Материалдар / Сабақ жоспары Мен туғилган улка 2- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Мен туғилган улка 2- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандар үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2018
714
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

52дарс Ўзбек тили Текширилди:


Фан номи: Ўзбек тили


Мактаб: Хонариқ умумий урта мактаби

Куни: 6.12.2018

Ўқитувчининг исми-шарифи: Хакулиева Н

Узоқ муддатли режанинг бўлими

3.Менинг мактабим

Синф: 2-«А»

Қатнашганлар: 15

Қатнашмаганлар сони:

Мавзу:

Мен туғилган улка

Ушбу дарсда эришилаган таълимий мақсадлар (таълим дартурига ҳавола)

2.1.6.1. интонация /оханг / вербал эмас нутқ воситаларидан фойдаланиб, мавзуга диққат- эътиборини жалб қилиш.

2.2.6.1. Уқитувчи ёрдамида маълум бир мавзуда ёзилган матнларнинг ухшаш ва фарқли жихатларини топиш

Дарс мақсадлари:

Барча ўқувчилар: саволларга жавоб бера олади.

Ўқувчиларнинг босим бўлаги: расм асосида сузлар ёзади

Айрим ўқувчилар: суз хосил қилишни, матнни кучириб ёзишни билади

Баҳолаш мезони

таянч сўзларни қатнаштириб,берилган расм бўйича ҳикоя туза олади.

матн мазмуни бўйича далилларни аниқлашга йўналтирилган саволлар туза олади ҳамда жавоб бера олади.

Луғат бойлиги

Асосий терминлар: мактаб, ватан , юрт

Таянч сўзлар: Франция, ғурур, какку, бахам

Инсоний қадриятларни сингдириш

«Мангу эл»1. бу-Мустақиллик ва Астана.

Фанлараро боғланиш

қозоқ тили, дунётаниш, табиатшунослик, бадиий меҳнат

АКТдан фойдаланиш

ноутбук.

Ўзлаштирилган малакалар

Мактаб мулкига ғамхурлик қилишни айтади

Дарс режаси

Режаланган вақт


Режадаги машқлар, (қуйида режаланган машқлар билан ёдномаларни ёзинг)

Ресурслар



Боши 7 минут










( Ж) Дарсни кўтаринки руҳ билан бошлаш мақсадида, ўқувчилар шеър ёд олиш билан бошлайди.

Ён атрофга сочиб нур,

Чарақлаб отганда тонг,

Ер бетида чайқалиб

Майсалар чалишса бонг,

Илий бошлар юрагим.

Ўқувчиларни гуруҳларга бириктириб, дарс мақсадлари аниқланади.

1-гуруҳ. Оила. 2-гуруҳ. Ватан. 3-гурух. Мактаб

Ўтган мавзуни «Сўроқни тутиб ол» ўйини ўтказилиб, мустаҳкамланади.

Дафтарлар алмаштирилади.



Айлана булиб туришади




Ўртаси

23 минут

1- гуруҳига

1-топшириқ. Ўқиймиз, Сухбатлашамиз

Шеърни уқинг

Дескриптор: Билим олувчи

-шеър нима хақида?

-Сиз туғилиб усган ерингизни қандай таърифлайсиз?


ўқувчилар смайликлар билан баҳоланади.

2- гуруҳга

2-топшириқ Ўқиймиз. Сузлашамиз

Дескриптор: Билим олувчи;

- Диёрбек узи туғилиб усган ерини қандай таърифлади?

- гапларни ёзинг

-кетма-кет келган бир хил ундошларнинг тагига чизинг Уқувчилар смайлик билан баҳоланади.

3- гуруҳга

( Г) 3-топшириқ. Ўқиймиз. Ёзамиз


Баъзи сузларда бир хил ундош харфлар кетма-кет келади: ғаллакор, табассум

Дескриптор: Билим олувчи;

-мақолларни кучиринг

- кетма – кет келган ундошларни тагига чизинг


Ўқувчиларни смайликлар билан рағбатлантирилади.


Дам олиш дақиқаси ўтказилади.

видеоролик “Кўнгилли кун”қўшиқ эшиттирилади.


5- топшириқ Мақоллар мазмунини тушунтириш


Ноутбук билан ишлаш

«Тугалланмаган гап» стратегияси

Мен......... ургандим.

Мен бугун ........ билдим.

Мен учун ......... қизиқарли булди.



Луғат бойлигини ошириш.




расмлар











расмлар












дарслик




Видеоролик

Кўнгилли одамчалар




расмлар


ноутбук


расмлар

Якуни

10 минут

Қайта боғланиш: “Бош бармоқ ” бунда ўқувчилар ўтилган мавзу юзасидан фикрларини алмашишади,стикерга ёзади Уйга вазифа: 4-топшириқ



Стикерлар





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!