Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақ жоспары Касымова Баян Кабыкеновна 9сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сабақ жоспары Касымова Баян Кабыкеновна 9сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарын жасаған жезде жас мұғалімдер үлгі ретінде пайдалана алады
1-тапсырма.«ССН»
әдісіарқылы ХХ ғасырдың басындағы
Түркияның Осман империясының күйреуі, революция, реформалардың
салдарын, Түркияның мемлекеттік құрылысынның нәтижесін
сипаттайды.
Дара
жұмыс
Тарихи
оқиға
Себебі
нәтижесі
Дескриптор:
ХХ ғасырдың
басындағы Түркия тарихында көрініс
алған
3 саяси оқиғаны
келтіреді
Тарихи оқиғаның
себебін келтіреді
Тарихи оқиғаның
нәтижесін келтіреді
ҚБ: Топ басшыларының
бағалауы.
2-тапсырма:«PEST» талдау әдісі арқылы
Түркияда капитализмнің дамуын саяси, экономикалық,әлеуметтік және
технологиялық жетістіктерін анықтауЖұптық
жұмыс
Саяси
Экономикалық
Әлеуметтік
технологиялық
Дескриптор:
-Түркияда
капитализмнің дамуының саяси факторларын
анықтайды;
-Түркияда
капитализмнің дамуының экономикалық факторларын
анықтайды;
-Түркияда
капитализмнің дамуының әлеуметтік факторларын
анықтайды;
-Түркияда
капитализмнің дамуының технологиялық факторларын
анықтайды;
ҚБ:Топ
басшыларының бағалау
Бағалау
критериі
Тапсырма орындау
деңгейі
Саяси факторларды анықтай
алады
Әлеуметтік
факторларды анықтай
алады
Экономикалық
факторларды
Анықтай
алады
технологиялық
факторларды
анықтай
алады
3-тапсырма:«ПОПС формуласы» әдісі бойынша
М.Кемалдің реформаларының Түркияның дамуына ықпалын
талдауТоптық
жұмыс
1)Өз ойын
айтады..... 2)себебін түсіндіреді.......... 3)фактілермен,
мысалдармен дәлелдейді............... 4) «қорытынды шешімге
келдім»........Дескриптор:- М.Кемалдің реформаларының
Түркияның дамуына ықпалын өз ойын айтады - М.Кемалдің
реформаларының Түркияның дамуына ықпалының себебін түсіндіреді
-М.Кемалдің реформаларының Түркияның дамуына ықпалын фактілермен
келтіреді - М.Кемалдің реформаларының Түркияның дамуына ықпалын
«Ататүрік» атауы ешкім иеленбеуге тиіс екенін
дәлелдеп,
қорытынды шешім
жасайды.
Саралау
түрі:Диалог
Барлығы:М.Кемалдің реформаларының
Түркияның дамуына ықпалды себебін анықтап, диалогқа түсе
алады.
Көпшілігі:М.Кемалдің реформаларының
Түркияның дамуына ықпалды себебін фактілермен дәлелдеп
диалогқа
түсе
алады.
Кейібіреулері:М.Кемалдің реформаларының
Түркияның дамуына ықпалын талдап, қорытынды шешім шығарып диалогқа
түсе алады.
ҚБ топ басшысының
бағалуы «Семантикалық карта» әдісі
арқылы.
Оқушылыр
дың
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз