Материалдар / Сабақ жоспары: Практикалық жұмыс №3
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары: Практикалық жұмыс №3

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Бейэлектролит A)мыс (II) сульфаты ерітіндісі B)күйдіргіш кали C)глицерин D)тұз қышқылы E)калий хлориді ерітіндісі 2. Күшті электролит A)тұз қышқылының ерітіндісі B)хлорсутек C)глицерин D)глюкоза E)спирт 3. Әлсіз негіз бен күшті қышқылдан түзілген тұздардың қатары.. A) B) C) D) E) 4. Сыртқы энергетикалық деңгейінде бір электроны бар металл A) B) C) D) E) 5. VIA топша элементтеріндегі бейметалға жатпайтын элемент A) B) C) D) E) 6. Алюминийдің атомының сыртқы деңгейінің электрондық формуласы A)3s3p B)3s23p3 C)3s3p2 D)3s23p1 E)3s23p2 7. Күкірті бар гетероциклді қосылыс A)тимин B)пиррол C)тиофен D)пурин E)пиридин 8. Жай эфирлердің жалпы формуласы A) B) C) D) E) 9. Метанның молекулалық массасы A)23 B)46 C)16 D)40 E)28 10. Зат мөлшері 0,25 моль глюкозаның массаcы (г) A)264 B)180 C)45 D)132 E)92 11. Бір электронды бөлшек A)НI B)Н C)Н D)Н E)НF
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2018
643
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тексерілді Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі Абылайқызы Әзиза
Мерзімі: 28.02.2017жПәні: ХимияКласы: 9 а, ә
Сабақтың тақырыбы:№3-практикалық жұмыс: «Металдар» тақырыбына эксперименттік есептер шығару»
Сабақтың мақсаты:Оқушылардың металдар тақырыбына есептеулер жүргізіп, оны тәжірибеде көрсете алатындықтарын дәлелдету.
Табыс критерийі
Барлық оқушыларОқушылардың көпшілігіЖекелеген оқушылар
Индикатормен жұмыс жасай отырып, есептеулер жүргізе алады.Гидролиздену реакциясын жазып, оны тәжірибеде көрсете алады. Тұздардың ортасын анықтай алады.Лакмус қатысында натрий гидроксиді мен күкірт қышқылы арасындағы реакция теңдеуі мен тәжірибені жүргізе алады.
Пәнаралық байланыс:Математика, физика
Сабақ кезеңдері:Сабақ барысы:БағалауРесурстар


Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті



І Қызығушылықты ояту











Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылармен амандасып, сабаққа әзірліктерін бақылау.«Өткенге шолу»Оқушылар сабаққа әзірленбес бұрын өткен материалдарын жүйеге салады. Ол үшін топқа бөлініп әзірленеді.1-топ: Айналулар деген не? Мысал келтір.2-топ: Индикатор деген не? Қандай индикаторларды білесің? Мысал келтір.3-топ: Гидролиз деген не? Мысал келтір.4-топ: КСl, Zn(NO)3 , Na2 SO4 тұздарының ортасын анықта.



Мұғаліммен амандасып сабаққа әзірленеді.







Топ болып аталған анықтамаларға мысалмен қатар дәлелдемелер ұсынады.


Қошемет сөздер.







Формативті бағалау.
ІІ Мағынаны тану«Мен химикпын!»Бұл жарыста топтар үздік химик топ атағына таласады.1-топ.Мына айналуларды орындаңдар: А) Темір (III) хлориді теміт ( ІІІ) гидроксиді темір (ІІІ) оксиді темір (ІІІ) нитраты Темір (ІІІ) оксиді. 2-топ. Лакмус қатысында натрий гидроксиді мен күкірт қышқылы арасындағы бейтараптану реакциясын жүргізіп, реаксияның толық және қысқартылған иондық теңдеуін жазыңдар. 3 -топ: Төменде берілген тұздардың қай тобында барлық тұздар гидролизге ұшырайды. 1) Na2SO4 , KCI , 2) AI2(SO4)3 , LiNO3 3) K2S , Mg (NO3)2 4) Na2CO3 , BaCI2 4-топ: Мына тұздардың: а) натрий сульфиті; ә) калий сульфаты; б) Мырыш нитраты; в) Темір (III) хлориді; қайсыларының судағы ерітінділері сілтілік орта көрсетеді.Берілген тұздардың гидролиздену реакциясы теңдеулерінің бірінші сатысын жазыңыздар



Оқушылар топ болып алдарындағы есептерді қорғайды. Ең алғашқы болып аяқтаған топ ең үздік химиктер атағына ие болады.






Формативті бағалау.






ІІІ Ой толғаныс Рефлексия«Сізге күміс, маған мыс!!!»Әр топ ойдан қарсы командаға есеп құрайды.Мысалы:
  • Калий калий оксиді калий гидроксиді Калий хлориді
  • Лакмус қатысында ….
  • Төменде берілген тұздардың қай тобында барлық тұздар гидролизге ұшырайды. ……
  • Мына тұздардың:






  • Оқушылар топ болып қарсы топқа есеп құрап, оның шығарылу жолын тексереді.


    Формативті бағалау .
    Қорытынды бағамдауҮйге тапсырма. Есептер жинағы № 14,5-14,9 есеп




















    • Зерттелуші ерітіндіге аз мөлшерде енгізіліп, сол ерітіндіде химиялық әрекеттердің толық аяқталғандығын көрсететін заттар:
    • мөлдір ерітінділер түбінде тұнбалардың пайда болуы немесе, керісінше, көмескі ерітінділердің мөлдірленуі;
    • түсті тұнбалар қалыптасуы немесе олардың ғайып болуы;
    • әрекет кезінде тұнбаға түскен шөгінді түсінің өзгеруі.
    Химические индикаторыМатериал из Википедии — свободной энциклопедииИндика́тор (лат. indicator — указатель) — соединение, позволяющее визуализировать изменение концентрации какого-либо вещества или компонента, например, в растворе при титровании, или быстро определить pH, еН и др. параметры. Существуют также химические индикаторы для самых различных специальных целей, например, для определения дозы облучения.Содержание
    Применение индикаторовИндикаторы позволяют быстро и достаточно точно контролировать состав жидких или газообразных сред, следить за изменением их состава, или за протеканием химической реакции.Широко используются кислотно-основные индикаторы, разбавленные растворы которых обладают способностью заметно изменять цвет, в зависимости от кислотности раствора. Причина изменения цвета — изменения в строении молекул индикатора в кислой и щелочной среде, что приводит к изменению спектра поглощения раствора.Для определения состава газовых сред используют индикаторные бумажки и индикаторные трубки.Структура молекул и цвет индикаторовТрифенилметановые красители-индикаторыСтруктура трифенилметановых красителейТрифенилметановые красители широко используются в качестве индикаторов. В зависимости от типа заместителей изменения структуры молекулы приводят к широкой гамме цветных соединений, большинство из которых могут служить химическими индикаторами.
    Название \ Положение2"23452'3'4'5'
    SO3MeBrOHMeEtMeBrOHMeEt
    Бромфеноловый синийSO3HBrOHBrHBrOHBr
    Бромкрезоловый зелёныйSO3MeBrOHBrMeBrOHBr
    SO3HMeOHHHMeOHH
    CO2HHOHHHHOHH
    ТимолфталеинCO2MeHOHMeEtMeHOHMeEt
    HHHNMe2HHHNMe2H
    Производные азобензолаСтруктура производных азобензола.Виды индикаторов
    • , Ох- и Red-формы которых имеют различный
    Распространённые кислотно-основные индикаторыОсновная статья: Кислотно-основные индикаторы
    ИндикаторОкраска/кислая формаОкраска/щелочная формаИнтервалы pH
    жёлтыйфиолетовый10,1—12,1
    бесцветныйсиний9,4—10,6
    бесцветныймалиновый8,2—10,0
    жёлтыйтёмно-красный7,0—8,8
    красныйкоричневый6,8—8,0
    жёлтыйкрасный6,8—8,0
    жёлтыйсиний6,0—7,6
    Лакмус (азолитмин)красныйсиний5,0—8,0
    красныйжёлтый4,4—6,2
    красныйжёлтый3,0—4,4
    красныйсиний3,0—4,6
    Тропеолин 00…-жёлтый1,4—3,2
    МеталлоиндикаторыОсновная статья: МеталлоиндикаторыОкислительно-восстановительные индикаторыОкислительно-восстановительные индикаторы изменяют цвет в зависимости от присутствия в растворе окислителей или восстановителей. Дифениламин бесцветен в восстановленной форме, но имеет фиолетовый цвет в окисленном состоянии. Метиленовый синий (синька) также бесцветен в восстановленной форме и имеет синий цвет в окисленном состоянии.Некоторые ярко окрашенные вещества сами могут служить индикатором. Например, при перманганатометрическом определении железа(II)10FeSO4 + 2KMnO4+ 8H2SO4 = 5Fe2(SO4)3 + 2MnSO4 + K2SO4 + 8H2Oдобавляемый в ходе титрования раствор перманганата обесцвечивается, пока не будут окислены все ионы Fe2+, имевшиеся в исследуемом растворе. Точка эквивалентности определяется по розовой окраске раствора, из-за возникшего избытка перманганат-анионов.Хингидрон также является окислительно-восстановительным индикатором. это смесь хинона и гидрохинона.Адсорбционные индикаторыТермоиндикаторыВ качестве термоиндикатора можно использовать бумагу, смоченную хлоридом кобальта(II). При нагревании кристаллогидрат теряет связанную воду и меняет последовательно цвет с розового через красный, фиолетовый и синий на бесцветный.Химические индикаторы влажностиСмотреть в учебниках химии.
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!