Оқушылар жаңа тақырыпты өз
бетінше меңгеру мақсатында «түртіп алу» әдісін
қолданады.
v-
?-
+-
Дескрипторлар:
-оқыған мәтін бойынша
тақырыптың түйінді ережесін айта
алады;
-оқыған мәтін бойынша таныс
емес жағдайларды айта алады;
-оқыған мәтін бойынша мысалдар
келтіре алады.
Кері
байланыс: жалған
сөйлем.
«Ойлан ,жұптас, бөліс»
(жұптық жұмыс):
І-жұп:
Ондық бөлшектерге қосу, азайту
амалын орындаңдар:
0,07+13,23
ІІ-жұп:
25,6-0,41
9
ІІІ-жұп:
0,1+9,9-1,5
Дескрипторлар:
- Ондық бөлшектерді
қосады.
-Ондық бөлшектерді
азайтады.
-Ондық бөлшектерге амалдар
қолданып мәнін есептейді.
Кері
байланыс: «Бағдар
шам»
Оқулықпен
жұмыс: (Ұжымдық
жұмыс)
№1272
Дискрептор:
-Ондық бөлшектерді қосу,
азайту ережелерін біледі және
пайдаланады.
Кері
байланыс: «Температураны
өлшеу»
«Жеке жұмыс»
№1273-1277;
Дескрипторлар:
- Жай бөлшектерді ондық
бөлшектерге айналдыра алады.
- Ондық бөлшектерді қосу,
азайту ережелерін біледі және
пайдаланады.
Кері байланыс:
«Бармақпен бағалау»
Топтық жұмыс: Оқушыларға
мазайка қиындылары беріліп,құрастыру арқылы топқа
бөлінеді
І-топ:
№1281
Катердің көлде (ағынсыз
судағы) жүзу жылдамдығы 19,3км/сағ
Ағыс жылдамдығы 2,4 км/сағ
өзенде катердің;
а) ағыспен
жүзгендегі;
в) ағысқа қарсы жүзгендегі
жылдамдығын табыңдар.
ІІ-топ:
№1282
Үшбұрыштың бірінші қабырғасы
6,3 см.Үшбұрыштың бірінші қабырғасының ұзындығы екінші қабырғасының
үзындығынан 2,8 см кем болса, үшінші қабырғасының ұзындығынан 0,9см
артық. Үшбұрыштың периметрін
табыңдар.
Дескрипторлар:
- Есептің шартын құра
алады.
- Мәтінді есептерде ондық
бөлшектерді қосу, азайту ережесін
пайдаланады
Кері байланыс: «смайлик»
арқылы
Тапсырма:Ұжымдық
жұмыс,оқушылардан кері байланыс
алу:
Дескрипторлар:
Кері байланыс:
ауызша
«Айналу» әдісі арқылы оқушылардың
есеп шығару дағдысын қалыптастыру
мақсатында.
(37,5-8,609)-(3,27+0,008)
Дескрипторлар:
-амалдардың орындау ретін
көрсетеді;
-ережені пайдаланып ондық
бөлшектерді қосады;
- ережені пайдаланып ондық
бөлшектерді азайтады;
Кері байланыс:
жазбаша
|