Сабақ тақырыбы: | Ежелгі ата-бабаларымыз | Мектеп: |
Күні : |
| Мұғалімнің есімі: Бегалиева А.Ж |
СЫНЫП: 1б-сынып | Қатысқандар саны:
| Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаты: | Барлық оқушылар: ежелгі ата-бабаларымыз сақтар, олардың мәдениеті, тұрмысы туралы мағлұмат алу; |
| Оқушылардың басым бөлігі: сақ ханшайымы Томириспен танысy; |
| Кейбір оқушылар: қазіргі және ежелгі тіршілікті салыстыруды үйренy. |
Тірек сөздер: | көшпенді ел – кочевник – nomadic people; көлік – транспорт – transport;әскер – армия – army; бостандық – свобода – freedom. |
Ресурстар: | Сабақ тақырыбына байланысты арнайы таныстырылым, көлік түрлерінің суреттері, А3 көлеміндегі парақ, маркерлер, стикерлер, «Көшпенділер» ойынына арналған музыкалық композиция, сақ мәдениетінің заттары бейнеленген суреттер. |
Сабақтың мақсаты: | 1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 мин
Оқушыларды топқа бөлу2минут | Арайлап таң атты,Алтын сәуле таратты.Жарқырады күніміз.Жарқырайды даламыз.Қайырлы таң,Қайырлы күн, балалар! ***Балалар, бір біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаыш!Көлік түрлерінің суреттері барүлестірмелі парақшалар арқылы топқа бөлінеді
| Шаттық шеңбері |
Сабақтың ортасы7 минут | «Көшпенділер» ойыныОқушылар көшкен кезде өздеріңмен бірге не алып жүресіңдер?«Көш қозғалды» дегенде келесі топпен орын ауыстырасыңдар«Көш қоныстанды» дегенде тоқтап қаласыңдарОсы ойын арқылы оқушылар жаңа сабақ жөнінде іршама түсінік алады | Оқушылардың топпен жұмысы |
Сергіту сәті2минут | «Мен қазақпын» | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы10 минут | «Көшпенді ел»Әр топқа А3 қағаз бен маркер беріледіТапсырмаОқулықпен жұмысМына суретте кім бейнеленген?Бұл адамдар қалай тіршілік еткен?Шаруашылықтары қандай?Қандай көлік түрін пайдаланған? Деген сұрақтарға жауап берулері керек.Өз ойларын қағазға түсіріп, топпен қорғайды.
Топпен жасаған жұмыстарын қабырғаға іліп, топ ара жұмыстрын тексереді, үсыныстарынстикерге жазады. | А3 қағазМаркерстикер |
Қызықты тапсырма7 минут | «Мен кіммін!» Бұл айдарда қыздар өз аттарын кім екенін, неліктен солай қойылғаны туралы сұралады.Томирис есімді қыздарды танитындары сұралады.Оқулықпен жұмыс.«Томирис деген кім?»Томирис Азия тарихындағы ең танымал әйелдердің бірі, сақ ханшайымы. Ол жауларынан еш жеңілуді білмегенКир патшасын жеңіп шығады. Аңызға сай Томирис өжет мінезді, өте сұлу әйел болғанВидеороликСыныптан кімнің есімі атақты адамдардың есімімен аталғаны сұралады.
| видеоролик |
Сабақтың соңы5 мин
2 мин рефлексия | ҚорытындылауПарқшаларға тірек сөздер жазылып ілінеді. Оқушылар парақшаларды жинап топтасады.Әр сөз үш тілде қайталанады.«Сақтар-көшпенді халық» «Саки-кочевой народ» «saks-nomadic people» Бота Бейсенованың «Тұлпарым» әнін шырқау
«Бас бармақ» тәсілі | ПарақшаларВидео
үлестірмелер |