Материалдар / Сабақ жоспары Катиондар мен аниондарға сапалық реакциялар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Катиондар мен аниондарға сапалық реакциялар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2019
3046
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Катиондар мен аниондарға сапалық реакциялар

Күні: 9 ӘМұғалім: Мүтәлиева Ақмарал
Сынып:9Қатысқан: Қатыспағандар:
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттарыД.И.Менделеевтің периодтық жүйесіндегі элементтердің жіктелуін, олардың табиғи ұяластарын танып үйрену.
Табыс критерийлері

Барлық оқушылар білуге тиісті: Табиғи ұяларсатрды жаттайды


Оқушылардың көпшілігі: Элементтердің жіктелуіндегі заңдылықтарды тұжырымдайды


Кейбір оқушылар Элементтер жіктелуіндегі заңдылықтарды практика жүзінде іске асырып, болжамдар келтіреді
Тілдік мақсатНегізгі терминдер мен сөз тіркестері: Элементтердің жіктелуіСабақта диалог/ жазылымға қажетті тіркестер.Зат құрамының тұрақтылық заңы.
Бұрыннан бар білімдеріОқушылар периодтық кесте туралы біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған уақытРесурстар
0-5 мин6-10 минЖаңа сабақты қабылдауға дайындық. Сабақты қышқылдардың, негіздердің және тұздардың жалпы қасиеттерін қайталап, диссоциация теңдеулерін жазудан бастаймыз. Диссоциациялану дәрежесі, күшті және әлсіз электролиттер туралы мәліметтерді қайталаймыз. Үш оқушы тақтаға мынадай реакция теңдеулерін жазады:а)қышқылдардың металмен, негіздік оксидпен, негізбен әрекеттесуі.ә)сілтілердің қышқылмен, қышқылдық оксидпен әрекеттесуі.б)қышқылдардың сілтілердің, тұздардағы диссоциациялану теңдеулері.Басқа оқушылар берілген тапсырмалар бойынша топтық жұмыс орындайды.Тапсырмалар. а) мына қышқылдардың диссоциациялану теңдеуін жазыңдар: бромсутек, азот, хлорлы HclO4 және марганец HМnO4 қышқылдары. Диссоциацияланғанда бірдей иондар түзетін электролиттердің астын сызыңдар;ә)төмендегі тұздардың диссоциация теңдеуін жазыңдар: натрий карбонаты, натрий нитраты, мыс (II) сульфаты, калий сульфаты. Бұл тұздар диссоциацияланғанда қандай иондар түзіледі?б) мына металл гидроксидтерінің иондарға диссоциациялану теңдеуін жазыңдар: калий, кальций, барий, магний, цезий. Бұл электролиттер диссоциацияланғанда түзілетін иондардың астын сызыңдар.Интерактивті тақта
Орта11-20мин21-35мин+11Na0 атомы+11Na0 )2ё )8ё )1ё1s22s22p63s1
  • Күміс түсті ак, жылтыр металл.
  • Сумен жылдам өрекеттеседі.
  • Күшті .
  • +11Na+ ионы+11Na+ )2ё )8ё1s22s26
  • Түссіз ион.
  • Суға өсер етпейді.
  • +17С10+17С10 ) 2ё )8ё)7ё1s22s22p63s23p5
  • Жай зат күйінде (С12) өткір, жағымсыз иісті, улы, сары жасыл газ.
  • Суда аздап ериді және өрекеттеседі.
  • Күшті .
  • +17Cl-+17Cl- ) 2ё) 8ё) 8ё1s22s22p63s23p6
  • Иіссіз, түссіз, улы емес.
  • Сумен өрекеттеспейді, бірақ гидраттанады.
  • Демек, бір элементтің атомдары мен иондарының қасиеттеріндегі ерекшелік олардың құрылыстарының айырмашылығына байланыстыЗаряд ионға жаңа қасиет береді. Ac тұзының ерітіндісі түссіз, иіссіз және улы емес. Ондағы Na+ және С1- иондары біздің организмімізге қажет, сондықтан ас тұзын тамаққа қосады.
    ВидеороликСлайдпен жұмыс
    Соңы

    Қосымша мәліметтер
    Саралау(Дифференциация) –оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пән-аралық байланыс
    -Сөзді іздеуге тапсырма қабілеті төмен оқушылар үшін мына есеппен жұмыс жасау.



    РефлексияСабақтың мақсаты мен табыс критерийлері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Жеке және жұптық жұмыстар орындай отырып қорытынды жасайды. Формативті деңгейлік жаттығулар орындау

    Жоспарыма қандай өзгерістер енгізді және неге?



    Қорытынды бағалау:Ең жақсы өткен екі нәрсені көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді?1.2.






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!