Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
|
1.1.1.1. Сөзді зейін қойып
тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым мен
ишараны қолдану, іс-әрекет жасау).
1.2.3.1. Сұхбаттасының не
туралы айтқанын түсіну және тілдік
нормаларды сақтай отырып,
түрлі тәсілдермен жауап беру.
1.3.2.1. Мәтіндегі таныс
сөздердердің мағынасын түсіну.
1.4.1.1. Суретте берілген
заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу немесе постерлер
жасау.
|
Сабақтың ортасы (6-40
минут)
|
(МК, Ү) Оқулықтағы
1-тапсырмада мұғалім оқушылардың назарын суретке аударады, сурет
бойынша оқушылар мектеп,
сынып сөздерімен танысады, мұғалім
сөйлеу үлгілері бойынша тыңдау, қайталау жұмыстарын жүргізеді.
Тапсырмада сөздердің дыбысталуына ерекше назар аударылады. (Ж)
Сұрақ/жауап үлгілерін сыныптағы оқушылар бір-біріне қою арқылы
жаттығады. Сонымен бірге оқушылардың назарын «әдемі» сөзіне
аударып, оның аудармасын беріп, бірнеше рет қайталатып, есте сақтау
жұмыстары жүргізіледі.
2-тапсырмада оқушылар
суреттердің көмегімен мектептерді салыстырады, тапсырма бойынша
оқушылар «Мектеп қандай?» деген сұрақ үлгісімен және «үлкен -
кішкентай» сөздерімен танысады. Оқушылар топтасып, жұптасып
бір-біріне суреттерді көрсету арқылы (алдын ала мұғалім суреттерді
дайындап, оқушыларға таратып береді) сұрақ пен жауаптарды дұрыс
айтуға дағдыланады. (Ж) 3-тапсырмада тілдесім әрекетіне көңіл
бөлінеді. Оқушылар осы тапсырмада берілген диалогті тыңдайды,
қайталайды, соңың негізінде бір-бірімен сөйлеседі. Диалог
арқылы (Мынау не? Мектеп қандай?
Сынып қандай?) сұрақ үлгілерін қайталайды.
Берілген сұрақтарға жауап беру дағдылары
қалыптастырылады.
(МК) «Есте сақта!» айдары
бойынша мұғалім оқушыларға «Менің мектебім (сыныбым), Сенің
мектебің (сыныбың)» деген үлгілер арқылы тәуелдік жалғауының жекеше
түрінің бірінші, екінші жағын
түсіндіреді.
(Ж) 4-тапсырмада оқушылар
сұрақ қою, сұраққа жауап беру дағдыларын жетілдіре түседі. Жұптасып
өзара «Сенің мектебің қандай?» деген сұраққа «Менің мектебім үлкен,
әдемі» деп жауап беруге жаттығады. (ОТ) Мұғалім оқушыларға өз
мектебінің суретін салу сияқты шығармашылық жұмыс тапсыра алады
(постер жасау). Осы арқылы оқушылар сөздерді қайталайды, салған
суреттерін үйренген лексика негізінде
сипаттайды.
(МК, Ұ) Дәптердегі
тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында
алған білімдерін бекіте түседі.
(Ө) Қосымша тапсырма арқылы
оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс
істеуге дағдыланады.
|
Оқулық
Аудиодиск:
2.1.1.; 2.1.3.;
2.1.4.
А4 форматты ақ қағаз,
қарындаштар.
№1 жұмыс
дәптері
Қосымша тапсырма:
2.1.
|