Материалдар / Сабақ жоспары: «Фотосинтезге қажетті жағдайлар» 7 сынып

Сабақ жоспары: «Фотосинтезге қажетті жағдайлар» 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
1411
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А: Тірі ағзалардың қоректенуіМектеп: №53 мектеп-гимназия
Күні:30.11.2018 Мұғалім:Усенбекова Ғ.Е
Сынып: 7 «А»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы «Фотосинтезге қажетті жағдайлар»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.2.2фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу
Сабақ мақсаттарыфотосинтез үдерісі үшін қажетті жағдайларды зерттеу-алынған нәтижелерді талдау
Бағалау критерийлері Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология
  • қоректену
  • крахмал, нәруыз, қант, май
  • фотосинтез
  • хлоропласт
  • мезофилл
  • борпылдақ паренхима
  • бағаналы паренхима
  • эпидермис
  • лептесік
  • флоэма және ксилема
  • өткізгіш ұлпа
  • жасушааралық
  • тірек ұлпасы
  • өткізгіш шоқ (жүйке)
  • Құндылықтарды дарыту

  • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;
  • Ынтымақтастық
  • Өмір бойы оқу
  • Пәнаралық байланыстарФизика (газ алмасу үдерісі)Химия (органикалық заттардың түзілуі)
    АКТ қолдану дағдылары Оқу үрдісін электрондық ресурстармен визуализациялауMicrosoft PowerPoint
    Бастапқы білім

    Оқушылар 5-сыныптың «Жаратылыстану» пәні материалдары бойынша қоректенудің тірі ағзалардың басты қасиеттерінің бірі екенін білулері керек, фотосинтездің күн энергиясын пайдаланып, бейорганикалық заттардан органикалық заттарды түзетін үдеріс екенін түсінеді.,
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басыҚызығушылықты ояту 5 мин

    Психологиялық ахуал қалыптастыру«Сәлемдесу» жаттығуыМақсаты: қатысушылармен сәлемдесу, топқа энергия беру;Жаттығу барысы:Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италияндықтар» құшақтасады.

    «Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
    Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады.



    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

    Сабақтың ортасы

    10 мин





    Білу және түсінуОқушыларға сурет беріледі.Ортақ тапсырма: «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы тақырыптың мазмұнын ашады.(ТЖ)1-топ: Фотосинтез ұғымын сипаттаңдар.2-топ: Өсімдіктің тыныс алуы және қажетті жағдайлар?3-топ: Фотосинтездегі жарықтың, судың рөлі қандай?





















    Сергіту сәті2 мин«Шаттық ауа райы» ойыныОқушылар ойын ойнап сергіп қалады.
    20 мин«Тірі ағзалардың қоректенуі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Сабақтың соңыОй толғаныс3 мин

    Бекіту: сабақ мақсатына оралуКері байланыс:

    Сабақтағы проблемаларкестесі

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіҚорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    Барлық оқушылар фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттейді.Көпшілік оқушылар зерттеу барысында алынған мәліметтерді талдайды.Кейбір оқушылар алынған нәтижелерін басқа жұптармен салытырып, қорытынды жасайды, өз жұмыстарын бағалайды.Жеке жұмысты бағалауОқушының жеке ойын жеткізе алуы, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ұсынуын бағалау Оқушының дербес жұмыс жасауы, көздеген нәтижеге қол жеткізуі

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.



    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ