Жорға сұрақтар арқылы анықталған А, В, С
деңгейлі оқушылар топқа бөлу кезінде
ескеріледі.
Т
ФЕСТИВАЛЬ
ыңдалымалды тапсырма. «Фестиваль» сөзіне
ассоциация құру.
Тыңдалым тапсырмасы.
Оқушылар«Көшпелі өркениеттер фестивалі» деген
тақырыпта репортаж мәтінін тыңдайды.
Тыңдалым
барысында көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді,
мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді жазып
алады.
Тыңдалымнан кейінгі
тапсырма. Әр топ өздеріне берілген тақырыпқа
сәйкес фразеологизм,
мақал-мәтелдерді қолдана отырып, шағын жоба
дайындайды.
1-топ: «Қазіргі қоғамға
көшпелі мәдениетті қайта енгізу
керек»;
2-топ: «Қазіргі қоғамға
көшпелі мәдениетті қайта енгізу керек
емес»;
3-топ: «Көшпенділер
өркениеті» фестивалінің маңызы»;
4-топ:
Сарапшы
топ. Топ мүшелерінің саны
тақ болады.
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы сарапшы топ өзге
топтарды бағалайды, бағалау кезеңінде ең
алдымен бағалау критерийін ойластырып алуы керек. Оны мұғалім мен
оқушылар бірлесе отырып жасауға болады. Сонымен
қатар, әр топтың жауабына
қатысты екі жақсы пікір, бір ұсыныс
айтады.
Тапсырма пікірталасқа
құрылады.
-
1 және 2
топ өз көзқарастары мен
ұстанымдарын қорғау үшін шағын жобалық жұмыстар әзірлейді. Екі
топтың да мақсаты Сарапшы топтың алдында өз көзқарастары мен
ұстанымдарын сенімді дәлелдеп, олардың дауыстарына ие болулары
керек. Қай топ көп дауысқа ие болса, сол топтың жұмысы жемісті
болды деген сөз.
-
Сарапшы топтың
қызметі – жобалық жұмысты
қорғау кезінде сұрақтар қоюы, кейін өзінің қай топты таңдағанын
және оны неге таңдағаны туралы дәлелдеп бере алуы керек. Сондай-ақ,
екі топты жетістік критерийлері бойынша бағалап, мұғалімге
тапсыру.
-
«Сырт
көз» бұл мұғалімнің
сарапшылардың жұмысын бағалауы.
Ол сарапшылар
қаншалықты сұрақ қоя алды? Қаншалықты әділ баға берді? Өз
таңдауларын ашып айта алды ма? деген тәрізді қадағалау
жасайды.
Жобалық жұмыс нәтижелі
болу үшін жетістік критерийі
құрылады.
Дескрипторлар:
- Айтылым барысында фразеологизмдер мен
мақал-мәтелдерді орынды қолдана
алады;
- Нақты фактілер
келтіреді;
- Қорғау кезіндегі
спикерлердің тіл байлықтарының молдығы, тіл
тазалағы;
- Сарапшылардың
сұрағына тез әрі нақты жауап беріп, шешім
қабылдайды.
Тапсырмадан
соң:
Үш топ өз жобаларын
қорғап болған соң, сарапшы топтар өз пікірлерін айтып, үшке бөлініп
тұрған топтың бірін таңдап, солардың қасына барып
тұрады.
|