Сабақ жоспары: Көркем еңбек 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: Көркем еңбек 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы. 5.3.2.1. Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау 5.3.3.1. Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді

____________

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:

Бөлімі: 1

Визуалды өнер

Педагогтің аты-жөні:

Жаңатуған Гүлжанат Бекқызы

Күні:


Сыныбы: 5 «г»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.3.2.1. Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау

5.3.3.1. Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау

Сабақтың мақсаты:

  • Өнер ұғымымен жақнырақ танысу

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

  • Қазақстандық суретшілер туындыларымен жақын танысады, оларды талдайды.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

















Сабақтың басы


Оқушылармен амандасу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Көрші»

Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

Нұсқаулық:

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі тренинг барысы,

Біз үлкен отбасы.


Өткен тақырыпты пысықтау барасында бірнеше сұрақтар қойылады. Оқушылар «Кім жылдам?» әдісін қолдана отырып жауап береді.

  • Кескіндеме дегеніміз не?

  • Натюрмортты бір сөзбен толықтыр?

  • Зергерлік бұйымдарға не жатқызамыз?

  • Біз білетін суретші есімдері?

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


















Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Бір-біріне деген құрметті бағалау, сонымен қатар, белсенділік дәрежесін анықтау.
























Әрбір дұрыс жауапқа «3 шапалақ».


Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.

(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)















Суреттер










Сабақтың ортасы

Өнер –шынайы өмірдің әр түрлі формада берілетін шығармашылық көрінісі.

Визуалды өнер түрлеріне тоқталу.

Бейнелеу өнері жанрларын атап өту және олардың атқаратын қызметін талқылау.

Пейзаж, натюрморт, портрет тарихына үңілу.

Қазақстанның атақты суретшілерімен таныстыру. Мысалы,

Әбілхан Қастеев – қазақ бейнелеу өнеріне алғаш жол салған кәсіби суретші. 1904 жылы 1 қаңтарда Талдықорған облысы, Жаркент ауданының Шежін ауылында дүниеге келген.

Молдахмет Кенбаев, Қанапия Тельжанов, Хакімжан Наурызбаев, Сабыр Мәмбеев, Сахи Романов, т. б. көптеген Қазақстан суретшілерінің еңбектері тек еліміз ғана емес шет елдерде де танымал.



Жаңа тақырыпты назар сала отырып тыңдайды. Тақырып аясында, айтылған ақпараттар шеңберінде алған әсерлерін, алып-қосар ойларын ортаға салып баяндайды.



































Бағалау критерийлері:

-Жаңа, тың ақпарат айтқан оқушыларды мадақтау;

-Өз ойларын еркін айтуға бағттау;






































Презентация



























Соңы

Практикалық тапсырма:

Жалпыға арналған тапсырма:

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.


Естіген немесе оқыған ақпараттарын ортаға салады және бейнелейді.

Топтық жұмыс жасайды.

Әрбір оқушы жеке ойын ортаға салады. Идеялармен жұмыс жасайды. Топтық жұмысқа бейімделеді. Тақтаға шығып бірге қорғайды.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Кері байланыс

Рефлексия:

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім?

- нені толық түсінбедім?

- немен жұмысты жалғастыру қажет?

Бүгінгі тақырыпты қорытындылау. Алған әсерлерін бөлісу.

«Рефлексия»








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.00.2021
1736
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі