Материалдар / Сабақ жоспары: «Экспо-2017» - Қазақстанның мақтанышы БЖБ№1, 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: «Экспо-2017» - Қазақстанның мақтанышы БЖБ№1, 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары: «Экспо-2017» - Қазақстанның мақтанышы БЖБ№1, 9 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2024
159
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім:

3-бөлім. Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017

Педагогтің аты-жөні:

Ильясова Х.Н.

Күні:

28.11.2024

Сыныбы: 9 А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Экспо-2017» - Қазақстанның мақтанышы БЖБ - 1

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау.

9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасайды; оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.

б). Топтастыру.





Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.




Тоқыма жіп


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

10 мин.

7-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Нұсқау береді, түсіндіреді.

Нұр-Сұлтан қаласында өткен ЭКСПО-ның басты мақсаты қандай болғанын анықтайды. Ол міндеттің орындалғаны немесе орындалмағаны жөнінде пікір алмасады.

Дескриптор:

-Мақсатын анықтайды.

-Пікір алмасады. Жалпы - 10 балл

Оқулық, жұмыс дәптері

БЖБ тапсырмалары

20 мин

Тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдаңыз. «Болжау кестесі» әдісі арқылы тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырыңыз.



Болжау кестесі


Мәтін бөлімдері

(неше бөлімнен тұрады?)

Қандай мәселе көтеріледі?

(не болады?)

Шындығында қандай мәселе көтерілді?

(Не болды?)

3 сөйлемнен кем емес пікір.

Өмірмен байланысына

3сөйлемнен кем емес

дәлел.

Қорытынды тұжырым

3 сөйлемнен кем емес ақпарат.


«Болжау кестесі» әдісі арқылы тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелер

мен байланыстырыңыз.


Дескриптор

Мәтінді мұқият тыңдайды, тақырыпты түсінеді;

Мәтінде көтерілген мәселе бойынша өз пікірін білдіреді;

Өз пікірін дәлелдейді;

Пікірін өмірмен байланыстырады;

3 мысалдан келтіреді;

Тақырып бойынша қорытынды тұжырым жасайды;



8 балл

тапсырма

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

8 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!