Сабақ жоспары: Еңбектің наны тәтті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: Еңбектің наны тәтті

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары: Еңбектің наны тәтті
Материалдың қысқаша нұсқасы

10- сынып



Сабақтың тақырыбы

Еңбектің наны тәтті


Білімділік

Түсініп оқу, оқылған мәтіннің негізгі ойын және өзіне қажетті мәліметті таңдап алып, қолдана білуге үйрету. Оқушылардың «еңбек» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту

дамытушылық

сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану арқылы оқушылардың қазақша байланыстырып сөйлеу дағдысын қалыптастыру

Еңбекті қадірлеу, бағалау, еңбектің қуанышын сезіну, іскерліктерін дамыту

Тәрбиелік

Еңбексүйгіштікке, табандылыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу.





тапсырма


Мұғалімнің іс-әрекеті

оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

«мақалды толықтыр»

  • Балалар, көңіл-күйлеріңіз қандай?

  • Еңбектенуге дайынсындар ма?

Еңбек ерлікке жеткізер,

Ерлік елдікке жеткізер.

Еңбек етсең емерсің,

Ерінбесең жеңерсің.

Еңбегіне қарай — құрмет,

Жасына қарай — ізет.

Еңбегіне қарай табысы, 
Ерлігіне қарай дабысы
.


Еңбек етсең ерінбей,

тояды қарның тіленбей


оқышылар жауап береді

өткенді тексеру

5 минуттік тест

Үй жұмысын тексеру


І. Қызығушылықты ояту




Менің жеке бюджетім

ІІ. Мағынаны тану

оқушыларды 3 топқа бөлу.

Мәтінмен жұмыс

Хамит атасымен әңгімелескенді ұнатады. Балабек қария көп жыл бойы сушы болған. Қазір құрметті демалыста. Сонда да отырғанын көрмейсің. Хамитті ертіп, үй жанындағы бақ ішіне жеміс егіп жүргені. Ешқашан шаршамайды. 
-Ата, “маңдай тер” деген не? – деп сұрады бірде Хамит. 
Атасы ойға шомды. Көзін бір нүктеге қадады. Әжімдері тереңдеді. Сонан соң Хамитті жетектеп, өзі көшет алып жүрген тоғайға келді. Қолына күректі ұстатты: 
-Қане, екі-үш көшет қазып ал! 
Өзі шеткерірек барып, ағаш көлеңкесіне жайғасты. 
Хамит пора-порасы шығып терледі. Үйге келген соң да атасы жақ ашпады. 
…Жылдар өтіп жатты. Көшеттер үлкен ағашқа айналды. Алма мен жүзім мол жеміс салды. Қоңыр күзде атасы Хамитті ертіп, бақ ішіне келді. Қып-қызыл алманың біреуін үзіп, қолына ұстатты. Сондай дәмді!... 
-Маңдай тер деген осы, Хамитжан. Өзіңнің маңдай теріңнің жемісі. Хамит атасын құшақтай алды. (Б.Досымов, 128 сөз)


1-топ Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды

2-топ. Тірек сызба дайындау

3-топ Тірек сөздерді жазып ал


Грамматикалақ тапсырма

1-топ

  1. Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды

  2. Зат есімге морфологиялық талдау жасаңдар

  3. Етістіктерді нақ осы шақта жаз: ұнау, шаршамау, жайғасу

2-топ.

  1. Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды

  2. Сын есімге морфологиялық талдау жасаңдар

  3. Етістіктерді келер шақта жаз: ұнау, шаршамау, жайғасу


3-топ

  1. Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды

  2. Етістікке морфологиялық талдау жасаңдар

  3. Етістіктерді өткен шақта жаз: ұнау, шаршамау, жайғасу

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Бекіту

Жаттығу-ойлану.



2-тапсырма: «Өз еңбегіңнің жемісі неліктен тәтті?» деген сұраққа жауап береді.

Балалардың жауаптары: «Өйткені……………..»деп басталады:

- Өйткені өз қолыңмен жасайсың.

- Өйткені өз күшіңді жұмсайсың.

- Өйткені қиналып, шыдап көресің.




ІІІ. Қорытындылау

Тақтаға ілінген Сөзжұмбақты шешу.

Е

Ң

Б

Е

К

«Маңдай тер» әңгімесіндегі қарияның аты. (Балабек)

Б.Досымовтың әңгімесі. ( Маңдай тер)

Суреттерде қандай тақырып айтылады. (Еңбек)

Балабек қария бақ ішіне не егеді (Жеміс)

Хамиттің көшет еккен құралы (Күрек)



ІV. Бағалау



V. Үйге тапсырма

«Менің жеке бюджетім» эссе


VІ. Рефлексия

Балалар тілек ағашына болашақта кім болғысы келеді армандарын жазып іледі. 
Баяу әуен қойылады.

Көзімізді жұмып, еркін жайғасайық. Енді, бүгінгі өткен сабағымыздан алған жақсы ойларды бойларыңызға сіңіріп жүрегімізге түйіп алайық. Жайлап, көзеріңізді ашуға болады. Бүгінгі керемет сабақ үшін сіздерге көп рахмет!!!!
































Маңдай тер 

Хамит атасымен әңгімелескенді ұнатады. Балабек қария көп жыл бойы сушы болған. Қазір құрметті демалыста. Сонда да отырғанын көрмейсің. Хамитті ертіп, үй жанындағы бақ ішіне жеміс егіп жүргені. Ешқашан шаршамайды.
 
-Ата, “маңдай тер” деген не? – деп сұрады бірде Хамит.
 
Атасы ойға шомды. Көзін бір нүктеге қадады. Әжімдері тереңдеді. Сонан соң Хамитті жетектеп, өзі көшет алып жүрген тоғайға келді. Қолына күректі ұстатты:
 
-Қане, екі-үш көшет қазып ал!
 
Өзі шеткерірек барып, ағаш көлеңкесіне жайғасты.
 
Хамит пора-порасы шығып терледі.
Үйге келген соң да атасы жақ ашпады. 
…Жылдар өтіп жатты. Көшеттер үлкен ағашқа айналды. Алма мен жүзім мол жеміс салды. Қоңыр күзде атасы Хамитті ертіп, бақ ішіне келді. Қып-қызыл алманың біреуін үзіп, қолына ұстатты. Сондай дәмді!...
 
-Маңдай тер деген осы, Хамитжан. Өзіңнің маңдай теріңнің жемісі. Хамит атасын құшақтай алды. (Б.Досымов, 128 сөз)



Маңдай тер 

Хамит атасымен әңгімелескенді ұнатады. Балабек қария көп жыл бойы сушы болған. Қазір құрметті демалыста. Сонда да отырғанын көрмейсің. Хамитті ертіп, үй жанындағы бақ ішіне жеміс егіп жүргені. Ешқашан шаршамайды.
 
-Ата, “маңдай тер” деген не? – деп сұрады бірде Хамит.
 
Атасы ойға шомды. Көзін бір нүктеге қадады. Әжімдері тереңдеді. Сонан соң Хамитті жетектеп, өзі көшет алып жүрген тоғайға келді. Қолына күректі ұстатты:
 
-Қане, екі-үш көшет қазып ал!
 
Өзі шеткерірек барып, ағаш көлеңкесіне жайғасты.
 
Хамит пора-порасы шығып терледі.
Үйге келген соң да атасы жақ ашпады. 
…Жылдар өтіп жатты. Көшеттер үлкен ағашқа айналды. Алма мен жүзім мол жеміс салды. Қоңыр күзде атасы Хамитті ертіп, бақ ішіне келді. Қып-қызыл алманың біреуін үзіп, қолына ұстатты. Сондай дәмді!...
 
-Маңдай тер деген осы, Хамитжан. Өзіңнің маңдай теріңнің жемісі. Хамит атасын құшақтай алды. (Б.Досымов, 128 сөз)

Маңдай тер 

Хамит атасымен әңгімелескенді ұнатады. Балабек қария көп жыл бойы сушы болған. Қазір құрметті демалыста. Сонда да отырғанын көрмейсің. Хамитті ертіп, үй жанындағы бақ ішіне жеміс егіп жүргені. Ешқашан шаршамайды.
 
-Ата, “маңдай тер” деген не? – деп сұрады бірде Хамит.
 
Атасы ойға шомды. Көзін бір нүктеге қадады. Әжімдері тереңдеді. Сонан соң Хамитті жетектеп, өзі көшет алып жүрген тоғайға келді. Қолына күректі ұстатты:
 
-Қане, екі-үш көшет қазып ал!
 
Өзі шеткерірек барып, ағаш көлеңкесіне жайғасты.
 
Хамит пора-порасы шығып терледі.
Үйге келген соң да атасы жақ ашпады. 
…Жылдар өтіп жатты. Көшеттер үлкен ағашқа айналды. Алма мен жүзім мол жеміс салды. Қоңыр күзде атасы Хамитті ертіп, бақ ішіне келді. Қып-қызыл алманың біреуін үзіп, қолына ұстатты. Сондай дәмді!...
 
-Маңдай тер деген осы, Хамитжан. Өзіңнің маңдай теріңнің жемісі. Хамит атасын құшақтай алды. (Б.Досымов, 128 сөз)













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
2473
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі