Пәні: АлгебраТақырыбы: Квадрат теңдеу .Толымсыз квадрат теңдеу. | Мектеп: « Қасымбек ауылындағы орта мектеп» КММ |
Күні: 22.11.17 | Мұғалімнің есімі: Абубакирова А.Ж |
СЫНЫП: 8 «А»
| Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген мақсаты | түріндегі жалпы квадрат теңдеу түбірлерін табу және квадрат теңдеудің түрлеріне есептер шығаруды үйрену |
Күтілетін нәтиже
Тілдік мақсат | Оқушылар: квадрат теңдеуге берілген есептерді квадрат үшмүшеден екімүшенің квадратын айыру арқылы түбірлерін таба алады. , , толымсыз квадрат теңдеулерге берілген тапсырмаларды орындай алады. |
| Оқушылардың математикалық тілде сөйлей білуіНегізгі сөздер мен тіркестер:Квадрат теңдеу, теңдеудің түбірлері,толымсыз квадрат теңдеу, |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| Толымды және толымсыз квадрат теңдеуді ажырата білу |
| Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
| а коэфициенті нольге тең болуы мүмкін бе? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Шығарған есебін дәлелдеуге тапсырма беру. |
Алдыңғы оқу | 8-сыныпта квадрат теңдеу екендігі жазылған |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы5 мин
5 мин
2 мин
| Ұйымдастыру. Ынтымақтастық атмосферасын құру мақсатында «Логикалық тапсырма » сергіту ретінде пайдаланамын. Автотұрақта бес машина бірінен соң бірі тұр. «Волга» «Мерседестің» алдында «Ауди» «Тойотадан» кейін, «Мерседес» «Лексустың» алдында, ал «Лексус» «Тойотаның» алдында тұр.Тұрақта машиналар қандай ретпен тұр?Жауабы: Волга,Мерседес,Лексус,Тойота,Ауди«Формулалар» арқылы 4 топқа бөлінеді. І топ: II топ: III топ: IV топ : Топ басшыларына бағалау парақтары беріледі.Әр тапсырма сайын бағалап отырады. Интерактивті тақтада үй тапсырмасының жауаптары көрсетіледі.Үй тапсырмасын «Өкіл» әдісі бойынша топ басшылары тексеріп шығады. Үй тапсырмасын тексеруде оқушылардың артықшылықтары мен кемшіліктерін атап өтіледі. «Миға шабуыл» стратегиясы1.Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атаймыз?2.Квадрат теңдеудің қандай түрлерімен таныссыңдар?3.Квадрат теңдеудің неше шешімі болады? | Оқулық Әбілқасымова Ә
|
Ортасы13 мин
2 мин | Квадрат теңдеудің түбірлерін табу үшін квадрат үшмүшеден екімүшенің квадратын айыру арқылы, №119 есепті орындауға беріледі. «Джигсо» әдісі арқылы есепті оқушылар шығарады, толымсыз квадрат теңдеулер шығаруға беріледі. Бірінші топта жеке-жеке тапсырманы орындайды.Одан кейін топпен бір-бірімен ауысып әр топ өз тапсырмасын келесі топқа түсіндіреді,қайта топқа келіп әр топ өз тапсырмасын талдап,шығарған есептерін түсіндіреді.№119 I- топ 26+5у-0,5=2,5+26 II- топ -7+13х+9=-19+13х III- топ 21z+11=11+17z-5 IV- топӘр топқа бір-бір есептен топпен орындап, постерге жазып, қорғайды. Сергіту сәті ««Логикалық тапсырма»Бес чемодан мен бес кілт бар,бірақ қай чемодандыкі екені белгісіз.Қай кілт қайсы чемодандікі екенін білу үшін ең көп дегенде кілттерді неше рет салып көру керек?» Жауабы: Он рет
| Оқулық 131 бетМаркерлер,А 3 қағаздары
|
Аяқталуы8 мин
5 мин
| Сабақты бекітуге «Тест» беріледі.Тестте жеті сұрақ қамтылған.Үйге тапсырма №120Бағалау парағын есептеп,қорытынды баға қоямын.Кері баланысты стикерге жазып береді.Сізді не таң қалдырды?Сіз үйренген бір нәрсе?Болашақта ескеретін нәрсе? | Оқулық 56 бетТест парақшалары, стикерлер |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау парағы арқылы бағаланды. | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
|
|
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз |
| Сабақ мақсаты нақты, квадрат теңдеу түрлеріне есептер шығарып үйренді, сыныпта ахуал сабақ басында баяу жылжыды, ал сабақ ортасында белсенділік байқала бастады. «Джигсо» әдісінде балалар өздерінің бір-біріне деген түсіндіргендері қуантты. Берілген уақыт аралығында үлгердік. Мен өзіме оқушылардың өз-өздерін бағалауын тағы да жетілдіру қажет екен деген ойда болдым. Өйткені оқушылар әлі де болса, бағалауды меңгермегендіктері байқалып жатты.Тағы ескеретін нарсе ол балалардың математикалық сауаттылыққа сәйкес сөйлеу дағдыларын арттыру қажет ететіндігі. |