Сабақ жоспары. Машиналық оқыту принциптері. 10-сынып. Қоғамдық-гумантиарлық бағыт.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары. Машиналық оқыту принциптері. 10-сынып. Қоғамдық-гумантиарлық бағыт.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққа қолдануға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

15 мектеп-гимназиясы

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Машиналық оқыту принциптері

(сабақтың тақырыбы)

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім:

ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖӘНЕ BLOCKCHAIN ТЕХНОЛОГИЯСЫ

Педагогтың аты-жөні:

Жүсіпбекова Айгүл Дүйсенханқызы

Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

§ 27–28. Машиналық оқыту принциптері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.3.1.1 машиналық оқыту принциптерін, нейрондық желілерді (нейрондық және синапстар) түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

Машиналық оқыту принциптерін, нейрондық желілерді (нейрондық және синапстар) түсінеді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Білім алуышының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

1.Сәлемдесу. Білім алушыларды түгелдеу.


2.Психологиялық ахуал орнату.

«Тілек айту».



3. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпқа шолу жасау.


























4.Жаңа тақырыпты ашу.













5.Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

1.Білім алушылар мұғаліммен амандасады.



2. Білім алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында бір-біріне жақсы тілектер айтады.



3.Білім алушылар өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында «сұрақ-жауап» әдісі арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді.

1. Сайт картасы дегеніміз не? (сайттың барлық бөлімдері, ішкі бөлімдері,

сайттағы мәліметтер көрсетілген

жеке бет.)

2. Сайттың басты беті қалай ерекшеленеді?(дизайнымен, негізгі мақсатымен, қолданудағы

ыңғайлылығымен ұсынылатын

ақпарат құндылығымен)

3. Сайт мазмұнына не жатады?(сайттың

танымалдылығы мен жетістігі, әр бір веб-беттің құндылығы)

4. Веб-беттегі мультимедианың басты қызметі қандай?(сайтта ұсынылатын ақпаратты қабылдау үрдісін

жеңілдету)

5. Веб-сервер дегеніміз не? (өте

ауқымды ақпарат көлемін сақтауға мүмкін дік беретін компьютер)

6. Сайтты насихаттау дегеніміз не? (сайт ресурстарын қолданушылар саны мен іздеу жүйелерінде сайт

рейтингін арттыруға бағытталған әрекеттер кешені)


4.d-id.com платформасы арқылы жасалған видео көрсету. Білім алушылар ол видеоның кейіпкері адам немесе жасанды интеллект екенін анықтайды.


5.Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады.















Әр дұрыс жауапқа

3 балл


Мадақтама сөздер

















Информатика

10-сынып оқулық./

Г.И.Салғара-ва,

Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-136-143 бет




Сабақтың ортасы



30 мин

Жаңа тақырып










Жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында тапсырмалар беру.



1-тапсырма.

(Жеке жұмыс).
















2-тапсырма.

( Жеке жұмыс)











Сөздік

Нейрон – Нейрон – Neuron

Синапс – Синапс – Synapse

Нейронды желілер –

Нейронные сети – Neural

networks

Машиналық оқыту –

Машинное обучение –

Machine learning


«Ой бөлісу» әдісі бойынша білім алушылар жаңа тақырыпты оқып, жаңа тақырып бойынша түсінгендерін ортаға салып, ой бөліседі.


Білім алушылар берілген сұрақтарға жауап береді:

1. Нейронды желілер деген не?

2. Синапстың құрылымы қандай?

3. Кіріс қабаты ақпаратты қалай қабылдайды?

4. Бірқабатты нейронды желінің құрылымы қандай?

5. Көпқабатты нейронды желінің құрылымы қандай?

6. Нейрондар типіне қарай желілер қандай түрлерге бөлінеді?

7. Бірбағытты желілер мен рекурентті желілер қалай

әрекет етеді?

8. Оқытушымен оқыту деген не?


О қулық 140 бет. Дәптерге орындайық тапсырмасын әр білім алушы жеке орындайды.

Дескриптор:

-нейронды желі түрлері бойынша сызба құрады;

-олардың жұмыс істеу принциптерін түсіндіреді.












2 балл


Мадақтама сөздер







3 балл


Мадақтама сөздер











2 балл


Мадақтама сөздер













Информатика

10-сынып оқулық./

Г.И.Салғара-

ва,

Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-136-143 бет


















Информатика

10-сынып оқулық./

Г.И.Салғара-

ва,

Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-136-143 бет

Сабақтың соңы


5 мин

Рефлексия. «Білім сандығы» әдісі

Білім алушылар білім сандығына стикер жабыстырады.





Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындап келу


Нейронды желілердің құрылымы адам миының құрылысына ұқсайтындығын дәлелдейтін мысалдар келтіріңдер.

































Бағалау парағы


Өткен тақырыпқа шолу жасау

Ой бөлісу

1 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

2 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

Барлығы

3 балл

2 балл

3 балл

2 балл

10 балл



Бағалау парағы


Өткен тақырыпқа шолу жасау

Ой бөлісу

1 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

2 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

Барлығы

3 балл

2 балл

3 балл

2 балл

10 балл



Бағалау парағы


Өткен тақырыпқа шолу жасау

Ой бөлісу

1 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

2 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

Барлығы

3 балл

2 балл

3 балл

2 балл

10 балл



Бағалау парағы


Өткен тақырыпқа шолу жасау

Ой бөлісу

1 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

2 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

Барлығы

3 балл

2 балл

3 балл

2 балл

10 балл



Бағалау парағы


Өткен тақырыпқа шолу жасау

Ой бөлісу

1 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

2 - тапсырма

(Жеке жұмыс)

Барлығы

3 балл

2 балл

3 балл

2 балл

10 балл



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
31.03.2024
415
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі