Сабақтың
басы
|
1.Сәлемдесу.
Білім алушыларды түгелдеу.
2.Өткен
тақырыпты сұрақтар қою арқылы еске түсіру.
3. Сабақтың тақырыбы
мен мақсаттарымен таныстыру.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.
«Сұрақ-жауап» әдісі.
1.Санау
жүйесі дегеніміз не? (санау жүйесі
дегеніміз - сандарды жазуға арналған ережелер
жиыны)
2.Санау
жүйесі неше топқа бөлінеді? (санау жүйесі 2
топқа бөлінеді: позициялық, позициялық емес)
3.Позициялық
санау жүйесі дегеніміз не? (позициялық санау
жүйесінде әр санның мәні оның тұрған орнына байланыс
болады)
4.Позициялық
емес санау жүйесі дегеніміз не? (позициялық емес
санау жүйесінде әр санның мәні оның тұрған орнына байланыс
болмайды)
5.Санау
жүйесінің неше түрі бар? (санау жүйесінің
төрт түрі бар: ондық, екілік, сегіздік, он
алтылық)
3.Сабақтың тақырыбы
және мақсатымен танысады.
|
1
балл
|
Информатика. 10-сынып
оқулық./
Г.И.Салғараева,
Ж.Б.Базаева,
А.С. Маханова,– Нұр-Сұлтан:
«Арман-ПВ» баспасы, 2019.-48-49 бет
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырып
Практикум. Логикалық
операцияларды қолдану
1-тапсырма.
2-тапсырма.
3-тапсырма.
4-тапсырма.
Қосымша
тапсырма.
|
Берілген
логикалық функциялардың белгіленуін анықтап, ақиқат кестесін
құрады.
Б ерілген
логикалық функциялардың ақиқат кестесін құрады.
Б ерілген
логикалық функциялардың ақиқат кестесін құрады.
Б ерілген
логикалық функциялардың мәнін анықтап, ақиқат кестесін
құрады.
Кестеде
берілген терминдерді сипаттамаларымен
сәйкестендіреді.
|
2
балл
2
балл
3
балл
2
балл
|
Информатика. 10-сынып
оқулық./
Г.И.Салғараева,
Ж.Б.Базаева,
А.С. Маханова,– Нұр-Сұлтан:
«Арман-ПВ» баспасы, 2019.-48-49 бет
Информатика. 10-сынып
оқулық./
Г.И.Салғараева,
Ж.Б.Базаева,
А.С. Маханова,– Нұр-Сұлтан:
«Арман-ПВ» баспасы, 2019.-48-49 бет
|