Материалдар / Сабақ жоспары: Кітап — бағалы сыйлық

Сабақ жоспары: Кітап — бағалы сыйлық

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары: Кітап — бағалы сыйлық 5сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
787
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5 сынып



Сабақтың тақырыбыКітап бағалы сыйлық.
БілімділікҚарапайым сөйлеу үлгіперін қолдану арқылы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстыру. Лексикалық таңқырып аясында болымды және болымсыз етістіктер меңгерту.
дамытушылықЖаңа тақырып бойынша әртүрлі диалоггік минимумдар арқылы сұхбат құру мәдениетін дамыту.
Тәрбиелік:Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы оқушыларға рұхани-мәдени тәрбие беру.
Сілтеме:Оқу бағдарламасы. «Қазақ тілі» оқулығы.
Жетістік критерийлері:Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпарат береді. сыныптастарымен тілдеседі.


Оқушының орташа жетістігі (ООЖ.І: қазақ тілінде қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы кітапхананы. өзі оқитын кітаптарды сипаттайды.


Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖМ); таңырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды. қарапайым үлгілер арқылы сөйлесімге келеді.
Жаңа сөздер:Дана сөз, дүние жинамайды, шағын, қызықты мәліметтер, ақпарат, табасың, таппайсың, бөле, ұқыпты ұстау, рұқсатымен.
Сабақта қолданылатын материалдар:Интерактивті тақта. слайдтар, смайликтер, тақырыпқа қатысты буклетгер, өзара бағалау парағы.
Оқыту әдістері:Түсіндіру. сұрақ-жауап, «Көңіл-күйді анықтау» тренингі. «Ой шақыру» әдісі. жұптық жұмыс. «Қос жазба» күнделігі, «Тірек сөздер» стратегиясы.
Дереккөздері:Әдістемелік құрал. дидактикалық материалдар. сөздік
Тапсырмалар:Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекетіоқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызуСәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» биМұғалім«Көңіл-күйді анықтау»тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағымен маркерлер таратады.



1-топ:«Бақыт» вагоны2-топ:«Сүйіспеншілік» вагоны3-топ:«Жарқын өмір» вагоны«Қызыл гүлім-ай» би билету.
Өткен сабақты тексеруӨткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды

Қызығушылықты ояту

Ортасы

1.Сөздікпен жұмыс.А)Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады2. Мәтіналды жұмыс.А)Айтылым.Дұрысайтуға,жаңаақпараттықабылдауғама- шықтандыру үшін 1-тапсырманыорындатады.Ә) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орында- тады.3.Тілдікбағдар.Болымдыжәнеболымсызетістіктер меңгертеді.4.Мәтінменжұмыс.А)Тыңдалым.Оқылым.Мәтіндімәнерлеп, дұрысоқуғамашықтандыруүшін3-тапсырманыорындатады.Ә)Жазылым.Дұрыс,сауаттыжазуғамашықтандыруүшін 4-тапсырманыорындатады.Б)Айтылым.Дұрысайтуға,жаңаақпараттықабылдауғама- шықтандыру үшін 5-тапсырманыорындатады.В)Жазылым.Айтылым.Оқулықтағы6-тапсырманыорында- тады.Г)Тілдесім.Сұхбатқұрумәдениетінқалыптастыруүшін8-тап- сырманыорындатады.

Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.Айтылым. Жазылым. Етістіктерді табады, түбірін, қосымшаларын анықтайды.Болымды және болымсыз етістіктер меңгереді.Болымды етістік пен болымсыз етістікЕтістіктер , негізінен , іс-әрекеттің болуын, орындалуы мен жүзеге асырылуын білдіретін болымды мәнге ие.Олар- болымды етістіктер. Мысалы: бар, көбей, тісте, айт,істе, жүр, секір, тұр, ұйықта,Ал қимылдың, іс-әрекеттің болмауын, іске аспауын білдіретін етістікті болымсыз етістік деп атайды.Болымсыз етістіктердің жасалуы:1.Болымсыз етістік негізгі я туынды түбір етістіктерге –ба,-бе,-па,-пе,-ма,-ме жұрнақтары жалғану арқылы жасалады.Мысалы:құшақта –ма, түкір-ме, бұз-ба, үз-бе,жыпылықтат –па, дандайсы-ма, өкпеле-ме, өкін-бе, көрсет-пе , шула-ма, айқайла-ма, бөгел –ме, т.б.2.Белгілі шақ тұлғасындағы болымды етістікке жоқ, емес сөздерінің тіркесуі арқылы жасалады.Мысалы:айтқан емеспін, кеткен жоқ, тыңдаған емеспіз,т.б.

Тыңдалым. Оқылым. Мәтіннен болымды, болымсыз етістіктерді табады, қарамен жазылған етістіктердің түбірі мен қосымшасын анықтайды.Жазылым. Үш нұсқаның ішінен қажетті сөздерді таңдап жазады.Айтылым. Бірсөйлемге әртүрлі сұрақ қойып айтады.Жазылым. Айтылым. Мәтін мазмұны бойынша «Қос жазба» күнделігін толты- рады.Тілдесім. Диалог құрады
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Мағынаны тану«Қыдырып қайтайық!» би билеу

Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Бекіту

Қазіргі қазақ қоғамының алдында жас ұрпақты кітапқа, оның ішінде қазақ тілінде жазылған кітапқа баулу. 2 сәуір – “Халықаралық балалар кітаптарының күні” ,ал 23-сәуір-”Дүниежүзілік кітап күні”болып табылады.                    Мақал-мәтелдер1.Оқу  - білім азығы,Білім – ырыс қазығы.Білім басы - бейнет, соңы - зейнет.2.Кітап білім бұлағы-білім өмір шырағы3.Кітап-ақыл ойдың айдыны4.Кітапсыз үй-терезесіз бөлме5.Кітап жинай берген мұрат емес,оқыған мұрат6.Көп жасаған білмейді,көп оқыған  біледі7. Өнер - ағып жатқан бұлақ,Ілім - жанып тұрған шырақ.8.Кітап - алтын қазына.9.Кітап-ғылым - тілсіз мұғалім.                                                           Кітап туралы ой-толғаныстар**Кітап оқымай ми толмайды, көз көрмей, көңіл тыңбайды.**Оқырмандарға айтарым: көңіліңе ұнаған кітапты күн сайын оқу керек, тіпті жылына бір рет қайталап оқу керек, сонда одан бұрын аңғармаған көптеген пікірлерді табасың.**Саф саф алтын тапқын келсе, кітапты көп оқы, ол мың кітаптың бірінде жатыр, іздене бер, кездесесің!**Кітаптан әнуар нәрсе таппадым, жылынасың я суынасың да, қуанасың да, мұңаясың да, сүйтіп өзіңді әлемнің бір бөлшегіндей сезінесің.**Кітапты оқысаң, өзіңнің қай жерде адасып жүргеніңді білесің.**Әр кітап оқыған сайын, бұрын беймәлім дүниенің есігін ашып кіргендей өзіңді сезінесің, кітаптың кереметтігі осында.**Кітап бір үғымды әсерлеп көрсетудің әртүрлі жолын көрсетеді.**Кітапта сыр-сипат көп, оқып шығу бірінші іс. Окығанды ой таразысынан өткізіп, салмақтау екінші іс, өз ойыңмен салыстырып саралау, қортындылау үшінші іс. Ал бұны істей алмасаң, окыған кітабыңның берері аз. Кітап сараң, кім-көрінгенге сыр-сипатын бере бермейді.

Кестені толтыру
Бағалау«Білім қоржыны» кері байланысБағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді

  • айтылым барысында тірек сөздерді орынды қолданады.
  • Топтық тапсырмада жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың диалогқа қандай дәрежеде қатысқанын бағалау. Осы деректер келесі талқылауларды жоспарлауда қолданылады.


    Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.
    VII. Рефлексия

















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ