Материалдар / Сабақ жоспары Чин дуст 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Чин дуст 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандар үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
468
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

18 дарс Текширилди:


Фан номи: адабий ўқиш

Мактаб: Хонариқ умумий урта мактаби

Узоқ муддатли режанинг бўлими

Менинг оилам ва дустларим


Куни: 07.11.2018

Ўқитувчининг исми,шарифи: Хакулиева Н

Синф: 2

Қатнашганлар:

Қатнашмаганлар сони:

Мавзу:


Чин дуст

Ушбу дарсда эришиладиган таълимий мақсадлар(таълим дастурига ҳавола)

2.2.4.1. мақол- маталлар, топишмоқ, эртак, маиший қушиқлар, хикоя, шеърнинг жанрий хусусиятларини аниқлаш 2.3.3.1. Уқитувчи ёрдамида асар мавзуси ва асосий ғоясини аниқлаш.

Дарс мақсадлари:


Барча ўқувчилар: Матнни ўқийди, нима ҳақида эканлигини айта олади.

Ўқувчиларнинг босим бўлаги: Матнни ўқийди, мазмунини сузлайди.

Айрим ўқувчилар: Матн мавзусига оид мақоллар топади, расмини чизиб тасвирлаб кўрсата олади.

Баҳолаш мезони

1. Ўқитувчи ёрдамида оддий ва аниқлашлаштириш учун саволлар қўяди ва унинг жавобини асардан топа олади.

2. Асар мазмунини сузлаш

Луғат бойлиги

Асосий терминлар: Мехнат, мехнатсеварлик

Таянч сўзлар: чоғланган, мангу, авлод

Инсоний қадриятларни сингдириш

«Мангу эл». 6. Тарих Маданият ва Тил умумийлиги.

Фанлараро боғланиш

Ўзбек тили,дунётаниш

АКТдан фойдаланиш

Ноутбук

Ўзлаштирилган малакалар

Одоб турлари ва одоб –аҳлоқ ҳақида билади.

Дарснинг бориши

Режаланган вақт


Режадаги машқлар, (қуйида режаланган машқлар билан ёдномаларни ёзинг)

Ресурслар



Боши 5 минут

2 минут





( Г) Ўқувчиларнинг бўйларида тезкор фикрлаш қобилиятларини ривожлантириш мақсадида «занжир» усули орқали самимий тилак айтади

Масалан:

1ўқувчи- мен

2ўқувчи-сизга

3ўқувчи-омад

4ўқувчи-тилайман

Ўқувчилардан ўтилган дарсдаги «Иноқ оила» шеърини бандларга бўлиб гурухлар бўйича сўралади.

1-гуруҳ шеърни реп йўналишида, 2-гуруҳ мақом, 3-гуруҳ болаларга хос қўшиқлар йўналишида айтиб беради. Гурухлар ўзларини ўзлари баҳолайди.

Ўқувчиларни гуруҳларга бириктирилади ва дарс мақсади ўқувчилар билан биргаликда аниқланади, белгиланади.

Ақл. Билим . Одоб.



Расмлар





Асосий қисм 30 минут

(Г).1-топшириқ. Матнни “Ифодали ўқи” усулидан фойдаланади. Уқийлик. “Икки уртоқ

Луғатни бойитиш.

Дескриптор. Билим олувчи:

Билим гуруҳи..

- матнни уқийди

Одоб гуруҳи.

-саволларга жавоб беради

Ақл гуруҳи

- матн мазмунини гапиради

Гуруҳлар ўзаро бир-бирига “Об-ҳаво”усули бўйича қайта боғланиш беради. “Светафор” усули бўйича бир-бирини баҳолайди.

Дам олиш дақиқаси:

2-топшириқ. Сузлашайлик

Дескриптор. Билим олувчи:

-Хикоя нима учун “Икки уртоқ” деб аталади?

-Мурод қандай бола?

-Тулқин қандай бола?


Бахолаш. “Қарсак чалиш” усули билан.

3-топшириқ.

Сухбатлашайлик. Расм билан ишлаш

Дескриптор. Билим олувчи:

Ақл гуруҳи:

-дустингизни қандай фазилатлари сизга еқади?

Одоб гуруҳи:

-Дустингизни туғилган куни қачон?

Билим гуруҳи:

- Дустингиз қандай табрикнома ёзган булар эдингиз?

Баҳолаш: Смайлик билан.





дарслик








расмлар


видеоролик


















Якуни

5 минут

Уйга вазифа. Мақолларни уқийди. Хикояни мустақил уқийди

Қайта боғланиш: « Қуёш туриши»

Ўқувчилар бугунги дарсдаги ўз холатларини топади ва изоҳ беради.

Расмлар

Қўшимча ахборот




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!