Материалдар / Сабақ жоспары Жер туралы жалпы мағлұматтар 5-сынып

Сабақ жоспары Жер туралы жалпы мағлұматтар 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5.2.2.1 Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру 5.2.2.2 Жердің құрылысы мен құрамын атау
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Ғалам.Жер.Адам.

Педагогтың аты-жөні

Ласпаева Гульмира Хайроллаевна

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Жер туралы жалпы мағлұматтар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.2.1 Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру

5.2.2.2 Жердің құрылысы мен құрамын атау

Сабақтың мақсаты

Жер шарының қалай пайда болғанын түсіндіру

Бағалау критерииі

Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

Жер шарының пайда болуы туралы білімдердің қалай дамығанын;

Жердің пайда болуы туралы қандай болжамдар бар екенін білу қажет.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

  1. Мұғалімнің кіріспе сөзі. (Сабаққа психологиялық көңіл-күй)

Сыныпта жағымды ахуал тудыру. Сәлемдесу. Ұйымдастыру.Түгендеу

Тақырыпқа байланысты «Топқа бөлу» сурет арқылы ( Жер, Күн, Ай,Жұлдыз)


Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ







Топқa бөлуге aрнaлған суреттер

Ортасы

2. Жаңа тақырыпты түсіндіру

«Көзге көрінетін айғақтар». Жердің пайда болуы туралы видео ролик көрсету.


3. Талқылау

Тапсырма 1

Топтық жұмыс

Оқушылар топпен Жер планетасының пайда болу туралы болжамды салыстырып сипаттайды, өз көзқарасын білдіреді

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

+/ –

Жердің шығу тарихы туралы әртүрлі гипотезаларды біледі

1

Гипотезалар мен олардың авторларын анықтай алады.



Тапсырма 2: «Пазл әдісі»

Күн жүйесіндегі ғаламшарларды ретімен орналастыру және Жер Күн жүйесіндегі нешінші ғаламшар?

Мұғалім Жердің құрылысы мен құрамы туралы түсіндіреді.

(Демонстрация ) Мұғалім оқушыларға суреттер көрсетеді.немесе эксперимент жасатуға болады.

Эксперимент мақсаты: Жердің құрамының біркелкі емес екендігін және қозғалысын көрсету.

Процесс:- Екі жұмыртқа аламыз, бірі піскен, бірі шикі, екеуінің сыртына 1-2 деп белгі қоямыз. Сөйтіп үстел үстіне қойып, оларды айналдырамыз. .

Қорытынды: піскен жұмыртқа жеңіл айналады және бірнеше секунд айналып тұрады, ал шикі жұмыртқа нашар айналады, тоқтап қалады.

Неліктен? Оқушылар мұғалімнің көмегімен қорытынды айтуы керек. Піскен жұмыртқаның іші біртекті қатты болғандықтан оңай, тез айналады, ал шикі жұмыртқаның іші сұйық болғандықтан, қабығымен бірге айналмайды, іші жай айналады. Жер планетасының да ішкі бөлігі қоймалжың, сұйық болғандықтан жер қыртысымен бірдей айналмайды. Тура осы шикі жұмыртқа сияқты процесс жүреді. Тек біз Жердің айналғандағы қозғалысын онша байқамаймыз, себебі біз ауырлық күшінің әсерінен Жерге жабысып тұрмыз және Жермен бірге айналамыз.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

+/ –

Жердің құрылысы мен құрамын біледі

1

Жердің құрылысы мен құрамын сипаттай алады.




Тапсырма 3.

Жұмбақ шешу ( әр топқа үштен географиялық жұмбақтар беріледі)

I топ.

1.Сатайын десем ауыр кілем
Сатпайын десем тәуір кілем (жер)
2. Тұрғанымен жырақ өзі
Таусылмайтын шырақ көзі (күн)
3. Еш тесікке тұрмайды
Ол жоқта жер құрғайды (су)

II топ.

1.Таңмен көзін ашады,

Әлемге нұрын шашады (Күн)
2. Жылт – жылт еткен
Жылғыдан өткен (су)
3. Күндіз білінбейді
Түнде күлімдейді (жұлдыз)
ІІІ топ.

1.Орақ болып туады
Табақ болып тынады. (ай)
2. Мекені көкте екі ару,
Бірін – бірі көруге зәру (күн мен ай)
3. Ол жоқ жерде
Өмір сүріп жүрмейміз (ауа)

4. Қорытындылау

«Миға шабуыл» стратегиясы.

1.Біз қандай ғаламшарда өмір сүрудеміз?

2.Жер қашан пайда болған?

3.Алғашқы кезде жер қандай болған және кейін қандай өзгерістер болды?

4.Жер туралы қандай мәліметтер білесіңдер?

Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды

Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі






















Оқушылар эксперимент жасайды, жердің моделін және ішкі құрылысының әр бөлігін түсіндіреді.

















Оқушылар топпен географиялық жұмбақтарға жауап береді.

















Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау




Бағалау: Оқушылар дескриптор бойынша мұғалім бағалайды























Бағалау: Оқушылар дескриптор бойынша бағаланады



Оқулық Видео ролик.






Презентация



Үлестірме қағаздар

Сурет қиындылары






















Эспериментке қажетті заттар: Піскен және шикі жұмыртқа, маркер


















Презентация



















Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтың соңы


Рефлексия

Мақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).

Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: 1. Маған сабақта не ұнады? 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайлик арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.

Үй тапсырмасы: §7 оқу,әңгімелеу.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ