Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары "Жанды су"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: _______________
«____»______________________
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі: ____________________
Күні: _______________
№: 27
Мұғалімі:
Сыныбы: 4
Оқушылардың саны:
Тақырыбы: Жанды су
Құндылығы: Қиянат жасамау
Қасиеттері: Тазалық, қамқорлық, үнемшілдік.
Мақсаты: Оқушыларға судың табиғатта, адам өмірінде алатын мәнін аша отырып, қиянат жасамау құндылығын қалыптастыру. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға суды таза ұстаудың маңыздыдығын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардың суға қамқорлық жасау қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды суды үнемді пайдалануға тәрбиелеу. |
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 1.bilim-all.kz 2.https://infourok.ru https://angimeler.wordpress.com
|
Сабақтың барысы:
Жағымды күйге келу. «Көңіл-күй неге ұқсас». Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. Ойынды үлкен дер бастаса жақсы болар еді: «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?». Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді. Ойынның сонында жауаптар қорытындыланады, бүгінгі шеңберіміздегі балалардың көңіл-күйі қандай екен: қайғылы, көңілді, күлкілі, ызаланған т.б.Жауаптардың қорытындысын шығарған кезде, жаман ауа райы, суық, жаңбыр, түнерген аспан сияқты элементтер агрессивті, қобалжу күйлердің көрсеткіштеріне назар аударыңыз. 2. Үй тапсырмасы. 1. №26 – сабақ. 5 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №27 – сабақ, «Көзата бұлағы» аңызын оқып келу Сұрақтар: • Қазығұрт тауының етегінде қандай адам өмір сүрген? • Оған неліктен адамдар ағылып келетін болған? • Әулие мазарының жанында қандай ғажап оқиға болды? • Бастауды неліктен шипалы дейді? • Өзің «Бұлақтай таза болу» дегенді қалай түсінесің? Айтып бер. |
|
3. Сабақтың дәйексөзі. Су жоқ жерде өмір жоқ, ол
ақиқат. Сұрақтар: 1. Адамдар судан қандай жақсы қасиеттерді,
әрекеттерді үйрене алады деп ойлайсыңдар? Оқушылардың жауаптарын
түйіндеу: |
|
4. Оқиға айту (Мұғалім сыйы). «От пен су»
ертегісі |
|
5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Тапсырма:
Оқушылардың сабақта алған білімдерін бекіту
мақсатында тапсырмалар ұсынылады.Тапсырмаларды әр топқа бөліп
беру. |
|
Балбұлақ Өлеңін жазған Мүбәрак Жаманбалинов Әнін жазған Нұрлан Дүкенбай Сылдыр-сылдыр сылдырап, Мөлдір бұлақ ағады. Былдыр-былдыр бал құрақ, Көмкереді жағаны. Балғын-балғын балалар, Саялайды құрақта. Отырады жағада, Шомылады бұлаққа. Күнде келіп апам да, Мөлдіреген су алып. Тұнығынан шопан да, Тұрады қой суарып. Түрлі-түрлі, не түрлі, Бар-ау қызық мінезі. Еліктейтін секілді Адамға да бұл өзі. Тайызынан су алса, Лайлана қалады. Тереңінен су алса, Күлім-күлім қағады. |
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №27 – сабақ. 3 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №28 – сабақ, «Тұзкөл» аңызын оқып келу |
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|