Сабақтың тақырыбы: Бесік жыры | Мұғалімнің аты-жөні: Өндірқан АмангүлСыныбы: 5 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Қазақтың тұрмыс – салт әндерінің түрлерін , Бесік жырының сырын ашып,оның тәрбиелік мән-мағынасын түсіну.«Бесік жыры» туралы айтып түсіндіру,іздену жұмысымызбен таныстыру. |
Бағалау критерийі:
| өз жұмысын шығармашылықпен көрсетеді;жобаның жоспарымен сәйкес;топта өз рөлін атқарады;критерийлерге сәйкес бағалайды;өз жұмысына өзгертулер енгізеді.
|
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ әдебиеті |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы
|
Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»Музыкалық аспаптардың суретін топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сиқырлы гүл»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып тұрады. «егер сенде сиқырлы гүл болса не істер едің?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолына гүлді береды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
1-топ «Домбыра»2-топ «Шаңқобыз»3-топ «Сыбызғы»4-топ «Қобыз»
«Сиқырлы гүл»Тренинг. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Қазақ әдебиетінің үлкен бір саласы – тұрмыс – салт жырлары. Күнделікті тұрмыста өлең айту қазақтың ең қасиетті салты болған. Ондай өлеңдерді, жырларды сондықтан да тұрмыс- салт жырлары деп атаған.Тұмыс – салт жырларында халықтың өзіне тән тұрмысы, тіршілігі салт – дәстүрі сөз болады, төрт түлік мал және басқа жануарлар туралы, наурыздағы, көктемдегі ел қуанышы туралы жырлар айтылады.Тұрмыс –салт әндері – адамның өмір сүруіне, тіршілігіне байланысты туған әндер
|
Оқулық,мәтіндер.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
|
Ортасы 10 минут
| Жариялау әдісі
(Әрбір топ берілген сурет және материял бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, суретте берілген сал – дәстүрге анықтама береды.)
Бесік жыры әнін бірге шырқау | топ берілген сурет және материял бойынша өз позициясын жариялау керек.
|
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Күміс құмған-ай" | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Кері байланыс
| «Білім ағашы» кері байланыс
| Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады
|
Үйге тапсырма: Бесік жыры әнін жаттау |