|
Сабақ:Қазақ тілі |
колледж: «Қаржы академиясы» АҚ колледжі |
||||
|
Күні: |
Оқытушы есімі: Махмет А. |
||||
|
Оқыталытын курс: 1 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғаламдағы ғажайып ғимараттар. Сөйлем. Сөйлем түрлері мен мүшелері |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
10.3.4.1 – оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу; 10.4.4.1 – сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу. |
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді талдай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіндегі негізгі ойды ажыратады. Өз көзқарастарымен жалғастырады. Кейбір оқушылар орындай алады: «Ойқозғау» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беріп, дәлелдер келтіреді. |
||||
|
Тілдік мақсат: |
Мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді талдау, сөйлем, сөйлемнің граматикалық құрылысы және жүйесін нақтылау, сәулет өнері туындыларының маңызын ғаламдық мәселелермен байланыстыру Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сөйлемнің граматикалық құрылысы, озық технологиялар Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: менің ойымша, болуы мүмкін, ықтимал... |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Сәулет өнері туындыларының маңызын ғаламдық мәселелермен байланыстырады; Сөйлем, сөйлемнің граматикалық құрылысы және жүйесін нақтылайды; Синтаксистік нормаларды есте сақтайды. Өз көз қарастарын білдіреді. |
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу. Түсіну. Қолдану. |
||||
|
Құндылыққа баулу |
Ғажайып ғимараттар – мәдениеттің құрамдас бөлігі.Сәулет өнері– ұлттың рухани қазынасы. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті. |
||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Қазақстандағы әлеуметтік топтар. Туынды сөз |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Ой түрткі . Суреттерге қарап жаңа тақырыпты болжайды. Стоп кадр. Бейнебаянды мұқият тыңдайды, қажетті ақпаратты есте сақтайды Дескриптор. -сәулет өнері туралы біледі; - сәулет өнері туындыларының маңызын ғаламдық мәселелермен байланыстырады; |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Екіжақты түсіндірме күнделігі. Бейнебаяннан алған әлемінің ғажайып ғимаратттары туралы алған ақпараттарын екіжақты түсіндірме күнделігіне жазады. Өз жауаптарын салыстырады, толықтырады. Ойқозғау. Сөйлем, сөйлемнің граматикалық құрылысы, сөйлемнің құрамына қарай түрлері, сөйлем мүшелері, тұрлаулы, тұрлаусыз сөйлем мүшелері, жай сөйлем түрлері сияқты сұрақтарға жауап бере отырып, грамматикалық тақырыпты еске түсіреді. Дескриптор. - жай сөйлем сөйлем мүшелеріне байланысты қалай бөлінетіндігін біледі; -сөйлем түрлерін ажырата алады; Мағынанытану. Грамматикалық тақырыпты тиянақтау мақсатында берілген мәтіннен сөйлемді сөйлем түрлеріне қарай сатылай кешенді талдау жасайды. Дескриптор. -жай сөйлем түрлерін ажырата алады; - сөйлем түрлеріне, жай сөйлем түрлеріне сатылай кешенді талдау жасай біледі; Тізбекті ажырату. Мәтіннен графикалық деректерді табады, асытын сызады.
Дескриптор.
|
|||
|
Сабақтың аяқталуы |
Бағалау. Үйге тапсырма беру. «Қазақ еліндегі ғажайып ғимараттар» таныстырылым дайындау Қорытындылау. |
|||
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Саралау - сіз қалай көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТмен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||
|
* |
* |
* |
||
|
Рефлекция Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Ғаламдағы ғажайып ғимараттар. Сөйлем. Сөйлем түрлері мен мүшелері"
Сабақ жоспары "Ғаламдағы ғажайып ғимараттар. Сөйлем. Сөйлем түрлері мен мүшелері"
|
Сабақ:Қазақ тілі |
колледж: «Қаржы академиясы» АҚ колледжі |
||||
|
Күні: |
Оқытушы есімі: Махмет А. |
||||
|
Оқыталытын курс: 1 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғаламдағы ғажайып ғимараттар. Сөйлем. Сөйлем түрлері мен мүшелері |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
10.3.4.1 – оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу; 10.4.4.1 – сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу. |
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді талдай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіндегі негізгі ойды ажыратады. Өз көзқарастарымен жалғастырады. Кейбір оқушылар орындай алады: «Ойқозғау» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беріп, дәлелдер келтіреді. |
||||
|
Тілдік мақсат: |
Мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді талдау, сөйлем, сөйлемнің граматикалық құрылысы және жүйесін нақтылау, сәулет өнері туындыларының маңызын ғаламдық мәселелермен байланыстыру Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сөйлемнің граматикалық құрылысы, озық технологиялар Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: менің ойымша, болуы мүмкін, ықтимал... |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Сәулет өнері туындыларының маңызын ғаламдық мәселелермен байланыстырады; Сөйлем, сөйлемнің граматикалық құрылысы және жүйесін нақтылайды; Синтаксистік нормаларды есте сақтайды. Өз көз қарастарын білдіреді. |
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу. Түсіну. Қолдану. |
||||
|
Құндылыққа баулу |
Ғажайып ғимараттар – мәдениеттің құрамдас бөлігі.Сәулет өнері– ұлттың рухани қазынасы. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті. |
||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Қазақстандағы әлеуметтік топтар. Туынды сөз |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Ой түрткі . Суреттерге қарап жаңа тақырыпты болжайды. Стоп кадр. Бейнебаянды мұқият тыңдайды, қажетті ақпаратты есте сақтайды Дескриптор. -сәулет өнері туралы біледі; - сәулет өнері туындыларының маңызын ғаламдық мәселелермен байланыстырады; |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Екіжақты түсіндірме күнделігі. Бейнебаяннан алған әлемінің ғажайып ғимаратттары туралы алған ақпараттарын екіжақты түсіндірме күнделігіне жазады. Өз жауаптарын салыстырады, толықтырады. Ойқозғау. Сөйлем, сөйлемнің граматикалық құрылысы, сөйлемнің құрамына қарай түрлері, сөйлем мүшелері, тұрлаулы, тұрлаусыз сөйлем мүшелері, жай сөйлем түрлері сияқты сұрақтарға жауап бере отырып, грамматикалық тақырыпты еске түсіреді. Дескриптор. - жай сөйлем сөйлем мүшелеріне байланысты қалай бөлінетіндігін біледі; -сөйлем түрлерін ажырата алады; Мағынанытану. Грамматикалық тақырыпты тиянақтау мақсатында берілген мәтіннен сөйлемді сөйлем түрлеріне қарай сатылай кешенді талдау жасайды. Дескриптор. -жай сөйлем түрлерін ажырата алады; - сөйлем түрлеріне, жай сөйлем түрлеріне сатылай кешенді талдау жасай біледі; Тізбекті ажырату. Мәтіннен графикалық деректерді табады, асытын сызады.
Дескриптор.
|
|||
|
Сабақтың аяқталуы |
Бағалау. Үйге тапсырма беру. «Қазақ еліндегі ғажайып ғимараттар» таныстырылым дайындау Қорытындылау. |
|||
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Саралау - сіз қалай көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТмен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||
|
* |
* |
* |
||
|
Рефлекция Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||
шағым қалдыра аласыз













