Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
амандасу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Көрші»
Мақсаты: әрбір қатысушының сол
топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық
сыйлау.
Нұсқаулық:
Көршіңді оң жақтан
құшақта,
Көршіңді сол жақтан
құшақта.
Оң жақтағы көршіңе бір
жымиып,
Сол жақтағы көршіңе бір
жымиып,
Бүгінгі тренинг барысы,
Біз
үлкен отбасы.
Өткен тақырыпты пысықтау
барасында бірнеше сұрақтар қойылады. Оқушылар «Кім жылдам?» әдісін
қолдана отырып жауап береді.
-
Кескіндеме дегеніміз
не?
-
Натюрмортты бір сөзбен
толықтыр?
-
Зергерлік бұйымдарға не
жатқызамыз?
-
Біз білетін суретші
есімдері?
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
|
Бір-біріне деген құрметті
бағалау, сонымен қатар, белсенділік дәрежесін
анықтау.
Әрбір дұрыс жауапқа «3
шапалақ».
|
Психологиялық ахуал. Алдыңғы
білімді еске түсіру тапсырмалары.
(Көршілер қимыл – қозғалыстар
арқылы жаттығуды жасайды)
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
Өнер –шынайы өмірдің әр түрлі
формада берілетін шығармашылық көрінісі.
Визуалды өнер түрлеріне
тоқталу.
Бейнелеу өнері жанрларын атап
өту және олардың атқаратын қызметін
талқылау.
Пейзаж, натюрморт, портрет
тарихына үңілу.
Қазақстанның атақты
суретшілерімен таныстыру. Мысалы,
Әбілхан Қастеев – қазақ
бейнелеу өнеріне алғаш жол салған кәсіби суретші. 1904 жылы 1
қаңтарда Талдықорған облысы, Жаркент ауданының Шежін ауылында
дүниеге келген.
Молдахмет Кенбаев, Қанапия
Тельжанов, Хакімжан Наурызбаев, Сабыр Мәмбеев, Сахи Романов, т. б.
көптеген Қазақстан суретшілерінің еңбектері тек еліміз ғана емес
шет елдерде де танымал.
|
Жаңа тақырыпты назар сала
отырып тыңдайды. Тақырып аясында, айтылған ақпараттар шеңберінде
алған әсерлерін, алып-қосар ойларын ортаға салып
баяндайды.
|
Бағалау
критерийлері:
-Жаңа, тың ақпарат айтқан
оқушыларды мадақтау;
-Өз ойларын еркін айтуға
бағттау;
|
Презентация
|
Соңы
|
Практикалық
тапсырма:
Жалпыға арналған
тапсырма:
Оқушылар жаңа білімге сай
оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге
түсіреді.
|
Естіген немесе оқыған
ақпараттарын ортаға салады және
бейнелейді.
Топтық жұмыс
жасайды.
|
Әрбір оқушы жеке ойын ортаға
салады. Идеялармен жұмыс жасайды. Топтық жұмысқа бейімделеді.
Тақтаға шығып бірге қорғайды.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия:
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені
үйрендім?
- нені толық
түсінбедім?
- немен жұмысты жалғастыру
қажет?
|
Бүгінгі тақырыпты
қорытындылау. Алған әсерлерін бөлісу.
|
«Рефлексия»
|
|