Сабақтың тақырыбы:Күнделік толтырамын | Мектеп: «№137 НОМ» КММ |
Күні: | Мұғалім: Ташмагамбетова Асел Тоганбаевна |
Сынып: 2 «Б» | Қатысқан: | Қатыспағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Тыңдаған материалдың мазмұнын түсінуСөздердің лексикалық мағаныасын түсінуТыңдаған аудио-видеоматериалдың мазмұнын түсіну2.3.1.1 - шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Тақырып туралы біледі |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Мысалдар келтіре алады |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс:Қосымша парақшалармен жұмыс істейді |
Бұрыннан бар білімдері | Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Жаңа сөздер күнделік – дневниктолтырамын – заполняюапарамын – возьмуапармын – не возьму | Дұрыс айт!күнделік (күндөлүк)толтырам |
Таныстырылым, суреттер. |
|
|
|
Ортасы | Тыңдалым. ОқылымТыңда. Қайтала. Оқы.Мен мектепке күнделік, кітап, дәптер, қалам, қарындаш апарамын. Ойыншық апармаймын. Мен күнделік толтырамын. Менің күнделігім таза.Тыңдалым. ОқылымТыңда. Қайтала. Оқы.Мынау – жұқа кітап. Мынау – қалың кітап.Айтылым1 – тапсырма. Мектепке не апарасың? Мен мектепке күнделік, кітап, дәптер, қалам, қарындаш, қаламсауыт, өшіргіш, ұштағыш апарамын. | Оқулық, дәптер. |
Сергіту сәті | «Қыдырып қайтайық» әніне билеу | Би |
Аяқталуы | Жазылым2 – тапсырма. Суреттің орнына қажетті сөзді қой. Көп нүктенің орнына қосымша жалғап жаз. Мен күнделік толтырамын.Сен күнделік толтырасың.Ол күнделік толтырады.Айтылым3 – тапсырма. Досың мектепке не апарады?Менің досым мектепке кітап, дәптер, күнделік, қарындаш, қаламсауыт, өшіргіш, ұштағыш апарады.4 – тапсырма. «Иә» және «жоқ» деген сөздерді пайдаланып, диалог құраңдар.Сен мектепке қалам апарасың ба?Сен мектепке ойыншық апарасың ба?Сен мектепке дәптер апарасың ба?Сен мектепке кітап апарасың ба?Сен мектепке мысық апарасың ба?Сен мектепке өшіргіш апарасың ба? | Сөздік жұмысын жүргізу. |
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|