Материалдар / Сабақ жоспары Майиб китоб 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Майиб китоб 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандар үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
570
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

23 дарс Текширилди:


Фан номи: адабий ўқиш

Мактаб: Хонариқ умумий урта мактаби

Узоқ муддатли режанинг бўлими

Менинг мактабим


Куни: 26.11.2018

Ўқитувчининг исми,шарифи: Хакулиева Н

Синф: 2-«А»

Қатнашганлар:

Қатнашмаганлар сони:

Мавзу:


Майиб китоб

Ушбу дарсда эришиладиган таълимий мақсадлар(таълим дастурига ҳавола)

2.1.5.1.уз фикри ва сузларини таянч сузлардан фойдаланган холда етказиш 2.1.2.1. асап мазмунини тайёр режа буйича еки уз сузлари билан баён қилиш, сахналаштириш

Дарс мақсадлари:


Барча ўқувчилар: Матнни ўқийди, нима ҳақида эканлигини айта олади.

Ўқувчиларнинг босим бўлаги: Матнни ўқийди, мазмунини сузлайди.

Айрим ўқувчилар: Матн мавзусига оид мақоллар топади, расмини чизиб тасвирлаб кўрсата олади.

Баҳолаш мезони

1. Ўқитувчи ёрдамида оддий ва аниқлашлаштириш учун саволлар қўяди ва унинг жавобини асардан топа олади.

2. Асар мазмунини сузлаш

Луғат бойлиги

Асосий терминлар: Мехнат, мехнатсеварлик

Таянч сўзлар: серхикмат, хароба, бахайбат, майиб

Инсоний қадриятларни сингдириш

«Мангу эл». 6. Тарих Маданият ва Тил умумийлиги.

Фанлараро боғланиш

Ўзбек тили,дунётаниш

АКТдан фойдаланиш

Ноутбук

Ўзлаштирилган малакалар

Мактаб, билим, синф ҳақида билади.

Дарснинг бориши

Режаланган вақт


Режадаги машқлар, (қуйида режаланган машқлар билан ёдномаларни ёзинг)

Ресурслар



Боши 5 минут

2 минут





Ўқувчиларнинг бўйларида тезкор фикрлаш қобилиятларини ривожлантириш мақсадида «занжир» усули орқали самимий тилак айтади

Масалан:

1ўқувчи- мен

2ўқувчи-сизга

3ўқувчи-омад

4ўқувчи-тилайман

Ўқувчилардан ўтилган дарсдаги «Муаллим» шеърини бандларга бўлиб гурухлар бўйича сўралади.

Гурухлар ўзларини ўзлари баҳолайди.

Ўқувчиларни гуруҳларга бириктирилади ва дарс мақсади ўқувчилар билан биргаликда аниқланади, белгиланади.

Ақл. Билим . Одоб.



Расмлар





Асосий қисм 30 минут

1-топшириқ. Матнни “Ифодали ўқи” усулидан фойдаланади. Уқийлик. “Майиб китоб”

Луғатни бойитиш.

Дескриптор. Билим олувчи:

Билим гуруҳи..

- матнни уқийди

Одоб гуруҳи.

-саволларга жавоб беради

Ақл гуруҳи

- матн мазмунини гапиради

Гуруҳлар ўзаро бир-бирига “Об-ҳаво”усули бўйича қайта боғланиш беради. “Светафор” усули бўйича бир-бирини баҳолайди.

Дам олиш дақиқаси:

2-топшириқ. Сузлашайлик . Топишмоқни жавобини топиш

Дескриптор. Билим олувчи:

Илмга кон, Мазмунга макон

Сузи серхикмат, Бизга дуст, улфат?


Бахолаш. “Қарсак чалиш” усули билан.


3-топшириқ.

Сухбатлашайлик. Китоб хақида дустларингиз билан постер ясанг

Дескриптор. Билим олувчи:

Ақл гуруҳи:

-Китоб нимани ургатади?

Одоб гуруҳи:

-“Китоб дукони” мавзусида дустингиз билан диалог тузинг

Билим гуруҳи:

- Билим хақида мақоллар айтинг

Баҳолаш: Смайлик билан.





дарслик












расмлар






видеоролик


















Якуни

5 минут

Уйга вазифа. Хикояни мустақил уқийди, воқеа асосида расм чизади.

Қайта боғланиш: « Қуёш туриши»

Ўқувчилар бугунги дарсдаги ўз холатларини топади ва изоҳ беради.

Расмлар

Қўшимча ахборот






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!