Сабақтың
басы
Ұйымдастыру-іздестіру.
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Баламен амандасу,көңіл күйін бақылау.
«Шаттық шеңбері» «Қызыл өрік» көңілді
әуен.
Тамақтану пайдалану жасөспірім
ережелер
Тамақ пайда жас ереже
Мақта дала өс жер
Тат
пана мөр жел
Мата палау пір ер..... т.с.с.
Осыдан бүгінгі күннің тақырыбын құрастырамыз. Жас
өспірімнің тамақтану ережелерін, жеке гигиена құралдарын пайдалану,
қалыптастыру.
Жеке гигиена туралы түсінік беріп өту.
Құралдары: тіс щеткасы, тарақ, сабын, сусабын,
тіс пастасы, сүлгі, тарақ, айна, жуыну құралдары туралы
айту.
Дұрыс тамақтану. Сұрақтар арқылы білімін
тексеру.
Адам күніне неше рет тамақтану
керек?
Тамақтану алдындағы, соңындағы ережелер туралы не
білесің?
Тамақтану уақыты?
Витаминдер туралы не білесің? Қосымша мәліметтер
беру.
Күн
режимін құру. Жеке жұмыс-әр бала өзіне күн режимін құрастыру керек.
Әр баланың күн режимі тексеріледі. Түзету қажет болса түзету
жасалады.
Проблемалық сұрақ. Жеке гигиенаны дұрыс ұстамаған
-жуынбаған, шаш-тырнағы алынбаған, киімі жуылмаған, шашы таралмаған
адам бейнесі қандай болады? Әңгімелеу, баланың ойын тыңдау.
Сурет салу. Жеке гигиенаны пайдаланбаған,
ұстамаған бала бейнесін салу. Балаға ақ
қағаз беріледі. Бала суретті қалай салады, сол арқылы бала
түсінігін білеміз.
Душ, ванна, унитазды пайдаланудың санитарлық
ережелері туралы түсінік беру. Жеке гигиена құралдары туралы
айту.
Сергіту сәтті:
Психолг:.Ұйықтау мен демалу уақытын ұсыну
маңызды.Ұйқының қанбауы немесе ұйықтайтын мезгілдің реттелмегені
ұйқысыздық пен жүйкенің жұқаруына әкеліп соғады.Айына бір рет тіс
щеткасын ауыстырып ,жылда бір реттіс дәрігеріне қаралуды әдетке
айналдыру керек.Есіңде болсын,отбасы мүшелерінің әрқайсысында жеке
орамалы мен төсек жабдықтары болу тиіс.Төсек жабдықтарын 7-10 күнде
1-рет ауыстырып тұру керек.Ұйықтар алдында бөлмені желдетіп
алып,жатарда киетін киім киген абзал.
Сұрақ-жауап. Жеке
гигиена дегеніміз не? Ол не үшін адамға қажет? Тазалық-жеке гигиена
сөздерінің айырмашылығы бар ма? Дұрыс тамақтану, күн режимі
дегеніміз не? Ол неге адамға керек?
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
ауызша мадақтау,
толықтыру жасау,
бағыттау.
Тапсырманы ата-ананың
көмегімен орындау.
|