Сабақтың тақырыбы: Зертханалық жұмыс « Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу».Monocots and Dicots. Lab works | Мұғалімнің аты-жөні: Кожахметова Н.СКүні: 27.09.2018ж |
СЫНЫП: 8
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 8.1.1.3 даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажырату |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | Monocots and Dicots |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Ағылышын,химия |
Алдыңғы оқу | 8.1.1.2 саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау
|
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал тудыру.Топтарға бөлу.Өткен тақырыпты пысықтау |
|
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуТермин сөдер .cotyledon-тұқым жарнақDicotyledons-қос жарнақтыMonocotyledons-дара жарнақтыPollen-тозаңPollination-тозаңдану1. Definitions of Monocotyledon and DicotyledonMonocotyledon: Monocotyledons (Liliopsida) are a class of flowering plants, distinguished by the presence of one terminal cotyledon in each seed. They are mostly herbaceous.Dicotyledon: Dicotyledons (Magnoliopsida) are a class of flowering plants, distinguished by the presence of two lateral cotyledons in each seed. They are from annual plants to trees.2. Cotyledons of Monocotyledon and DicotyledonMonocotyledon: Monocotyledons have one terminal cotyledon.Dicotyledon: Dicotyledons have two lateral cotyledons.3. Seed germination of Monocotyledon and DicotyledonMonocotyledon: The seed germination of the Monocotyledons is usually hypogeal.Dicotyledon: The seed germination of the Dicotyledons is epigeal or hypogeal.
| Оқулық.Кеспе мәтіндер.
Оқулық, түрлі-түсті маркерлер.
|
Ортасы10 минут
| ҚолдануЗертханалық жұмыс « Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу».
ТалдауКестені толтыру
|
Өсімдіктер тұқымы және кеппе өсімдік түрлері
Көрген тәжірибелерін кестеге толтыру
|
Сергіту сәті2 минут | | Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | СинтезҚорытынды жасау«Дара және қосжарнақты өсімдіктердің айырмашылығы мен ерекшелігі.» |
Тәжірибиені қорытындылау
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут |
Бағалау парақшасы
Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары. |
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшаКөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - ОқушылардыңҮйренгенін тексерудіҚалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіҚорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайыма?Бүгін оқушыларне білді?СыныптағыахуалҚандай болды?Мен жоспарлағанСаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенУақыт ішіндеүлгердімбе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкесКелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыЖетілдіруге көмектесетін не білдім? |