Материалдар / Сабақ жоспары.« Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу».
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары.« Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу».

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары биология пәні мұғалімдеріне қажет. Жоспарда термин сөздер ағылшын тіліне аударылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1859
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Биология пәні.


Сабақтың тақырыбы: Зертханалық жұмыс « Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу».

Monocots and Dicots. Lab works

Мұғалімнің аты-жөні: Кожахметова Н.С

Күні: 27.09.2018ж

СЫНЫП: 8


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

8.1.1.3 даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажырату

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Monocots and Dicots

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Ағылышын,химия

Алдыңғы оқу

8.1.1.2 саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау


Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал тудыру.

Топтарға бөлу.

Өткен тақырыпты пысықтау






Жаңа білім

10 минут






Білу және түсіну

Термин сөдер

.cotyledon-тұқым жарнақ

Dicotyledons-қос жарнақты

Monocotyledons-дара жарнақты

Pollen-тозаң

Pollination-тозаңдану

1.    Definitions of Monocotyledon and Dicotyledon

Monocotyledon: Monocotyledons (Liliopsida) are a class of flowering plants, distinguished by the presence of one terminal cotyledon in each seed. They are mostly herbaceous.

Dicotyledon: Dicotyledons (Magnoliopsida) are a class of flowering plants, distinguished by the presence of two lateral cotyledons in each seed. They are from annual plants to trees.

2.   Cotyledons of Monocotyledon and Dicotyledon

Monocotyledon: Monocotyledons have one terminal cotyledon.

Dicotyledon: Dicotyledons have two lateral cotyledons.

3.   Seed germination of Monocotyledon and Dicotyledon

Monocotyledon: The seed germination of the Monocotyledons is usually hypogeal.

Dicotyledon: The seed germination of the Dicotyledons is epigeal or hypogeal.


Оқулық.

Кеспе мәтіндер.


Оқулық, түрлі-түсті маркерлер.


Ортасы

10 минут







Қолдану

Зертханалық жұмыс « Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу».


Талдау

Кестені толтыру



Өсімдіктер тұқымы және кеппе өсімдік түрлері


Көрген тәжірибелерін кестеге толтыру


Сергіту сәті

2 минут

https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs

Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез

Қорытынды жасау

«Дара және қосжарнақты өсімдіктердің айырмашылығы мен ерекшелігі.»


Тәжірибиені қорытындылау


Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут


Бағалау парақшасы


Рефлексия парағы


Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері












Бағалау парақшасы













Қағаз қиындылары.

Қосымша ақпарат


Саралау Сіз қосымша

Көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

Үйренгенін тексеруді

Қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

Қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

Қандай болды?

Мен жоспарлаған

Саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

Уақыт ішінде

үлгердімбе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

Келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

Жетілдіруге көмектесетін не білдім?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!