Материалдар / Сабақ жоспары. Машиналық оқыту принциптері. 10-сынып. Қоғамдық-гумантиарлық бағыт.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары. Машиналық оқыту принциптері. 10-сынып. Қоғамдық-гумантиарлық бағыт.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққа қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
242
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

15 мектеп-гимназиясы

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Машиналық оқыту принциптері

(сабақтың тақырыбы)

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім:

ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖӘНЕ BLOCKCHAIN ТЕХНОЛОГИЯСЫ

Педагогтың аты-жөні:

Жүсіпбекова Айгүл Дүйсенханқызы

Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

§ 27–28. Машиналық оқыту принциптері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.3.1.1 машиналық оқыту принциптерін, нейрондық желілерді (нейрондық және синапстар) түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

Машиналық оқыту принциптерін, нейрондық желілерді (нейрондық және синапстар) түсінеді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Білім алуышының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

1.Сәлемдесу. Білім алушыларды түгелдеу.


2.Психологиялық ахуал орнату.

«Тілек айту».



3. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпқа шолу жасау.


























4.Жаңа тақырыпты ашу.













5.Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

1.Білім алушылар мұғаліммен амандасады.



2. Білім алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында бір-біріне жақсы тілектер айтады.



3.Білім алушылар өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында «сұрақ-жауап» әдісі арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді.

1. Сайт картасы дегеніміз не? (сайттың барлық бөлімдері, ішкі бөлімдері,

сайттағы мәліметтер көрсетілген

жеке бет.)

2. Сайттың басты беті қалай ерекшеленеді?(дизайнымен, негізгі мақсатымен, қолданудағы

ыңғайлылығымен ұсынылатын

ақпарат құндылығымен)

3. Сайт мазмұнына не жатады?(сайттың

танымалдылығы мен жетістігі, әр бір веб-беттің құндылығы)

4. Веб-беттегі мультимедианың басты қызметі қандай?(сайтта ұсынылатын ақпаратты қабылдау үрдісін

жеңілдету)

5. Веб-сервер дегеніміз не? (өте

ауқымды ақпарат көлемін сақтауға мүмкін дік беретін компьютер)

6. Сайтты насихаттау дегеніміз не? (сайт ресурстарын қолданушылар саны мен іздеу жүйелерінде сайт

рейтингін арттыруға бағытталған әрекеттер кешені)


4.d-id.com платформасы арқылы жасалған видео көрсету. Білім алушылар ол видеоның кейіпкері адам немесе жасанды интеллект екенін анықтайды.


5.Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады.















Әр дұрыс жауапқа

3 балл


Мадақтама сөздер

















Информатика

10-сынып оқулық./

Г.И.Салғара-ва,

Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-136-143 бет




Сабақтың ортасы



30 мин

Жаңа тақырып










Жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында тапсырмалар беру.



1-тапсырма.

(Жеке жұмыс).
















2-тапсырма.

( Жеке жұмыс)











Сөздік

Нейрон – Нейрон – Neuron

Синапс – Синапс – Synapse

Нейронды желілер –

Нейронные сети – Neural

networks

Машиналық оқыту –

Машинное обучение –

Machine learning


«Ой бөлісу» әдісі бойынша білім алушылар жаңа тақырыпты оқып, жаңа тақырып бойынша түсінгендерін ортаға салып, ой бөліседі.


Білім алушылар берілген сұрақтарға жауап береді:

1. Нейронды желілер деген не?

2. Синапстың құрылымы қандай?

3. Кіріс қабаты ақпаратты қалай қабылдайды?

4. Бірқабатты нейронды желінің құрылымы қандай?

5. Көпқабатты нейронды желінің құрылымы қандай?

6. Нейрондар типіне қарай желілер қандай түрлерге бөлінеді?

7. Бірбағытты желілер мен рекурентті желілер қалай

әрекет етеді?

8. Оқытушымен оқыту деген не?


О қулық 140 бет. Дәптерге орындайық тапсырмасын әр білім алушы жеке орындайды.

Дескриптор:

-нейронды желі түрлері бойынша сызба құрады;

-олардың жұмыс істеу принциптерін түсіндіреді.












2 балл


Мадақтама сөздер







3 балл


Мадақтама сөздер











2 балл


Мадақтама сөздер













Информатика

10-сынып оқулық./

Г.И.Салғара-

ва,

Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-136-143 бет


















Информатика

10-сынып оқулық./

Г.И.Салғара-

ва,

Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-136-143 бет

Сабақтың соңы


5 мин

Рефлексия. «Білім сандығы» әдісі

Білім алушылар білім сандығына стикер жабыстырады.





Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап келу


Нейронды желілердің құрылымы адам миының құрылысына ұқсайтындығын дәлелдейтін мысалдар келтіріңдер.

































Бағалау парағы


Өткен тақырыпқа шолу жасау

Ой бөлісу

1 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

2 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

Барлығы

3 балл

2 балл

3 балл

2 балл

10 балл



Бағалау парағы


Өткен тақырыпқа шолу жасау

Ой бөлісу

1 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

2 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

Барлығы

3 балл

2 балл

3 балл

2 балл

10 балл



Бағалау парағы


Өткен тақырыпқа шолу жасау

Ой бөлісу

1 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

2 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

Барлығы

3 балл

2 балл

3 балл

2 балл

10 балл



Бағалау парағы


Өткен тақырыпқа шолу жасау

Ой бөлісу

1 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

2 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

Барлығы

3 балл

2 балл

3 балл

2 балл

10 балл



Бағалау парағы


Өткен тақырыпқа шолу жасау

Ой бөлісу

1 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

2 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

Барлығы

3 балл

2 балл

3 балл

2 балл

10 балл



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!