Материалдар / Сабақ жоспары Ғарыш

Сабақ жоспары Ғарыш

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ құруға қосымша материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2018
1298
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Жаратылыстану Мектеп: № 21 ЖОББМ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Тусупбекова А.С

Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы4.2 Ғарыш
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасынасілтеме)1.4.2.1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау;1.4.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: ғарышқа ұшы аппараттарын біледі

Көптеген оқушылар: ғарышты зерттеуге арналған құрылғыларды ажыратады

Кейбір оқушылар: ғарышты зерттеуге арналған құрылғыларды жәе ұшу аппараттарын ажыратады, әңгмелей алады
Бағалау критерийлеріҒарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын анықтайдыҚұралдарды сипаттау үшін қарапайым терминдер қолданады
Тілдік мақсаттарАстрономия, ғрыш, шоқжұлдыз сөздерінің толық мағынасымен танысадыДиолог кезінде тиімді әрі дұрыс пайдалана алады
Құндылықтарды дарытуҒарышты зерттеу құрылғылар мен ұшу аппараттарын зерттеу барысында жасалған еңбектерді құрметтеуге тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстарОртақ тақырыптар аясында бейнелеу, дүниетану, математика пәндерімен байланысады
АКТ қолдану дағдыларыТақта, маркер, постер, суреттер
Бастапқы білімБіз қалай қозғаламыз тақырыбына шолу жасау


Сабақ барысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы 5минІ. Ұйымдастыру кезеңі- Қәнекей балалар бәріміз орнымыздан тұрып күнге қарап : Сәлем саған, шуақты күн, сәлем саған ашық аспан, сәлем менің достарым,- деп амандасайықІІ. Топқа бөлу-Мына қобдишада түрлі- түсті фигуралар бар, солар арқылы топқа бөлінейік.ІІ. Өткен сабақты бекіту«Біз қалай қозғаламыз» тақырыбына сай сұрақтар-Қозғалыс дегеніміз не?- Заттар ненің әсерімен қозғалады?









4 түрлі фигура











Сабақтың ортасы 20 минБалаларға жұмбақ жасыр1.Аспанда жүзеді, қанатын қақпайдыЖерде де жүреді, бауырлап жатпайды (Ұшақ)2. Ұшады қанатсыз,Зырлайды аяқсыз. (Зымыран) - Балалар бүгінгі сабақта біз ғарыш туралы әңгімелесеміз. - Ұшақпен қайда ұшады? Ал зымыранмен ше?- Ғарыш дегенді қалай түсінесіңдер?- Ал енді мына суреттегі зымыранды қарап көрейікк, қандай бөліктері бар?Зымыранның суретін көсетіп, оны талдау.(Т) 1.Оқулықпен жұмыс.–Аспан денелерін, олардың құрылысын, қозғалысын зерттейтін ғылымды – астрономия дейміз.-Ғарыш- шексіз кеңістік. Онда көптеген ғаламшарлар, жұлдыздар және басқа да ғарыш денелері бар.- Ғарыш денелеріне- ғаламшарлар, Жер серіктері, жұлдыздар, кометалар, астероидтар жатады.- Суреттердегі ежелгі адамдар аспан әлемін қалай зерттеген екен?- Ал қазіргі уақытта аспн әлемін қалай зерттейді деп ойлайсыңдар?- Қазір дамыған заман, сондықтан адамдар да аспанды, ғарышты зерттейтін заманауи құрылғылар және заманауи ұшу аппараттарын ойлап тапқан.Ғарышты телескоптар арқылы қарап зерттеуге болады, сонымен қоса шоқжұлдыздарды да телескоппен зерттейді.- Шоқжұлдыздар – ол өрнек құрап тұрған жұлдыздар. Мысалы: Таразы, Шаян, Мерген2. Сергіту сәті Тақта арқылы видеороликпен сергіту жасатуhttp://keepvid.com/(Ж)3.Дәптермен жұмысБерілген тапсырмаға сәйкес сурет салу.Ғарышта қандай денелер бар екенін жазу керек.Жұлдыздарға әріптерден ҒАЛАМШАР сөзін сызық арқылы қос.Қалған әріптерден қандай сөздер құрастыруға болады.ҚБ: Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын анықтайдыҚұралдарды сипаттау үшін қарапайым терминдер қолданадыТақырыпқа сай суреттер, оқулық, жұмыс дәптері





















































































Рефлексия «Серпілген сауал» Мұғалім бір топқа сұрақ қояды, топ мүшелері жауап берген соң, келесі топқа «Сендер бұл топтың жауабымен қосыласыңдар ма? Жауаптары толық па?» деген сұрақ қояды. Екінші топ жауап бергеннен кейін келесі топқа «Ал сендер қалай толықтырар едіңдер» деп сұрақ қояды. Соңғы топқа «Ал енді сендер осы 3 топтың жауаптарын қысқаша қалай айтар едіңдер?»Сабақты қаншалықты түсінгенін анықтау мақсатында «түсіндім», «түсінбедім», «сұрағым бар» деген смайликтер арқылы білу.

















Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Жоспарлайсыз?Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексерудіДенсаулық және техниксының сақталуы
Оқушыларды мақтап,мадақтау арқылы қолдау көрсетемін.Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы.Смайлик арқылы бағалаймыз.

Сергіту кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ