Материалдар / Сабақ жоспары: "Өлі табиғаттағы үдерістер" 5 сынып.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары: "Өлі табиғаттағы үдерістер" 5 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәні мұғалімдеріне.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2021
315
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер


Мектеп: Шаған ЖОББМ

Күні:19.01.2021 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Ізмағанбетова Ә.Ш.

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

5.3А Өлі табиғаттағы үдерістер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

  • Өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)

Сабақ мақсаттары

  • 5.4.1.1 Өлі табиғатта болатын үдерістерді атайды (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)

Бағалау критерийлері




  • Өлі табиғатта болатын үдерістерді атайды;

  • Табиғаттағы заттардың айналымын түсінеді;

  • Тау түзілу, үгілу процесстерін анықтайды;

  • Климаттық үдерістерді сипаттайды;

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология: «Өлі табиғат», « үдерістер», «табиғатта заттардың айналымы», «тау түзілу», «үгілу», «климаттық үдерістер», «себеп-салдарлар»

Оқытудың тілдік мақсаты: Өлі табиғатта болатын заттардың айналымы мен тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістерді атайды. Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын (айтылым, тыңдалым және жазылым дағдылары) түсіндіреді

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Өлі табиғатта болатын үдерістерге жатады.....

Тау түзілу үдерісі .......

Үгілу үдерісі.....

Климаттық үдерістерге ...жатады.

Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарлары:....

Құндылықтарды

дарыту

Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау; табиғаттағы үдерістерді жан-жақты оқып, білу арқылы оны қорғауды үйрену

Пәнаралық байланыстар

Қысқа мәтіндермен жұмыс. Графиктер құру арқылы физикалық, математикалық білімдерін пайдаланады.

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, презентация

Бастапқы білім

Бұл бөлім бастауыш мектепте енгізілген: Жердің табиғаты мен табиғаттағы тірі және өлі үдерістер туралы білімдердің жалғасы болып табылады. Оқушылардың «табиғат үдерістері», «таудың түзілуі», «ауа райы» туралы түсініктері қалыптасқан. Оқушылар кейбір табиғат үдерістеріне сипаттама бере алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер


Ресурстар

Сабақтың басы

0-3 мин


  • Ұйымдастыру. Сәлемдесу.

«Қол шапалақтап» сабаққа жұмылдыру;


  • Суреттерді қарау арқылы сабақтың тақырыбын анықтау;






  • Сабақ мақсатымен және жетістік критерийлерімен танысу.

(С) «Ой қозғау» әдісі

Оқушылар табиғатта болатын үдерістер туралы білімдерін ортаға салады. Ол үшін «Түрткі сұрақтар» қойылады:

  • Табиғатта қандай өзгерістер болады?

  • Қандай табиғат құбылыстарын білесіздер?

  • Жер сілкінісі, су тасқыны туралы білесің бе?

  • Олардың табиғатқа зардабы қандай?

  • Таулар қалай пайда болады?



(Т) Оқушылар табиғатта заттардың айналымы туралы бейнеақпаратпен танысып, олардың бір-бірімен байланысын ашады:

1



видео


) топ -тау түзілу,

2) топ -тау үгілу,

3) топ - климаттық үдерістер.






Презентация

1-2 слайд


Сабақтың ортасы

4-5 мин





6-10 мин









11-14мин










15-17мин










18-22мин











23-26мин



















26-30мин

























31-37мин











(Т) Оқушылар табиғатта заттардың айналымы туралы бейнеақпаратпен танысып, олардың бір-бірімен байланысын ашады:

1Управляющая кнопка: фильм 1



видео


) топ -тау түзілу,

2) топ -тау үгілу,

3) топ - климаттық үдерістер.



Тапсырма 1:

3Схема 1 топ жоғарыда аталған үдерістердің қандай табиғат заңдылықтарымен байланысты екенін айтып, не болмаса графиктік әдіспен сызып көрсетуі қажет. Мысалы:







(Ж) Тапсырманы аяқтаған соң, оқушылар табиғаттағы үдерістердің өзара байланысы туралы ой қорытындылайды.

(М) Мұғалім оқушыларға түрлі табиғат үдерістерін бейнелейтін суреттер таратып береді .

Picture 1 Picture 2 Picture 5

Оқушылар табиғат көріністері жайлы әңгімелейді

(М) Презентация арқылы түсіндіру

Өлі табиғат – табиғаттың жансыз бөлігі, мысалы, жер қыртысын құрайтын ауа, су және тау жыныстары. Өлі табиғат өзгеріссіз тұрғандай көрінеді. Алайда, зер салып қарасаңыз, онда үнемі өзгерістер болып тұратынын байқай аласыз. Мәселен, су мен ауа қозғалады, қыста су мұзға айналады, тастар түйіршіктеліп үгітіліп жатады.

Видео және суреттер бойынша оқушылардың табиғат үдерістерінің себептері мен салдарын дұрыс түсінетіндігін анықтау.

Тапсырма 2:

(Жж) 1) Оқушылар табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түрлі суреттер арқылы анықтайды:

1.Жердің орбитасы

2. Күн мен түн/жыл маусымдары

3. Климаттық құбылыстар(жауын-шашын, дауыл мен құмды желдер, қар, мұз)

4. Жер бедерлерінің суреттері(таулар, каньондар, жанартаулар,жазықтықтар, шөлдер)



Тапсырма 3:

Ж Кесте толтыру:

Табиғат үдерісі

Себебі

Салдары








Тапсырманы орындау критерийлері:

  1. Табиғат үдерісінің пайда болуының негізгі себебі

  2. Ол үдерістің қоршаған орта мен адам өміріне әсері

  3. Жұптық жұмысты орындаудағы әр оқушының тапсырманы орындау үлесі.


(М) Оқушылардың кесте толтыруын бақылап кері байланыс жасайды




https://twig-bilim.kz/film/fold-mountains-formation-6015/

Тау түзілу


https://twig-bilim.kz/film/weathering-5405/

Тау үгілу


https://twig-bilim.kz/film/glossary/climate-5248/


Климаттық үдерістер

Слайд 4





Слайд 5-8







Слайд 9-10










Слайд 11






Жердің орбитасы мен маусымдар:

https://www.youtube.com/watch?v=9zW6c_hfZ4c



















Слайд 13




















Слайд 14








Сабақтың соңы

38-40мин


С абақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

<

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!