Ортасы
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
А)Мұғалім интерактивті
тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын
айтады. Оларды оқиды, оқушыларға
қайталатады
2. Мәтіналды
жұмыс.
А)Айтылым.Дұрысайтуға,жаңаақпараттықабылдауғама-
шықтандыру үшін
1-тапсырманыорындатады.
Ә) Айтылым. Жазылым.
Оқулықтағы 2-тапсырманы орында-
тады.
3.Тілдікбағдар.Болымдыжәнеболымсызетістіктер
меңгертеді.
4.Мәтінменжұмыс.А)Тыңдалым.Оқылым.Мәтіндімәнерлеп,
дұрысоқуғамашықтандыруүшін3-тапсырманыорындатады.
Ә)Жазылым.Дұрыс,сауаттыжазуғамашықтандыруүшін
4-тапсырманыорындатады.
Б)Айтылым.Дұрысайтуға,жаңаақпараттықабылдауғама-
шықтандыру үшін
5-тапсырманыорындатады.
В)Жазылым.Айтылым.Оқулықтағы6-тапсырманыорында-
тады.
Г)Тілдесім.Сұхбатқұрумәдениетінқалыптастыруүшін8-тап-
сырманыорындатады.
Айтылым. Сұрақтарға жауап
береді.
Айтылым. Жазылым. Етістіктерді
табады, түбірін, қосымшаларын
анықтайды.
Болымды және болымсыз
етістіктер меңгереді.
Болымды етістік пен
болымсыз етістік
Етістіктер , негізінен ,
іс-әрекеттің болуын, орындалуы мен жүзеге асырылуын білдіретін
болымды мәнге ие.
Олар- болымды
етістіктер. Мысалы: бар, көбей,
тісте, айт,істе, жүр, секір, тұр,
ұйықта,
Ал қимылдың, іс-әрекеттің
болмауын, іске аспауын білдіретін
етістікті болымсыз
етістік деп
атайды.
Болымсыз етістіктердің
жасалуы:
1.Болымсыз етістік негізгі я
туынды түбір
етістіктерге –ба,-бе,-па,-пе,-ма,-ме жұрнақтары жалғану
арқылы жасалады.
Мысалы:құшақта –ма, түкір-ме,
бұз-ба, үз-бе,жыпылықтат –па, дандайсы-ма, өкпеле-ме, өкін-бе,
көрсет-пе , шула-ма, айқайла-ма, бөгел –ме,
т.б.
2.Белгілі шақ тұлғасындағы
болымды етістікке жоқ,
емес сөздерінің тіркесуі
арқылы жасалады.
Мысалы:айтқан емеспін, кеткен
жоқ, тыңдаған
емеспіз,т.б.
Тыңдалым. Оқылым. Мәтіннен
болымды, болымсыз етістіктерді табады,
қарамен жазылған етістіктердің түбірі
мен қосымшасын
анықтайды.
Жазылым. Үш нұсқаның ішінен
қажетті сөздерді таңдап
жазады.
Айтылым. Бірсөйлемге әртүрлі
сұрақ қойып айтады.
Жазылым. Айтылым. Мәтін
мазмұны бойынша «Қос жазба» күнделігін толты-
рады.
Тілдесім. Диалог
құрады
|
Оқулық,қабырғаға
ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Бекіту
|
Қазіргі қазақ
қоғамының алдында жас ұрпақты кітапқа, оның ішінде қазақ тілінде
жазылған кітапқа баулу.
2 сәуір – “Халықаралық балалар кітаптарының күні” ,ал
23-сәуір-”Дүниежүзілік кітап күні”болып табылады.
Мақал-мәтелдер
1.Оқу - білім азығы,
Білім – ырыс қазығы.
Білім басы - бейнет, соңы - зейнет.
2.Кітап білім бұлағы-білім өмір шырағы
3.Кітап-ақыл ойдың айдыны
4.Кітапсыз үй-терезесіз бөлме
5.Кітап жинай берген мұрат емес,оқыған мұрат
6.Көп жасаған білмейді,көп оқыған біледі
7. Өнер - ағып жатқан бұлақ,
Ілім - жанып тұрған шырақ.
8.Кітап - алтын қазына.
9.Кітап-ғылым - тілсіз мұғалім.
Кітап туралы
ой-толғаныстар
**Кітап оқымай ми толмайды,
көз көрмей, көңіл тыңбайды.
**Оқырмандарға айтарым: көңіліңе ұнаған кітапты күн сайын оқу
керек, тіпті жылына бір рет қайталап оқу керек, сонда одан бұрын
аңғармаған көптеген пікірлерді табасың.
**Саф саф алтын тапқын келсе, кітапты көп оқы, ол мың кітаптың
бірінде жатыр, іздене бер, кездесесің!
**Кітаптан әнуар нәрсе таппадым, жылынасың я суынасың да, қуанасың
да, мұңаясың да, сүйтіп өзіңді әлемнің бір бөлшегіндей
сезінесің.
**Кітапты оқысаң, өзіңнің қай жерде адасып жүргеніңді білесің.
**Әр кітап оқыған сайын, бұрын беймәлім дүниенің есігін ашып
кіргендей өзіңді сезінесің, кітаптың кереметтігі осында.
**Кітап бір үғымды әсерлеп көрсетудің әртүрлі жолын көрсетеді.
**Кітапта сыр-сипат көп, оқып шығу бірінші іс. Окығанды ой
таразысынан өткізіп, салмақтау екінші іс, өз ойыңмен салыстырып
саралау, қортындылау үшінші іс. Ал бұны істей алмасаң, окыған
кітабыңның берері аз. Кітап сараң, кім-көрінгенге сыр-сипатын бере
бермейді.
|
Кестені
толтыру
|