Сабақ жоспары: «Фотосинтезге қажетті жағдайлар» 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: «Фотосинтезге қажетті жағдайлар» 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.2А: Тірі ағзалардың қоректенуі

Мектеп: №53 мектеп-гимназия

Күні:30.11.2018 Мұғалім:Усенбекова Ғ.Е

Сынып: 7 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

«Фотосинтезге қажетті жағдайлар»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.2фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу

Сабақ мақсаттары

фотосинтез үдерісі үшін қажетті жағдайларды зерттеу

-алынған нәтижелерді талдау

Бағалау критерийлері

Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты лексика мен терминология

  • қоректену

  • крахмал, нәруыз, қант, май

  • фотосинтез

  • хлоропласт

  • мезофилл

  • борпылдақ паренхима

  • бағаналы паренхима

  • эпидермис

  • лептесік

  • флоэма және ксилема

  • өткізгіш ұлпа

  • жасушааралық

  • тірек ұлпасы

  • өткізгіш шоқ (жүйке)

Құндылықтарды дарыту


  • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

  • Ынтымақтастық

  • Өмір бойы оқу

Пәнаралық байланыстар

Физика (газ алмасу үдерісі)

Химия (органикалық заттардың түзілуі)

АКТ қолдану дағдылары

Оқу үрдісін электрондық ресурстармен визуализациялау

Microsoft PowerPoint

Бастапқы білім


Оқушылар 5-сыныптың «Жаратылыстану» пәні материалдары бойынша қоректенудің тірі ағзалардың басты қасиеттерінің бірі екенін білулері керек, фотосинтездің күн энергиясын пайдаланып, бейорганикалық заттардан органикалық заттарды түзетін үдеріс екенін түсінеді.,

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин


Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Сәлемдесу» жаттығуы
Мақсаты: қатысушылармен сәлемдесу, топқа энергия беру;
Жаттығу барысы:
Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кеійін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италияндықтар» құшақтасады.


«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Әрбір қатысушы әр түрлі рольдерді болуы үшін, жаттығуды қайталауға болады.





«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.


Сабақтың ортасы


10 мин




Білу және түсіну

Оқушыларға сурет беріледі.

Ортақ тапсырма: «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы тақырыптың мазмұнын ашады.(ТЖ)

1-топ:

Фотосинтез ұғымын сипаттаңдар.

2-топ:

Өсімдіктің тыныс алуы және қажетті жағдайлар?

3-топ:

Фотосинтездегі жарықтың, судың рөлі қандай?












Сергіту сәті

2 мин

«Шаттық ауа райы» ойыны

Оқушылар ойын ойнап сергіп қалады.

20 мин

«Тірі ағзалардың қоректенуі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Сабақтың соңы

Ой толғаныс

3 мин


Бекіту: сабақ мақсатына оралу

Кері байланыс:

Жақсы түсіндім

Орташа түсіндім

Мүлдем түсінбедім











Сабақтағы проблемалар

кестесі


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

Қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Барлық оқушылар фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттейді.

Көпшілік оқушылар зерттеу барысында алынған мәліметтерді талдайды.

Кейбір оқушылар алынған нәтижелерін басқа жұптармен салытырып, қорытынды жасайды, өз жұмыстарын бағалайды.

Жеке жұмысты бағалау

Оқушының жеке ойын жеткізе алуы, сабақтың тақырыбы мен мақсатын ұсынуын бағалау

Оқушының дербес жұмыс жасауы, көздеген нәтижеге қол жеткізуі


Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
1533
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі