Материалдар / Сабақ жоспары Ілік септік

Сабақ жоспары Ілік септік

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сыныптарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Маусым 2018
1451
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Сыныбы: 4 «б»Күні : 9.01.2017. Пәні: қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:Ілік септі
Мақсаты:



Оқушыларға сұрақ беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу, жаңа сөздерді меңгерту Кімнің?Ненің? деген сұрақтарымен таныстыру.Жалғауларды сөздерге дұрыс жалғай білуге үйрету, жаттығулар орындау
Күтілетін нәтижелер:Жаңа сабақты игереді. Жаңа сөздер үйренеді. Ілік септігін басқа септіктерден ажырата алады.Тапсырмаларды орындау арқылы тақырыпты түсіне алады.
Керекті жабдықтар:кестелер жинағы, топшама
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе





































Тұсау кесер

















































Негізгі бөлім







































Қорытынды
I. Ұйымдастыру бөлімі.-Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау.II. Ережені еске түсіру





береді, сөйлемде бастауыш болады. Қар қалың жауды. ІІІ. «Білгім келеді» Өлеңді мәнерлеп оқу, қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдау, қосымша қай септікте тұрғанын анықтау.Атақ-даңқ қалай шығады?Көмірдің атыЖанумен шығар.Балғаның атыҚағумен шығар.Шегенің атыБекумен шығар.Қашаудың атыШекумен шығар.Батырдың атыЖеңумен шығар.Жомарттың атыБерумен шығар.Ақынның атыЖырлаумен шығар.Шәкірттің атыТыңдаумен шығар. - қарамен жазылған сөздер түбір сөзге ілік септік жалғауларының жалғануы арқылы жасалған.ТҮЙІН: Ілік септіктегі зат есімдер кімнің? ненің? кімдердің? нелердің? деген сұрақтарға жауап береді. Ілік септік жалғаулары: -ның, -нің, -дың, дің, -тың, -тің.





1-жаттығу Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып сөз тіркесін көшіріп жазҚайыңың қабығы, тақтаның алдында, ешкінің сүті,.... 2-жаттығуМәтінді оқып, ілік септінінде тұрған сөздерді тауып,байланысып тұрған сөзбен жаз.Тұрсынның қуанышында. Балалардың үйіне, балалардың бәрі, ойынынң қызықтығы.5-жаттығу Ж. Жабаевтың өлеңін оқып, ілік септіктегі сөздерді тауып сұрақ қой. Жетісудың, нудың, судың.6-жаттығуКөп нүктенің орнына ілік септіктегі сөздерді тауып жазҮйдің іші, үйдің терезесі, үйдің іргесі. Ақынның өмірі, ақынның жасы, ақынның кітабы. Мараттың баласы, Мараттаың досығ Мараттың добы.

4-жаттығу Сөз тіркестерін оқып, ілік септіктегі сөзі бар тіркестерді теріп жазТеректің бұтағы, кітаптың беті, құстың ұясы, қауынның дәмі, қоянның көжегі.

Ережені еске түсіру

Үйге 3-жаттығу Басбармақ» әдісі арқылы бағалау







Оқушы жауаптары тыңдалады































Шығармашылық тапсырмамен жұмыстанады











































Жұппен жұмысдәптерлеріне жазады көршілерімен тексередіОқушы жауаптары тыңдалады

Сөйлемдерді көшіріп жазады



















Күнделіктеріне үйге берілген тапсырмаларды жазып аладыРефлексия жазады










Бекітемін: Сыныбы: 4 «б»Күні : 9.01.2017. Пәні: қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:БАРЫС септік
Мақсаты:



Зат есімнің септелуі туралы түсініктерін кеңейту. Септік жалғауларын және сұрақтарын толық меңгерту. Барыс септіктегі сөздердің қандай сұрақтарға жауап беретінімен және оның жалғауларымен таныстыру.
Күтілетін нәтижелер:Оқушылардың зат есімнің септелуі туралы түсініктерін кеңейте түсу, өз бетімен жұмыс жасату арқылы барыс септік туралы білім алуға жағдай жасау, сөйлеу кезінде септік жалғауларын дұрыс қолдана білуге үйрету.
Керекті жабдықтар:2. Дамытушылық: Ойындар арқылы пәнге қызығушылығын арттыру, білімділігін дамыту, шығармашылық қабілетін шыңдау3. Тәрбиелік: Оқушыларды оқу білімге шақыру, білімпаздылыққа, сауаттылыққа, ұжымдастыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу;
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе





































Тұсау кесер

















































Негізгі бөлім







































Қорытынды
I. Ұйымдастыру бөлімі.-Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау.II. Ережені еске түсіру





береді, сөйлемде бастауыш болады. Қар қалың жауды. ІІІ. «Білгім келеді» Өлеңді мәнерлеп оқу, қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдау, қосымша қай септікте тұрғанын анықтау.Атақ-даңқ қалай шығады?Көмірдің атыЖанумен шығар.Балғаның атыҚағумен шығар.Шегенің атыБекумен шығар.Қашаудың атыШекумен шығар.Батырдың атыЖеңумен шығар.Жомарттың атыБерумен шығар.Ақынның атыЖырлаумен шығар.Шәкірттің атыТыңдаумен шығар. - қарамен жазылған сөздер түбір сөзге ілік септік жалғауларының жалғануы арқылы жасалған.ТҮЙІН: Ілік септіктегі зат есімдер кімнің? ненің? кімдердің? нелердің? деген сұрақтарға жауап береді. Ілік септік жалғаулары: -ның, -нің, -дың, дің, -тың, -тің.



1-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқып, қарамен жазылған сөздердің қосышасы тап2-жаттығуМәтіннен ілік, барыс септіктегі сөздерді тауып, өздері байланысқан сөздерімен теріп жазу. Омар Есіл өзенінің жағалауынан сауысқанның балапанын тауып алды. Ол балапанды үйге алып келді. Балапнға нанның үгіндісін берді. Омар балапанды тауыққораға орналастырды. Балапан ауладағы итпен де достасты. Ол әуелі тауықша қыт-қыттап, ал кейін итше үретін болды. Ит балапанға үйді күзетуді үйретті. Бір күні басқа сауысқан балапанды шықылықтап шақырды. Ит сауысқанға үріп, оны үркітіп жіберді.Өзеннің жағалауынан, сауысқанның балапанын, үйге алып келді, балапанға берді, тауыққораға орналастырды, балапанға үйретті, сауысқанға үріп.3-жаттғуЖұмбақтарды көшрңп жаз№4,5 жаттығу







Оқушы жауаптары тыңдалады































Шығармашылық тапсырмамен жұмыстанады











































Жұппен жұмысдәптерлеріне жазады көршілерімен тексередіОқушы жауаптары тыңдалады

Сөйлемдерді көшіріп жазады



















Күнделіктеріне үйге берілген тапсырмаларды жазып аладыРефлексия жазады






Бекітемін: Сыныбы: 4 «б»Күні : Пәні: қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:Табыс септік
Мақсаты:



Зат есімнің септелуі туралы түсініктерін кеңейту. Септік жалғауларын және сұрақтарын толық меңгерту. Табыс септіктегінің сұрақтары мен жалғаулары туралы білімдерін тиянақтап, бағалау.
Күтілетін нәтижелер:Оқушылардың зат есімнің септелуі туралы түсініктерін кеңейедіөз бетімен жұмыс жасату арқылы табыс септік туралы білімдері толығады.сөйлеу кезінде септік жалғауларын дұрыс қолдана біледі.
Керекті жабдықтар:Оқулық, әдістеме т.б.
ТәсілдерБаяндау, түсіндіру, сұрақ - жауап


Сабақ кезеңдері

 Оқушы әрекеті
Кіріспе





Тұсау кесер

















































Негізгі бөлім

















































Қорытынды
І. Ұйымдастыру кезең:Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Ереже сұрау: Зат есімнің септелуі деген не? Атау септігінің жалғауы бар ма? Ілік септігінің сұрағы қандай? Барыс септігіндегі сөз сөйлемде қандай мүше бола алады?(Дәптер...) таза ұста.Ережемен танысу. Табыс септікКімді? - ны,- ні тұрлаусыз мүше

Ү. Жана сабақ:Мен айтам іс құралын,Сен айт кімін бұлардыңСкальпель бар қолында Кімді айттым ойымдаҚылқалам бар қолында,Кімді айттым ойымдаҚалағы бар қолында,Кімді айттым ойымдаБалғасы бар қолында,Кімді айттым ойымда?Ыдысы бар қолында,Кімді айттым ойымда?Сандары бар бойында,Нені айттым ойымда?Экраны бар бойында ,Нені айттым ойымда?

Қандай сұраулы сөздері қолдандам? Кімдерді, нелерді айттым?- Нені?,кімді? сұрақтары қай септіктің сұрақтары?Табыс септігіИя, дұрыс айтасыңдар?Ережені шығарту

1-жаттығу. Жұмбақты көшіріп жаз. Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын тап.



2-жаттығу. Сурет бойынша мәтін құрастыр. Құрастырған сөйлемдеріндегі табыс септіктегі сөздерді тап.

3-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді тауып жаз.

Сергіту сәті:Орнымыздан тұрайық,Қолды белге қояйық,Иіліп оңға бір,Иіліп солға бір,Алға қарай бір адым,Артқа қарай бір адым,Жоғары төмен қарайық,Орнымызды табайық.





ҮІ. Жаңа білімдерің бекіту:Балалар бүгін нені үйрендік, нені білдік?Табыс септігінің сұрақтары қандай?.Септік жалғаулары дегеніміз қандай жалағаулур?-Қандай септік түрлерін өттік?ҮІІ. Бағалау.ҮІІІ. Үйге тапсырма: 4-жаттығу.









Оқушы жауаптары тыңдалады































Шығармашылық тапсырмамен жұмыстанады





















Жұппен жұмысдәптерлеріне жазады көршілерімен тексередіОқушы жауаптары тыңдалады

Сөйлемдерді көшіріп жазады



















Күнделіктеріне үйге берілген тапсырмаларды жазып аладыРефлексия жазады














Бекітемін: Сыныбы: 4 «б»Күні : Пәні: қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:Жатыс септік
Мақсаты:



Зат есімнің септелуі туралы түсініктерін кеңейту. Септік жалғауларын және сұрақтарын толық меңгерту. Жатыс септіктегінің сұрақтары мен жалғаулары туралы білімдерін тиянақтап, бағалау.
Күтілетін нәтижелер:Оқушылардың зат есімнің септелуі туралы түсініктерін кеңейедіөз бетімен жұмыс жасату арқылы табыс септік туралы білімдері толығады.сөйлеу кезінде септік жалғауларын дұрыс қолдана біледі.
Керекті жабдықтар:Оқулық, әдістеме т.б.
ТәсілдерБаяндау, түсіндіру, сұрақ - жауап


Сабақ кезеңдері

 Оқушы әрекеті
Кіріспе





Тұсау кесер





























































Негізгі бөлім





























































Қорытынды
І. Ұйымдастыру кезең:Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Ереже сұрау: Зат есімнің септелуі деген не? Атау септігінің жалғауы бар ма? Ілік септігінің сұрағы қандай? Барыс септігіндегі сөз сөйлемде қандай мүше бола алады?(Дәптер...) таза ұста.Ережемен танысу. Жатыс септікКімде? Неде? – дае,- на тұрлаусыз мүше

Ү. Жана сабақ:Мен айтам іс құралын,Сен айт кі<
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ