Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
сабақ жоспары Менің досым 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: Сен не істейсін? |
Мектебі |
||
Күні, айы: |
Мұғалімнің аты-жөні |
||
Оқу бағдарламасына Сәйкес оқу мақсаты |
1.1.2.1. Күнделікте өмірде
қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. |
||
Сабақ мақсаты |
Барлық
оқушылар: |
||
Оқушылардың басым
бөлігі: |
|||
Кейбір
оқушылар: |
|||
|
Сабақтың барысы |
|
|
Сабақтың кезендері |
Жоспарланған жұмыс |
ресурстар |
|
Сабақтың басы (2-5 минут) |
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтыңбасталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. |
|
|
Сабақтың ортасы |
(МК, Ұ) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. (МК,Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы 1-тап. Берілген сөйлеу үлгісіне аударады.Оқушылар сөйлесу үлгісі арқылы «Сен не істейсің?» деген сұрақ үлгісімен және «Мен сурет саламын», «Мен доп ойнаймын» деген жауап үлгісімен танысады. Оқушылар бұл сөйлемдерді осындай құрылымдық үдгіде есте сақтайды. (МК,Ұ) 2-тап. Мұғалім оқушыларға «Сен не істейсің?» деген сұраққа жауап болатын «Мен сурет саламын», «Мен доп ойнаймын» сөйлемдерін бояу,қарындаштар және доп суретімен байланыстыра қайталатады. Осы сөйлемдерді тірек заттар немесе тірек сурет бойынша есте сақтауға көңіл бөледі. Оқушыларға осы тірек заттарды беріп, олардың не істейтіндерін сұрайды.Содан кейін мұғалім оқушыларды осы сөйлемдердің болымсыз түрімен таныстырады.Оқушылар сурет саламын-сурет салмаймын, доп ойнамын-доп ойнамаймын, деген құрылымды үйренеді. (Ж) 3-тап. Оқушылар жұппен жұмыс істейді. Оқушылар өзара телефонмен сөйлесу үлгісін жүзеге асырады. Берілген үлгі бойынша өздерінің не істейтіндері туралы сөйлеседі. Үлгі: -Сәлем,Юра! - Сәлем, Асқар! - Халің қалай? - Жақсы,рақмет! Сенің халің қалай? - Жақсы! Сен не істейсің? - Мен сурет саламын. (МК,Ұ) 4-тап. Сұраққа оқушылар өз қалауы бойынша не істейтінін айта алады. Бұл сұрақты мұғалім оқушыларға немесе оқушылар бір-біріне қоя алады. (ОТ) Мұғалім үстелдің үстіне допты және түрлі түсті қарындаштар(сурет дәптерін) қояды. Содан кейін бір оқушы шығып, өз қалауы бойынша бір зщатты таңдап алады. Сол бойынша мұғалімнің «Сен не істейсің?» деген сұрағына жауап береді. (МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі. (Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай – ақ АКТ –ны қолдана білу дағдыларын қалыптастырады. |
Оқулық Аудиодиск 3.4.3. Доп,түрлі қарындаштар,(сурет дәптері) № 1 жұмыс дәптері Қосымша тапсырма: 3.4 |
|
Сабақтың соңы |
(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны,не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады |
|
|
Қосымша ақпарат |
|||
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданып сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздініз бе? Неге? 2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
||
Қорытынды бағалау Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе не? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1: 2: |
Тақырыбы: Менің достарым |
Мектебі |
||
Күні, айы: |
Мұғалімнің аты-жөні |
||
Оқу бағдарламасына Сәйкес оқу мақсаты |
1.1.2.1 Кұнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.1.5.1Қимыл-қозғалыс,сұрақ қою,қысқа
жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін
білдіру. |
||
Сабақ мақсаты |
Барлық
оқушылар: |
||
Оқушылардың басым бөлігі: Өздерінің достары немен айналысатыны туралы өткен және осы сабақта үйренген материал негізінде өзара тілдесе алады, етістіктерді болымды,болымсыз түрде қолдана алады. |
|||
Кейбір
оқушылар: |
|||
|
Сабақтың барысы |
|
|
Сабақтың кезендері |
Жоспарланған жұмыс |
ресурстар |
|
Сабақтың басы (2-5 минут) |
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтыңбасталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. |
|
|
Сабақтың ортасы |
(МК,Ұ) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.Сабақ мақсатымен таныстыру. (МК,Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы 1-тап.берілген сөйлеу үлгісіне аударады.Оқушылар берілген сөйлеу үлгісі арқылы Нұрбектің сөзінен Әсеттің сурет салатынын, Юраның футбол ойнайтынын,ал Арманның велосипед тебетінін біледі.Мұнда мұғалім оқушылардың назарын дос сөзінің көпше түрде (тәуелдік жалғауының І жағында)қолданылуына аударады. « Велосипед тебеді» тіркесінің мағнасын түсіндіреді. Сондай-ақ етістіктердің(І жақта) қолданылуына назар аударады. Салыстырмалы түрде грамматиканы түсіндіреді. Мысалы:Мен сурет саламын. Ол сурет салады. (МК,Ұ) 2-тап. Мұғалім оқушыларға кесте бойынша етістіктердің І жақта қолданылуын тағы бір рет түсіндіреді. Сондай-ақ оқушылардың назарын велосипед тебеді деген тіркестегі велосипед сөзін коньки, шаңғы,ссссссссссөздерімен алмастырып қолдануға болатынына да аударады. (МК,Ұ) «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім оқушыларды етістіктердің болымсыз түрімен таныстырады. Оқушылар мына үлгіде айта алуға жаттығады: сурет салады-сурет салмайды,футбол ойнайды- футбол ойнаймайды,велосипед тебеді-велосипед теппейді. (Ұ) 3-тап.бойынша оқушылар жоғарыда берілген етістіктерді суреттің қасына қойылған белгілер (x.V) бойымша болымды, болымсыз түрде (ІІІ жақта) толықтырып айтады. Мысалы: Ол коньки тебеді. Ол сурет салмайды. (ОТ,) Мұғалім тақтаға екі белгіні іледі(х,v). Содан кейін тақтаға шыққан оқушыға суреттерді таратады(футбол добы, түрлі түсті қарындаштар,велосипед,коньки,шаңғы,шахмат). Бала осы тірек суреттерді өзінің досы не істейтініне/ істемейтініне байланысты екі белгінің астына жапсырып шығуы керек.Содан кейін етістіктерді болымды,болымсыз түрде қолданып, өзінің досы туралы айтады. Мысалы: Менің досым сурет салады,коньки, шахмат ойнайды.Менің досым сурет салмайды,футбол ойнаймайды,велосипед теппейді. (Ұ) 4-тап.оқушылар Нұрбектің достары туралы мәтінді тыңдайды. Осы мәтін негізінде өз достары туралы (олардың не істейтіндерін) әңгімелейді. (МК,Ұ) Дәптердегі
тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында
алған білімдерін бекіте түседі. |
Оқулық Аудиодиск 3.5.4. Суреттер: Футбол добы,түрлі түсті,қарындаштар ,велосипед,коньки, шаңғы,шахмат № 1 жұмыс дәптері Қосымша тапсырма 3.5. |
|
Сабақтың соңы |
(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны,не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады |
|
|
Қосымша ақпарат |
|||
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданып сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздініз бе? Неге? 2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
||
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |