Оқу іс-әрекетінің
тақырыбы: «Жоғалған буын» дидактикалық
ойыны. Сөз құрастыр.
Оқу іс-әрекетінің
мақсаты: өткен дыбыстарды қайталату
арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту. «Жоғалған буын» ойыны
арқылы дыбыстардан сөз, сөзден сөйлем құрастыруға үйрету. Қолдарын
әдемі жазуға жаттықтыру.
Оқу іс-әрекетінің
көрнекілігі: әліпби, кеспе әріп
кассасы, суреттер, текшелер, аққу, торғай, құстар, әріптер жазылған
гүлдердің суреті.
Әдіс-тәсілдер:
сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын, түсіндіру
Оқу іс-әрекетінің
барысы:
I. Ұйымдастыру
кезеңі.
-
Шаттық шеңберінде дөңгелене
тұрып, балалар бір-біріне жылы сөздерін айтады, жақсы тілек
тілейді.
-
Дәптермен
жұмыс.
а) «Жоғалған буын» ойыны.
Шарты: торкөздерге жоқ буындарды тауып
жазады.
Мысалы:
көгершін,
торғай, аққу, тырна, шағала, қарлығаш,
тоқылдақ, қарға, үкі.
ә) «Сөйлем құрастыр»
тапсырмасы:
І.Аспанда шағала ұшып жүр. 2. Ұяда екі жұмыртқа
жатыр. 3.Балапан аулада жүгіріп жүр .
Орманда тоқылдақтың дауысын
естідік.
б) Қараторғайдың ұясының
суретін салу.
в) «Жоғалған сөздер»
ойыны
Шарты:тақтаға кейбір сөздері
түсіп қалған сөйлемдер жазылған плакат ілінеді.
Мысалы: Көктем жылынды. Жер
... . Құстар ... .
Балалар
құстарға Жоғалған сөздерді тауып, сөйлем құрайды. Көктем мезгілі
және құстар туралы білетіндерін айтады.
Көктем,жылы,құстар,дыбыстық
талдау жасайды.
«Сөз ойла, көп
ойла»ұйымдастырылады.
Үзік сызықтарды қосу арқылы
аққудың суретін салу.
Сөзжұмбақты
шешкізеді.Шешулері:қарбыз,қарға,қармақ.
4.Сергіту сәтін
өткізу.
Шаршағанда ырғалып,
Гүлге ұқсап дем алсам.
Қанатымды бір қағып,
Гүлдей болып жайқалам.
(Қимылмен
көрсету).
-
«Сөз құрастыр» ойынымен
жалғасады. Шарты:гүл күлтелеріндегі әріптерден сөз
құрастыру.
Сызбаға сәйкес сұраулы және
хабарлы сөйлем құрастыру.
Қол жаттықтыру тапсырмасы
ретінде берілген үзік сызықтарды қосып, жолдың аяғына дейін
тапсырманы орындайды.
III. Қорытындылау.
Сұрақ-жауап әдісі арқылы
білімдері бекітіледі.
Ұя, балапан,
наурыз сөздеріне тапсырмасы бойынша жарыс
ұйымдастыру.