Материалдар / Сабақ жоспары: Еңбектің наны тәтті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары: Еңбектің наны тәтті

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары: Еңбектің наны тәтті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1901
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10- сынып



Сабақтың тақырыбыЕңбектің наны тәтті 

БілімділікТүсініп оқу, оқылған мәтіннің негізгі ойын және өзіне қажетті мәліметті таңдап алып, қолдана білуге үйрету. Оқушылардың «еңбек» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту
дамытушылықсын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану арқылы оқушылардың қазақша байланыстырып сөйлеу дағдысын қалыптастыруЕңбекті қадірлеу, бағалау, еңбектің қуанышын сезіну, іскерліктерін дамыту
Тәрбиелік Еңбексүйгіштікке, табандылыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу. 




тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекетіоқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу«мақалды толықтыр»
  • Балалар, көңіл-күйлеріңіз қандай?
  • Еңбектенуге дайынсындар ма?
  • Еңбек ерлікке жеткізер,Ерлік елдікке жеткізер.Еңбек етсең емерсің,Ерінбесең жеңерсің.Еңбегіне қарай — құрмет,Жасына қарай — ізет.Еңбегіне қарай табысы, Ерлігіне қарай дабысы.

    Еңбек етсең ерінбей,тояды қарның тіленбей

    оқышылар жауап береді
    өткенді тексеру5 минуттік тест Үй жұмысын тексеру

    І. Қызығушылықты ояту

    Менің жеке бюджетім
    ІІ. Мағынаны тануоқушыларды 3 топқа бөлу.Мәтінмен жұмыс Хамит атасымен әңгімелескенді ұнатады. Балабек қария көп жыл бойы сушы болған. Қазір құрметті демалыста. Сонда да отырғанын көрмейсің. Хамитті ертіп, үй жанындағы бақ ішіне жеміс егіп жүргені. Ешқашан шаршамайды.  -Ата, “маңдай тер” деген не? – деп сұрады бірде Хамит.  Атасы ойға шомды. Көзін бір нүктеге қадады. Әжімдері тереңдеді. Сонан соң Хамитті жетектеп, өзі көшет алып жүрген тоғайға келді. Қолына күректі ұстатты:  -Қане, екі-үш көшет қазып ал! Өзі шеткерірек барып, ағаш көлеңкесіне жайғасты. Хамит пора-порасы шығып терледі. Үйге келген соң да атасы жақ ашпады. Жылдар өтіп жатты. Көшеттер үлкен ағашқа айналды. Алма мен жүзім мол жеміс салды. Қоңыр күзде атасы Хамитті ертіп, бақ ішіне келді. Қып-қызыл алманың біреуін үзіп, қолына ұстатты. Сондай дәмді!... -Маңдай тер деген осы, Хамитжан. Өзіңнің маңдай теріңнің жемісі. Хамит атасын құшақтай алды. (Б.Досымов, 128 сөз)

    1-топ Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды2-топ. Тірек сызба дайындау3-топ Тірек сөздерді жазып ал

    Грамматикалақ тапсырма1-топ
  • Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды
  • Зат есімге морфологиялық талдау жасаңдар
  • Етістіктерді нақ осы шақта жаз: ұнау, шаршамау, жайғасу
  • 2-топ.
  • Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды
  • Сын есімге морфологиялық талдау жасаңдар
  • Етістіктерді келер шақта жаз: ұнау, шаршамау, жайғасу


  • 3-топ
  • Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды
  • Етістікке морфологиялық талдау жасаңдар
  • Етістіктерді өткен шақта жаз: ұнау, шаршамау, жайғасу
  • Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.
    БекітуЖаттығу-ойлану.

    2-тапсырма: «Өз еңбегіңнің жемісі неліктен тәтті?» деген сұраққа жауап береді.Балалардың жауаптары: «Өйткені…………….деп басталады:- Өйткені өз қолыңмен жасайсың.- Өйткені өз күшіңді жұмсайсың.- Өйткені қиналып, шыдап көресің.





    ІІІ. ҚорытындылауТақтаға ілінген Сөзжұмбақты шешу.ЕҢБЕК«Маңдай тер» әңгімесіндегі қарияның аты. (Балабек)Б.Досымовтың әңгімесі. ( Маңдай тер)Суреттерде қандай тақырып айтылады. (Еңбек)Балабек қария бақ ішіне не егеді (Жеміс)Хамиттің көшет еккен құралы (Күрек)



    ІV. Бағалау



    V. Үйге тапсырма«Менің жеке бюджетім» эссе

    VІ. РефлексияБалалар тілек ағашына болашақта кім болғысы келеді армандарын жазып іледі. Баяу әуен қойылады.Көзімізді жұмып, еркін жайғасайық. Енді, бүгінгі өткен сабағымыздан алған жақсы ойларды бойларыңызға сіңіріп жүрегімізге түйіп алайық. Жайлап, көзеріңізді ашуға болады. Бүгінгі керемет сабақ үшін сіздерге көп рахмет!!!!































    Маңдай тер  Хамит атасымен әңгімелескенді ұнатады. Балабек қария көп жыл бойы сушы болған. Қазір құрметті демалыста. Сонда да отырғанын көрмейсің. Хамитті ертіп, үй жанындағы бақ ішіне жеміс егіп жүргені. Ешқашан шаршамайды.  -Ата, “маңдай тер” деген не? – деп сұрады бірде Хамит.  Атасы ойға шомды. Көзін бір нүктеге қадады. Әжімдері тереңдеді. Сонан соң Хамитті жетектеп, өзі көшет алып жүрген тоғайға келді. Қолына күректі ұстатты:  -Қане, екі-үш көшет қазып ал! Өзі шеткерірек барып, ағаш көлеңкесіне жайғасты. Хамит пора-порасы шығып терледі. Үйге келген соң да атасы жақ ашпады. Жылдар өтіп жатты. Көшеттер үлкен ағашқа айналды. Алма мен жүзім мол жеміс салды. Қоңыр күзде атасы Хамитті ертіп, бақ ішіне келді. Қып-қызыл алманың біреуін үзіп, қолына ұстатты. Сондай дәмді!... -Маңдай тер деген осы, Хамитжан. Өзіңнің маңдай теріңнің жемісі. Хамит атасын құшақтай алды. (Б.Досымов, 128 сөз)

    Маңдай тер  Хамит атасымен әңгімелескенді ұнатады. Балабек қария көп жыл бойы сушы болған. Қазір құрметті демалыста. Сонда да отырғанын көрмейсің. Хамитті ертіп, үй жанындағы бақ ішіне жеміс егіп жүргені. Ешқашан шаршамайды.  -Ата, “маңдай тер” деген не? – деп сұрады бірде Хамит.  Атасы ойға шомды. Көзін бір нүктеге қадады. Әжімдері тереңдеді. Сонан соң Хамитті жетектеп, өзі көшет алып жүрген тоғайға келді. Қолына күректі ұстатты:  -Қане, екі-үш көшет қазып ал! Өзі шеткерірек барып, ағаш көлеңкесіне жайғасты. Хамит пора-порасы шығып терледі. Үйге келген соң да атасы жақ ашпады. Жылдар өтіп жатты. Көшеттер үлкен ағашқа айналды. Алма мен жүзім мол жеміс салды. Қоңыр күзде атасы Хамитті ертіп, бақ ішіне келді. Қып-қызыл алманың біреуін үзіп, қолына ұстатты. Сондай дәмді!... -Маңдай тер деген осы, Хамитжан. Өзіңнің маңдай теріңнің жемісі. Хамит атасын құшақтай алды. (Б.Досымов, 128 сөз) Маңдай тер  Хамит атасымен әңгімелескенді ұнатады. Балабек қария көп жыл бойы сушы болған. Қазір құрметті демалыста. Сонда да отырғанын көрмейсің. Хамитті ертіп, үй жанындағы бақ ішіне жеміс егіп жүргені. Ешқашан шаршамайды.  -Ата, “маңдай тер” деген не? – деп сұрады бірде Хамит.  Атасы ойға шомды. Көзін бір нүктеге қадады. Әжімдері тереңдеді. Сонан соң Хамитті жетектеп, өзі көшет алып жүрген тоғайға келді. Қолына күректі ұстатты:  -Қане, екі-үш көшет қазып ал! Өзі шеткерірек барып, ағаш көлеңкесіне жайғасты. Хамит пора-порасы шығып терледі. Үйге келген соң да атасы жақ ашпады. Жылдар өтіп жатты. Көшеттер үлкен ағашқа айналды. Алма мен жүзім мол жеміс салды. Қоңыр күзде атасы Хамитті ертіп, бақ ішіне келді. Қып-қызыл алманың
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!