүруіне, тіршілігіне байланысты туған әндер
|
Оқулық, мәтіндер. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі |
||
|
Ортасы 10 минут |
Жариялау әдісі
(Әрбір топ берілген сурет және материял бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, суретте берілген сал – дәстүрге анықтама береды.) Бесік жыры әнін бірге шырқау |
топ берілген сурет және материял бойынша өз позициясын жариялау керек. |
||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
||
|
Кері байланыс |
« байланыс |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады |
||
|
Үйге тапсырма: Бесік жыры әнін жаттау |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Бесік жыры" 5 сынып
Сабақ жоспары "Бесік жыры" 5 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Бесік жыры |
Мұғалімнің аты-жөні: Өндірқан Амангүл Сыныбы: 5 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Қазақтың тұрмыс – салт әндерінің түрлерін , Бесік жырының сырын ашып,оның тәрбиелік мән-мағынасын түсіну. «Бесік жыры» туралы айтып түсіндіру,іздену жұмысымызбен таныстыру. |
|||
|
Бағалау критерийі: |
|
|||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ әдебиеті |
|||
|
Сабақтың жоспары |
||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||
|
Басталуы |
Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Музыкалық аспаптардың суретін топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сиқырлы гүл» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып тұрады. «егер сенде сиқырлы гүл болса не істер едің?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолына гүлді береды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
1-топ «Домбыра» 2-топ «Шаңқобыз» 3-топ «Сыбызғы» 4-топ «Қобыз» «Сиқырлы гүл» Тренинг. |
||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Қазақ әдебиетінің үлкен бір саласы – тұрмыс – салт жырлары. Күнделікті тұрмыста өлең айту қазақтың ең қасиетті салты болған. Ондай өлеңдерді, жырларды сондықтан да тұрмыс- салт жырлары деп атаған. Тұмыс – салт жырларында халықтың өзіне тән тұрмысы, тіршілігі салт – дәстүрі сөз болады, төрт түлік мал және басқа жануарлар туралы, наурыздағы, көктемдегі ел қуанышы туралы жырлар айтылады. Тұрмыс –салт әндері – адамның өмір сүруіне, тіршілігіне байланысты туған әндер
|
Оқулық, мәтіндер. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі |
||
|
Ортасы 10 минут |
Жариялау әдісі
(Әрбір топ берілген сурет және материял бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, суретте берілген сал – дәстүрге анықтама береды.) Бесік жыры әнін бірге шырқау |
топ берілген сурет және материял бойынша өз позициясын жариялау керек. |
||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
||
|
Кері байланыс |
« байланыс |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады |
||
|
Үйге тапсырма: Бесік жыры әнін жаттау |
||||
шағым қалдыра аласыз




Білім ағашы»
кері












