Тақырыбы
23
|
Киелі сандардың
құпиясы
|
Мақсаты
|
Оқушылардың ойлау қабілетін,
тапқырлығын, жылдамдығын, таным белсенділігін арттыру. Киелі сандар
сырын ашу, сатылай кешенді талдау технологиясын қолдана отырып
оқушылардың білімдерін
тиянақтау.
|
Жалпы
мақсат
|
Тақырыпты түсініп оқи білуге
баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген
қызығушылығын арттыру
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылардың ойлау және тілдік
қабілеттерін, қарым- қатынастық біліктілігін дамыту, грамматикалық
тапсырмаларды дұрыс орындау, негізгі ойды бөліп алу, өз пікірін
қорғай алу, ой қорытындысын
жасат
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”,
“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және
көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Кім жылдам, Аквариум,
Семантикалық карта
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер,
портреттер, тақта, стикерлер,
ноутбук
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
|
Шаттық шеңберін жасай отырып
оқушыларды санау арқылы топқа
бөлу
|
Оқушының мұндағы мақсаты
топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып
құралу
|
Сабақ
кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
«Миға шабуыл»
әдісі
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға
жауап беру, топпен тапсырманы орындау
|
Әр топ сұраққа жауап
береді
|
Түсіну
|
«Кім жылдам»
әдісі
арқылы топпен жұмыс
жасау
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой
қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру,
соларқылы топен жарыс ұйымдастыру
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау
|
Қолдану
|
Өткен тақырыптарға байланысты
байланысты «Аквариум» әдісі
|
Өткен тақырыпты оқушыларға
қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа
материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық
жасату
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді
тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты
меңгереді және өз пікірлерін ортаға
салады.
|
Сергіту
сәті
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
|
Талдау
|
Постермен
жұмыс
ақалды
жалғастырыңдар:
. Сұрақ: -Құрамында жеті саны
бар қандай жер аты бар?
Жауап: - Алматы, Талдықорған
өңірі Жетісу деп аталады. Жетісудың табиғаты көркем, жері өте бай,
әрі құнарлы. Ол – «Жер жаннаты» деп аталған өлке. Жетісудың жеті
өзені бар болғандықтан Жетісу деп аталған. Жетісудың жеті өзендері:
Лепсі, Ақсу, Көксу, Сарқан, Қаратау, Іле,
Шу.
Қасиетті «7» санына байланысты
« Жеті жоқ», « Жеті жетекші», « Жұрттың жетекшісі туралы мағлұмат
беру.
« Әлемнің жеті
кереметі»
1. Хеопс
пирамидасы
2. Семирамиданың аспалы
бағы
3. Зевс
мүсіні
4. Артемида
ғибадатханасы
5. Родос
алыбы
6. Галикарнас
кесенесі
7. Александрия
шамшырағы
( 18-
слайд)
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша
сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы
қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады.
Тақырыптар туралы өз ойларын суретке
салады
|
Берілген тапсырманы уақытылы
орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы
қорғау
|
Жинақтау
|
Семантикалық картамен
жұмысм
|
«Киелі
сандар»
( Топ бойынша семантикалық
картаны толтырады, жинақтайды бағалау
|
Оқушылардың мақсаты берілген
семантикалық картадағы сұраққа өз ойларын толтыру арқылы
жеткізу
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
Бағдарша, бағалау
парақшалары
|
Бағалау парақшалары мен
бағалау шкаласын беру
|
Топпен және жеке өзін өзі
бағалайды
|
Рефлексия
|
Стикерлерді толтыру Оқушылар
бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2
мин)
ББҮ кестесін
толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|