Бекітемін:
Биология пәні.
|
Сабақтың тақырыбы: Зертханалық жұмыс « Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу». Monocots and Dicots. Lab works |
Мұғалімнің аты-жөні: Кожахметова Н.С Күні: 27.09.2018ж |
||||||||||||||
|
СЫНЫП: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
8.1.1.3 даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажырату |
||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Monocots and Dicots |
||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ағылышын,химия |
||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
8.1.1.2 саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал тудыру. Топтарға бөлу. Өткен тақырыпты пысықтау |
|
|||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Термин сөдер .cotyledon-тұқым жарнақ Dicotyledons-қос жарнақты Monocotyledons-дара жарнақты Pollen-тозаң Pollination-тозаңдану 1. Definitions of Monocotyledon and DicotyledonMonocotyledon: Monocotyledons (Liliopsida) are a class of flowering plants, distinguished by the presence of one terminal cotyledon in each seed. They are mostly herbaceous. Dicotyledon: Dicotyledons (Magnoliopsida) are a class of flowering plants, distinguished by the presence of two lateral cotyledons in each seed. They are from annual plants to trees. 2. Cotyledons of Monocotyledon and DicotyledonMonocotyledon: Monocotyledons have one terminal cotyledon. Dicotyledon: Dicotyledons have two lateral cotyledons. 3. Seed germination of Monocotyledon and DicotyledonMonocotyledon: The seed germination of the Monocotyledons is usually hypogeal. Dicotyledon: The seed germination of the Dicotyledons is epigeal or hypogeal. |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық, түрлі-түсті маркерлер. |
|||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Зертханалық жұмыс « Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу». Талдау Кестені толтыру |
Өсімдіктер тұқымы және кеппе өсімдік түрлері Көрген тәжірибелерін кестеге толтыру |
|||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs
|
Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды. |
|||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез Қорытынды жасау «Дара және қосжарнақты өсімдіктердің айырмашылығы мен ерекшелігі.» |
Тәжірибиені қорытындылау |
|||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы Қағаз қиындылары. |
|||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша Көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың Үйренгенін тексеруді Қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті Қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағыахуал Қандай болды? Мен жоспарлаған Саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген Уақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес Келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары.« Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу».
Сабақ жоспары.« Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу».
Бекітемін:
Биология пәні.
|
Сабақтың тақырыбы: Зертханалық жұмыс « Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу». Monocots and Dicots. Lab works |
Мұғалімнің аты-жөні: Кожахметова Н.С Күні: 27.09.2018ж |
||||||||||||||
|
СЫНЫП: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
8.1.1.3 даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктерді негізгі белгілеріне қарай ажырату |
||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тақырыптың маңызын түсіндіреді.Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Monocots and Dicots |
||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ағылышын,химия |
||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
8.1.1.2 саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал тудыру. Топтарға бөлу. Өткен тақырыпты пысықтау |
|
|||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Термин сөдер .cotyledon-тұқым жарнақ Dicotyledons-қос жарнақты Monocotyledons-дара жарнақты Pollen-тозаң Pollination-тозаңдану 1. Definitions of Monocotyledon and DicotyledonMonocotyledon: Monocotyledons (Liliopsida) are a class of flowering plants, distinguished by the presence of one terminal cotyledon in each seed. They are mostly herbaceous. Dicotyledon: Dicotyledons (Magnoliopsida) are a class of flowering plants, distinguished by the presence of two lateral cotyledons in each seed. They are from annual plants to trees. 2. Cotyledons of Monocotyledon and DicotyledonMonocotyledon: Monocotyledons have one terminal cotyledon. Dicotyledon: Dicotyledons have two lateral cotyledons. 3. Seed germination of Monocotyledon and DicotyledonMonocotyledon: The seed germination of the Monocotyledons is usually hypogeal. Dicotyledon: The seed germination of the Dicotyledons is epigeal or hypogeal. |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық, түрлі-түсті маркерлер. |
|||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Зертханалық жұмыс « Дара жарнақты және қосжарнақтылар өсімдіктер кластарының белгілерін зерттеу». Талдау Кестені толтыру |
Өсімдіктер тұқымы және кеппе өсімдік түрлері Көрген тәжірибелерін кестеге толтыру |
|||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs
|
Миды шынықтыру тапсырмасын орындайды. |
|||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез Қорытынды жасау «Дара және қосжарнақты өсімдіктердің айырмашылығы мен ерекшелігі.» |
Тәжірибиені қорытындылау |
|||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы Қағаз қиындылары. |
|||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша Көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың Үйренгенін тексеруді Қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті Қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағыахуал Қандай болды? Мен жоспарлаған Саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген Уақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес Келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














