Мақсат қою (мəселелі
жағдаяттар).
Есептердің өрнектерін
жазыңыздар.
1.Бір қорапқа 6 бəліш сыйып кетеді. Осындай 4
қорапта қанша бəліш болуы мүмкін?
2.Бір қорапта 10 қарындаш бар.
Екіншісінде одан екі есе көп. Екінші қорапта қанша қарындаш
бар?
3.Футболды 12 бала ойнады. Олар бірдей
екі командаға бөлінді. Əрбір командада неше ойыншыдан
бар?
4.Саябақта 7 бірдей қатарға 35 шыршаны отырғызылды.
Əр қатарда неше шыршадан бар?
5.Бірінші гаражда 9 автомобиль бар, екіншісінде
одан 3 есе артық. Екінші гаражда қанша автомобиль
бар?
6.Бірдей 6 көйлекке 24 метр мата жұмсалды. Əр
көйлекке матаның қанша метрі кетті?
7.18 литр сусын 6 құтыға бөліп құйылды.
Əрбір құтыда неше литрден сусын
бар?
8.21 кг ұн қағаз қалталарға 3 кг-нан бөліп
салынды. Қанша қалта қажет болды?
-Бүгінгі сабақтың мақсаты
қандай?
-Есеп түрлерін шығара жəне құрастыра білуді
бекіту.
Өзіндік жұмыс (№1)
-Есептерге сәйкес келетін
өрнектерді табыңдар.
Қиыншылықтарға түзетулер
енгізу.
Мұғалім орындалудың дұрыстығын
тексереді.
Кімде қиыншылықтар
туындады?
–Қай жерде сіздер қате
жібердіңіздер? Жіберілген қателіктің себебі
неде?
–Өз бетімен орындалатын жұмыста
қиыншылықтарға тап болғандар, өздеріңіздің іс-əрекеттеріңіздің
мақсатын тұжырымдаңыздар. (Қосымша тапсырмаларды
орындау).
-Қиыншылықтарын
анықтағандардың бұдан арғы жұмыстарының мақсаты қандай?
(Қателіктерін түзету).
-Қателіктерді түзету
алгоритмін пайдаланамыз.
–Əркім өзінің оқу мақсатын
дауыстап айтады.
Бұрынғы өтілген материалмен
жұмыс.
Балаларға математикалық
басқатырғыларды
шығарады (сосын өздіктерінен
құрастыруды) ұсынуға болады.
2-тапсырманың берілуі жəне
сұрақ бойынша есептер құрастыру. Жұмысты жұптасып атқаруды
ұйымдастыруға болады. Жұптардың əрқайсысы сыныптастарын шығарған
есептерімен таныстырады. Дұрыстығын
тексереді.
5-тапсырма өлшеуге берілген
есеп.
а)
Монеталарды 2-ден бөліп алып, таразыларға салу керек. Бұдан кейін
жеңіл монеталарды алып, оларды біреуден табақшаға салу керек. Жеңіл
монета салынған табақша жоғары
көтеріледі.
ə)
Монеталарды 4-еуден бөліп, оларды таразыға салу керек. Бұдан кейін
жеңіл монеталарды екіден бөліп алып, табақшаларға салу керек. Тағы
да жеңіл монеталарды алып оларды бір-бірден табақшаларға салу
керек. Жеңіл монета салынған табақша жоғары
көтеріледі.
Үй жұмысын тексеру (61 бет
№6)
|