Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Сәлемдесу.
Білім алушыларды түгелдеу.
2.Психологиялық ахуал
орнату.
«Тілек айту».
3. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпқа
шолу жасау.
4.Жаңа
тақырыпты ашу.
5.Сабақтың тақырыбы
және мақсатымен таныстыру.
|
1.Білім
алушылар мұғаліммен амандасады.
2. Білім алушылардың сабаққа
деген ынтасын арттыру мақсатында бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
3.Білім
алушылар өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында
«сұрақ-жауап» әдісі арқылы қойылған
сұрақтарға жауап береді.
1. Сайт картасы дегеніміз
не? (сайттың барлық бөлімдері, ішкі
бөлімдері,
сайттағы
мәліметтер көрсетілген
жеке
бет.)
2. Сайттың
басты беті қалай ерекшеленеді?(дизайнымен, негізгі
мақсатымен, қолданудағы
ыңғайлылығымен ұсынылатын
ақпарат
құндылығымен)
3. Сайт
мазмұнына не жатады?(сайттың
танымалдылығы мен жетістігі, әр бір веб-беттің
құндылығы)
4.
Веб-беттегі мультимедианың басты қызметі
қандай?(сайтта ұсынылатын
ақпаратты қабылдау үрдісін
жеңілдету)
5.
Веб-сервер дегеніміз не? (өте
ауқымды
ақпарат көлемін сақтауға мүмкін дік беретін
компьютер)
6. Сайтты
насихаттау дегеніміз не? (сайт ресурстарын
қолданушылар саны мен іздеу жүйелерінде сайт
рейтингін
арттыруға бағытталған әрекеттер кешені)
4.d-id.com платформасы арқылы
жасалған видео көрсету. Білім алушылар ол видеоның кейіпкері адам
немесе жасанды интеллект екенін анықтайды.
5.Сабақтың тақырыбы және
мақсатымен танысады.
|
Әр
дұрыс жауапқа
3
балл
Мадақтама сөздер
|
Информатика
10-сынып оқулық./
Г.И.Салғара-ва,
Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-136-143
бет
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Жаңа
тақырып
Жаңа
тақырыпты меңгерту мақсатында тапсырмалар
беру.
1-тапсырма.
(Жеке
жұмыс).
2-тапсырма.
( Жеке
жұмыс)
|
Сөздік
Нейрон – Нейрон – Neuron
Синапс – Синапс – Synapse
Нейронды желілер –
Нейронные сети – Neural
networks
Машиналық оқыту –
Машинное обучение –
Machine learning
«Ой бөлісу» әдісі бойынша білім
алушылар жаңа тақырыпты оқып, жаңа тақырып бойынша түсінгендерін
ортаға салып, ой бөліседі.
Білім алушылар берілген
сұрақтарға жауап береді:
1. Нейронды желілер деген
не?
2. Синапстың құрылымы
қандай?
3. Кіріс қабаты ақпаратты қалай
қабылдайды?
4. Бірқабатты нейронды желінің
құрылымы қандай?
5. Көпқабатты нейронды желінің
құрылымы қандай?
6. Нейрондар типіне қарай
желілер қандай түрлерге бөлінеді?
7. Бірбағытты желілер мен
рекурентті желілер қалай
әрекет етеді?
8. Оқытушымен оқыту деген
не?
О қулық 140
бет. Дәптерге орындайық тапсырмасын әр білім алушы жеке
орындайды.
Дескриптор:
-нейронды желі
түрлері бойынша сызба
құрады;
-олардың жұмыс істеу принциптерін
түсіндіреді.
|
2
балл
Мадақтама сөздер
3
балл
Мадақтама сөздер
2
балл
Мадақтама сөздер
|
Информатика
10-сынып оқулық./
Г.И.Салғара-
ва,
Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-136-143
бет
Информатика
10-сынып оқулық./
Г.И.Салғара-
ва,
Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-136-143
бет
|