сабақ жоспары Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабақ жоспары Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінің мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: Мектеп: Талдысай жалпы білім беретін орта мектебі

5.3В Ондық бөлшектер және оларға

амалдар қолдану

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сакауов Н.К.

Сыныбы: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ондық бөлшекті натурал санға көбейту. Ондық бөлшектерді көбейту.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.28

Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау

Сабақтың мақсаты

Барлығы: ондық бөлшекті натурал санға көбейте алады. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейте алады.

Көпшілігі: көбейтудің қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады.

Кейбіреуі: мәтін есептерде ондық бөлшекті натурал санға көбейтуді пайдаланып шығара алады.

Бағалау критерийі

- ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді.

- ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейте алады

- мәтінді есептердегі ондық бөлшектерді көбейте алады;

Тілдік мақсаттар

-ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

- ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін ... керек;

- ... неше цифр болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек;

- екі ондық бөлшекті көбейту үшін ... керек;

Пәнге қатысты лексика мен терминология

- бүтін бөлік, бөлшек бөлік;

- ондық бөлшек;

- үтірмен ажыратылатын таңбалар саны;

- үтірден кейінгі таңбалар саны;

- ондық, жүздік, мыңдық және т.с.с үлестер;

Құндылыққа баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану , геометрия

Алдыңғы білім

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған бөлімдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

«Адасқан әріптер» тренингі

Карточкаларға әріптерінің орны ауысып кеткен бірнеше терминдер жазылады, оқушыларға таратылады. Бірдей сөздер бір топқа отырады:

УҚСО (ҚОСУ)

ЗЙАТАУ (АЗАЙТУ)

НОЫДҚ ӨШЛЕБК ( ОНДЫҚ БӨЛШЕК)

УБӨКТЙЕ (КӨБЕЙТУ)

Сұрақ-жауап: «Лездеме»

  1. Ондық бөлшек дегеніміз не?

  2. Ондық бөлшек неше бөліктен тұрады?

  3. Ондық бөлшекті қосу үшін не істейміз?

  4. Ондық бөлшекті азайту үшін не істейміз?


«Зерделеу және зерттеу».

Әрбір топқа массасы бірдей 5 тг тиындар таратылады. Топтар сол тиындарды өлшеп, массаларын жазады. Мысалы: 5 тг тиын 0,025 кг.

- Сонда бір топтағы тиындардың барлық массасы қанша?

- Барлық сыныптағы тиындардың массасы қанша?

0,025+0,025+0,025+0,025+0,025+0,025 = 0,15

0,15+0,15+0,15+0,15 = 0,6

Дескриптор:

  1. Бірдей заттардың массасы бірдей екенін біледі.

  2. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қоса алады.

Кері байланыс: «Мұғалім-оқушы»

  • Осы тапсырмадағы қосу таңбасын басқа қандай таңбамен алмастыруға болады?



Карточкалар














Тиындар














Сабақтың ортасы

«Аралар» әдісі

1-топ: а) 0,05*3 = 2-топ: а) 0,5*4 =

б) 0,125*12,4 = б) 2,5*6,4 =

3-топ: а) 0,36*5 = 4-топ: а) 0,8*6 =

б) 8,21*0,23 = б) 3,56*2,5 =

Дескриптор:

1. ондық бөлшекті натурал санға көбейте алады, ережені қорытады;

2. ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейте алады, тұжырымдайды;

Кері байланыс: «Сұрақ-жауап»


«Жұптық жұмыс»: көбейтуді орындаңдар.

1-топ: №1335 (1,3), 1359 (2,4)

2-топ: №1335 (2,4), 1359 (1,3)

3-топ: №1335 (5,7), 1359 (6,8)

4-топ: №1335 (6,8), 1359 (5,7)

Дескриптор:

1. ондық бөлшекті натурал санға көбейте алады;

2. ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейте алады;

Кері байланыс: «Оқушы-оқушы»


«Серпілген сауал»

1-топ: а) (2,6+3,7)*5 = 2-топ: а) (18,7-6,03)*8 =

ә) (2-0,7)*50 = ә) (15,07-8,9)*30 =

3-топ: а) (24,95+17,8)*9 = 4-топ: а) (48,3-19,83)*2 =

ә) (3-1,7)*10 = ә) (4-1,7)*20 =

Дескриптор:

1. көбейтудің қасиеттерін біледі

2. көбейту қасиеттерін пайдаланып өрнектің мәнін таба алады

Кері байланыс: «Бас бармақ»

«Ойлан, топтас, бөліс» . Топтық жұмыс.

1. Бір диванды қаптауға 3,25 м, ал бір орындықты қаптауға 0,4 м мата керек. 2 диванды және 12 орындықты қаптауға неше метр мата қажет?

2. Жеңіл машинаның жылдамдығы 74,8 км/сағ жылдамдықпен жүріп, 4 сағатта қандай қашықтыққа барады?

3. Тік төртбұрыштың ені 4,5 см, ұзындығы 8 см. Тік төрбұрыштың ауданын табыңдар.

4. Банкке 540 мың теңге салынды. Оның бір жылдық өсімі алғашқы ақшаның 0,05-індей. Банкке салынған ақша бір жылдан соң неше теңге болады?

Дескриптор:

1. есептің шартын қысқаша жаза алады

2. мәтінді есепті ондық бөлшекті натурал санға көбейтуді пайдаланып шығара алады.

Кері байланыс: «Температураны өлшеу»

Өзіндік жұмыс.

1. Көбейтуді орындаңыз:

  • 9,03*17 =

  • 3,52*0,2 =

  • 2,15*12 =

  • 0,14*0,25 =

Дескриптор: Білім алушы

  • ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді;

  • ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтеді.

Кері байланыс: «Бағдаршам»


2. Кестені толтырыңыз:

Жылдамдық

Уақыт

Қашықтық

8,2 км/сағ

3 сағ


4,19 км/сағ

0,75 сағ


Дескриптор: Білім алушы

  • көбейтуді орындайды

Кері байланыс: «Смайликтер»



Плакат, маркер











Оқулықтар
























































Смайликтер

Сабақтың соңы



Саралау


Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушылардың дағдылары және қажеттіліктерінің әр түрлілігіне байланысты тапсырмаларды әр түрлі деңгейде беремін. Қарқыны жылдам оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындадым. Оқушылар арасында өзара диалогқа түсіру үшін «Зерделеу және зерттеу» әдісін қолдана отырып топтық жұмысты ұйымдастырамын. Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқулықтағы мысалдарды үлгі етуге нұсқау беремін. Уақыт үнемдеу мақсатында үлестірмелі парақшалар дайындадым. АКТ пайдаланамын.

Оқу жету үшін әр тапсырмалар соңында қалыптастырушы бағалау түрлері қолданылды. Қалыптастырушы бағалау түрлері: ашық және жабық сұрақтар, бағдаршам, смайлик, бас бармақ.

Критерийлер құрылып дескриптар жасалынды.

«Адасқан әріптер»

«Лездеме»

«Зерделеу және зерттеу»

«Аралар»

«Жұптық жұмыс»

«Серпілген сауал»

«Ойлан, топтас, бөліс»



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.06.2018
664
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі