Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары Касымова Баян Кабыкеновна 9сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: №1 Майқайың жалпы орта білім беру мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||
Пән:Дүниежүзі тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тарауы:4-бөлім. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 1-тоқсан |
Мұғалімнің есімі:Касымова Баян Кабыкеновна
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9сынып |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
8.2.1.1-тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау 8.4.2.2-экономика және саясаттағы өзгерістерді сипаттау үшін «этатизм» (мемлекеттік капитализм) түсінігін қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
|
талдай алады
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды, түсіндіре алады. Диалогқа, пікірталасқа түсе алады, жаңа сөздер мен терминдерді дәптерге жазып алады |
|||||||||||||||||||||||||||||
Терминология: этатизм, кемализм, ұлтшылдық.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сөз тіркестері: Шетел интервенттері..., Үштік Одақ..., еуропалық державалар... |
||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға «Мәңгілік Ел» идеясының «Тарихтың мәдениет пен біртұтастығы» құндылығына баулу. Қоғамдық өзгерістерді салыстыру барысында өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрметпен қарау құндылығына тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
География, Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнеролик https://www.com/watch?vPfrI_epE&t=70s |
|||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Осман империясының бұрыңғы отарларындағы сұлтан билігінң жойылуы және шетел интервенттеріне қарсы күрес |
|||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы |
Ұйымдастыру: Оқушыларды түгендеу 1-топ:Абдул-Азиз ибн Абдуррахман әл-Сауд, 2-топ:Хашим әл-Атасси, 3-топ: І Фуад, 4-топ:М.Кемал Сынып 4топқа бөлінеді. Тарихи тұлғалар:
1-топ:Абдул-Азиз ибн Абдуррахман әл-Сауд, 2-топ:Хашим әл-Атасси, 3-топ: І Фуад, 4-топ:М.Кемал Сынып 4топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын қайталау. «Жасырын тұлға»әдісі бойынша оқушылардың білімдерін тексеру. КБ: Мұғалімнің мадақтауы Сабақтың тақырыбы бейнероликті көре отырып ашу және мақсатын айқындау. «Миға шабуыл» әдісі арқылы ой қозғау. -Оқушылар, бұл тұлғаның түрік тарихындағы рөлі қандай? -Қандай қасиеттерімен ұлт-зиялы көшбасшысына айналды? -М.Кемалді көшбасшы деп атауға бола ма? КБ:Смайлик бойынша бағалау. |
Тарихи тұлғалардың портреттері
орындық
com/watch?v =-paPfrI_epE&t=70s Интербелсенді тақта Смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
Оқулықпен жұмыс жасау. «Қара, оқып шық» әдісі арқылы мәтінмен танысу. Дара жұмыс 1-тапсырма. «ССН» әдісі арқылы ХХ ғасырдың басындағы Түркияның Осман империясының күйреуі, революция, реформалардың салдарын, Түркияның мемлекеттік құрылысынның нәтижесін сипаттайды. Дара жұмыс
Дескриптор:
3 саяси оқиғаны келтіреді
ҚБ: Топ басшыларының бағалауы. 2-тапсырма: «PEST» талдау әдісі арқылы Түркияда капитализмнің дамуын саяси, экономикалық,әлеуметтік және технологиялық жетістіктерін анықтау Жұптық жұмыс
Дескриптор: -Түркияда капитализмнің дамуының саяси факторларын анықтайды; -Түркияда капитализмнің дамуының экономикалық факторларын анықтайды; -Түркияда капитализмнің дамуының әлеуметтік факторларын анықтайды; -Түркияда капитализмнің дамуының технологиялық факторларын анықтайды; ҚБ:Топ басшыларының бағалау
3-тапсырма: «ПОПС формуласы» әдісі бойынша М.Кемалдің реформаларының Түркияның дамуына ықпалын талдау Топтық жұмыс 1)Өз ойын айтады..... 2)себебін түсіндіреді.......... 3)фактілермен, мысалдармен дәлелдейді............... 4) «қорытынды шешімге келдім»........ Дескриптор: - М.Кемалдің реформаларының Түркияның дамуына ықпалын өз ойын айтады - М.Кемалдің реформаларының Түркияның дамуына ықпалының себебін түсіндіреді -М.Кемалдің реформаларының Түркияның дамуына ықпалын фактілермен келтіреді - М.Кемалдің реформаларының Түркияның дамуына ықпалын «Ататүрік» атауы ешкім иеленбеуге тиіс екенін дәлелдеп, қорытынды шешім жасайды. Саралау түрі:Диалог
түсе алады. Кейібіреулері: М.Кемалдің реформаларының Түркияның дамуына ықпалын талдап, қорытынды шешім шығарып диалогқа түсе алады.
ҚБ топ басшысының бағалуы «Семантикалық карта» әдісі арқылы.
|