Материалдар / Сабақ жоспары :Бір түзу бойымен денеге әрекет ететін күштерді қосу. 7сынып

Сабақ жоспары :Бір түзу бойымен денеге әрекет ететін күштерді қосу. 7сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал туралы қысқаша түсінік туралы айтар болсам, ол жалпы табиғат күштері жайлы түсінік береді. Ол оқушыларға табиғаттағы күштердің теңәректті болатындығын үйрену үшін және жас мамандарға осы сабақты өткізу барысында көмек ретінде жарамды .Суреттер арқылы есеп құрастырып шығаруға болады. Қазақтың ұлттық ойындарын ойнай отыра осы теңәрекетті күшті толық сипаттап айта алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
2385
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:

Бір түзу бойымен денеге әрекет еткен күштерді қосу

Мұғалім: Джакимбаева Н.Ж.

Күні:

СЫНЫП: 7 ғ

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

7.2.2.8 күштерді берілген масштабта графикалық түрде көрсету;

7.2.2.9 денеге әсер ететін және бір түзудің бойымен бағытталған күштердің тең әрекетті күшінің модулі мен бағытын анықтау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Денеге бір түзудің бойымен әрекет ететін күштерді қосуды үйрену. Теңәрекетті күш ұғымын ашу. Формуласын үйрету, өмірмен байланыстыра отырып білім-білік дағдыларын қалыптастырады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік


Жаңа білім. Бір түзу бойымен денеге әрекет еткен күштерді қосу.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Математика, қазақ тілі.

Алдыңғы тақырып

Үйкеліс күші.

Үйкеліс әрекетін техникада ескеру

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 2 минут


Өткенге шолу

10 минут

1.Оқушылармен сәлемдесу.Оқушыларды күштің атауы арқылы топтарға бөлу.Оқушылардың зейінін шоғырландыру I топ-Ауырлық күші; II топ- Серпімділік күші;III топ- Үйкеліс күші

. «Суреттер сөйледі» әдісі. Интерактивті тақтада көрсетілген суреттер бойынша оқушылар топ болып физикалық әңгіме құрастырады. Яғни, әңгіме барысында физикалық құбылыстар мен заңдылықтарға сүйене отырып және физикалық шамалар мен өлшем бірліктерді пайдалана отырып әңгіме құрайды.


ІІ. «Миға шабуыл»: Физикалық диктант(экраннан көрсетіледі) 1 - нұсқа1.Бір дене екінші дененің бетімен қозғалған кезде пайда болатын күш ......... деп аталады.2. Үйкеліс күшінің формуласы: .......... 3. Нормаль қысым күші .......... белгіленеді.4. .............. үйкелістің пайда болуының басты себебі болып табылады.5.Массасы 50 кг дене 200 Н күштің әрекетінен жазық бетте бірқалыпты қозғалып келеді. Үйкеліс коэффициенті неге тең? 2 –нұсқа1. Үйкеліс күші ............ белгіленеді.2. Үйкеліс күшінің түрлері: ...................3. Дененің өзі жанасып тұрған бетке (жанасу бетіне перпендикуляр) түсіретін күші .............. деп аталады.4.Үйкелісті азайтудың мүмкін жолдарының бірі- ............5.Массасы 80 кг шкафты орнынан жылжыту үшін қандай күш жұмсау керек? Үйкеліс коэффициенті μ= 0,3.
Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі.
Мағынаны ашу. (оқушыларды жаңа сабақ тақырыбымен, мақсаттарымен таныстыру)Оқушыларға төмендегі суретті презентация арқылы көрсетеміз Оқушыларға логикалық сұрақтар жазылған кеспе қағаздар таратылады.

«Кім алғыр?» ойыны 5 минут

  1. 1. Қандай жолмен ешуақытта адам жүрмейді ? ( Құс жолы)

  2. 2. Елеуішпен су әкелуге бола ма?    ( болады егер қар немесе мұз болса)

  3. 3. Егер стакандағы судың бәрін ішіп қойса не қалады? ( ауа)

  1. неліктен су отты сөндіреді? ( су ауа жібермейді, от ауасыз жанбайды)

  2. 4. Ньютонның заңын ашуына себеп болған не? ( алма)

  3. 5. Ыстық суда қандай стакан көбірек жарылып сынады? Қалыны ма әлде жұқасы ма? ( қалыны , ішкі қабаты бірдей уақытта жылынбайды)

  4. 6. Кім барлық тілде сөйлейді? ( жаңғырық)

  5. 7. Ашық ыдыстағы су неге азаяды? ( буланады)

  6. 8.Қандай ыдыстарға су құйылмайды? ( су толы ыдысқа)

  7. 9. Көзіңмен көресің бірақ қолмен ұстай алмайсың. Ол не? (көлеңке)

  8. 10. жерден көтеру оңай бірақ лақтыру қиын. Ол не? ( мамық)

11. Теңізде қандай тастар болмайды ? ( құрғақ)

12. Македонский заманындағы уақыт көрсеткіші немесе өлшеуіші болған не? ( тауық)Жазуға болатын химиялық элемент? ( Бор)

топАуырлық күші;

 II топ- Серпімділік күші;

III топ- Үйкеліс күші

















Интер

белсенді тақта, слайдтар




















Ортасы

10 минут

ІV. Жаңа тақырыпты бекіту. «Ойлан, жұптас,талқыла»Деңгейлік есептер:І. Жеке жұмыс. (өзін-өзі бағалайды)
1. Бір түзудің бойымен бір бағытта үш күш әсер етеді:F1=50Н, F2=100Н, F3=150Н. Олардың теңәрекетті күші неге тең және ол қай жаққа бағытталған?
2.
 Бір түзудің бойымен бір бағытта үш күш әсер етеді:F1=0,25 кH, F2=0,75 кH, F3=0,5 кH. Олардың теңәрекетті күші неге тең және ол қай жаққа бағытталған?
3. Бір түзудің бойымен бір бағытта үш күш әсер етеді:F1=40 H, F2=0,6 кH, F3=20 H. Олардың теңәрекетті күші неге тең және ол қай жаққа бағытталған?
Дескриптор:
Теңәрекетті күшті есептеу – 
1 - Теңәрекетті күштің бағытын анықтау –  
ІІ. Жұптық жұмыс. (бірін-бірі бағалайды)
 Денеге горизонталь бағыт бойынша күштер әрекет етеді:10 Н және 15 Н. Осы күштерді салыңыздар. Суреттің неше үлгісін сала аласыздар. Теңәрекетті күш неге тең?
 Денеге вертикаль бағыт бойынша күштер әрекет етеді: 10 Н және 0,2 кН. Осы күштерді салыңыздар. Суреттің неше үлгісін сала аласыздар. Теңәрекетті күш неге тең?
 Денеге бір түзудің бойымен 20 кН және 30 кН екі күш әсер етеді. Осы күштерді олардың теңәрекетті күштері 10 кН және 50 кН болғандағы жағдай үшін график түрінде кескіндеңіздер.
Дескриптор:
күштерді графикалық түрде кескіндеуі -2сызба үлгісін дайындауы - 2-теңәрекетті күшті есептеу -1
ІІІ. Топтық жұмыс. (топтар өзара бағалайды) «Сызбанұсқамен жұмыс»
Ұшақ ұшу жолында тұр. Оған қандай күштер әрекет етеді? Олардың теңәрекетті күші қандай? Неге? Сызбанұсқамен түсіндіріңіздер. Ұшақтың екпін алу және ұшу кездеріндегі күштерді масштабпен салып көрсетіңіздер.
Дескриптор:
 әсер етуші күштерді анықтайды - 2

сызбанұсқа дайындайды - 3

есептердің шығарылу жолын талдайды – 2

Деңгейлік тапсырмалар дескрипотрлар арқылы бағаланады.

V.Оқушының қажеттілігін анықтау мақсатында «жеке тұлғаға бағдарланған тәсіл» бойынша кейбір оқушыларға берілетін қосымша тапсырма.

Флипчарттар
































Сергіту сәті

2 минут

Күшке арналған жаттығу


Аяқталуы 16 минут

Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы 1.Денеге бір мезгілде әрекет ететін бірнеше күштің әрекетіндей әрекет жасайтын күш...................2.Егер екі күш денеге бір бағытта әрекет ететін болса, онда.......3. Егер екі күш денеге қарама-қарсы бағытта әрекет ететін болса,.........4. Егер денеге мәндері бойынша тең, қарама-қарсы бағытта әрекет ететін болса,.................
Теңәрекетті күшті есептеуге арналған есептер
:

1Денеге бір түзудің бойымен бір бағытта үш күш әрекет етеді: F1= 50Н; F2= 100Н; F3= 150Н. Олардың теңәрекетті күші неге тең?

2. Дененің қандай да бір нүктесіне әрекет ететін екі қүштің шамасы модуль бойынша 3 Н және 5 Н. Неліктен олардың теңірекетті күші 8 Н және 2 Н болуы мүмкін екенін түсіндіріңдер.

3. Төменде берілген массасы m білеушеге әрекет ететін екі күштің шамалары мен бағыттары бойынша олардың теңәрекетті күшін аңықтаңдар. Ол күш қай жаққа қарай бағытталған?A) F1= 10Н; F2= 10Н; Ә) F1= 3 Н; F2= 8 Н;

Б) F1= 20 Н; F2= 50 Н; В) F1= 5 Н; F2= 15 Н;

4. Денеге бір түзудің бойымен үш күш әрекет етеді: F1= 6 Н; F2= 3 Н; F3= 9 Н. Теңәрекетті күші неге тең? Бұл есептің дұрыс төрт жауабы болуы мүмкін.

Рефлексия: «БББ әдісі » арқылы
Үйге тапсырма§ 7.2; № 361 (К) ; 11- жаттығу.


Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? --Тапсырмалар оқушылардың деңгейіне қарай сараланды;-Деңгейі жоғары тапсырмаларды оқушыларға жүзеге асыру жоспарланды Оқу және сабақ мақсаттарына сәйкес тапсырмалар дайындауды;- Оқытудың белсенді әдістерін тиімді қолдануды жүзеге асыруға тырыстым.

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Тапсырманы орындау барысында оқушылар өзін-өзі, бірін- бірі, топпен бағалады;-«қорытынды шығару және есте сақтау»әдісі-«жеке тұлғаға бағдарланған тәсіл»

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Рефлексия

Сабақ оқумақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар небілді?Сыныптағы ахуалқандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен

«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Бұл тарауды рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушылардың бір-бірін топ бойынша бағалауы сәтті болды

2: Жаңа сабақ бойынша оқушылар өз ойларын толық жеткізді

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Графикпен шығарылған есептер оқушыға өте түсінікті болды

2: Бір түзу бойымен денеге әрекет еткен күштерді қосуға орай ұлттық ойындар сабақты толықтыра түсті .Мысалы: арқан тарту т.б.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ