Материалдар / Сабақ жоспары.« Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу».

Сабақ жоспары.« Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу».

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары биология пәні мұғалімдеріне қажет. Жоспарда термин сөздер ағылшын тіліне аударылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1840
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:Биология пәні.

Сабақтың тақырыбы: Зертханалық жұмыс « Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу».Monocots and Dicots. Lab worksМұғалімнің аты-жөні: Кожахметова Н.СКүні: 27.09.2018ж
СЫНЫП: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары8.1.1.3 даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажырату
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіТақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілікMonocots and Dicots
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысАғылышын,химия
Алдыңғы оқу8.1.1.2 саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау

Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал тудыру.Топтарға бөлу.Өткен тақырыпты пысықтау









Жаңа білім10 минут









Білу және түсінуТермин сөдер .cotyledon-тұқым жарнақDicotyledons-қос жарнақтыMonocotyledons-дара жарнақтыPollen-тозаңPollination-тозаңдану1.    Definitions of Monocotyledon and DicotyledonMonocotyledon: Monocotyledons (Liliopsida) are a class of flowering plants, distinguished by the presence of one terminal cotyledon in each seed. They are mostly herbaceous.Dicotyledon: Dicotyledons (Magnoliopsida) are a class of flowering plants, distinguished by the presence of two lateral cotyledons in each seed. They are from annual plants to trees.2.   Cotyledons of Monocotyledon and DicotyledonMonocotyledon: Monocotyledons have one terminal cotyledon.Dicotyledon: Dicotyledons have two lateral cotyledons.3.   Seed germination of Monocotyledon and DicotyledonMonocotyledon: The seed germination of the Monocotyledons is usually hypogeal.Dicotyledon: The seed germination of the Dicotyledons is epigeal or hypogeal.

Оқулық.Кеспе мәтіндер.

Оқулық, түрлі-түсті маркерлер.

Ортасы10 минут











ҚолдануЗертханалық жұмыс « Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу».

ТалдауКестені толтыру



Өсімдіктер тұқымы және кеппе өсімдік түрлері

Көрген тәжірибелерін кестеге толтыру

Сергіту сәті2 минутМиды шынықтыру тапсырмасын орындайды.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутСинтезҚорытынды жасау«Дара және қосжарнақты өсімдіктердің айырмашылығы мен ерекшелігі.»

Тәжірибиені қорытындылау

Бағалау

5 минут



















Кері байланыс3 минут


Бағалау парақшасы

Рефлексия парағы





Бағалау парақшасы























Қағаз қиындылары.
Қосымша ақпарат

СаралауСіз қосымшаКөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - ОқушылардыңҮйренгенін тексерудіҚалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіҚорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайыма?Бүгін оқушыларне білді?СыныптағыахуалҚандай болды?Мен жоспарлағанСаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенУақыт ішіндеүлгердімбе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкесКелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыЖетілдіруге көмектесетін не білдім?












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ