Күні
9.11.17
|
Технология
|
|
9а,б-сынып
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қауіпсіздік техникасы.Киімді
дайындау және жобалау
|
|
|
Жалпы
мақсаты
|
а) Білімділік: Киім
үлгісінің жасалу жолдарын үйрену.Оқушыға жеке жұмыстар беру арқылы
талғамдарын өсіру,қызығушылығына байланысты жұмыс жасап
үйрену.
ә) Дамытушылық: Өз
бетінше жұмыс жасау шеберлігін,қабілетін
арттыру.
б) Тәрбиелілік:
Ұқыптылыққа,шеберлікке,тиянақтылыққа
тәрбиелеу.
|
Оқушылар үшін оқу
нәтижелері
|
Киім үлгісінің жасалу жолдары
эскиз бойынша жұмыс жасап келутуралы толық және жетік білуі
қажет
- Топтық,
жұптық жұмыс жасап үйренеді.
- Пікірін
ашық, иеркін жеткізеді.
-
Сыни көзқарас пайда болады.
-
Өз бетінше жұмыс
жасап үйренеді
|
Құрал-жабдықтар:
|
Модельдер нобайы; артқы
бойдың,алдыңғы бойдың,жеңнін,белдемшенің 1:4 маштабтағы
сызбалары;сызғыш,қарындаштар,қайшы,түсті қағаз т.б.Қыз
балалардың,әйелдердің жеңіл көйлегін үлгілеудің кейбір
нұсқалары.
|
Оқыту
әдістері:
|
Жеке жұмыс. Жұптық
жұмыс. Топтық жұмыс
|
Оқытудағы жаңа
тәсілдер . Диалогтік әдіс, интерактивті әдіс,
АКТ
|
Негізгі
идеялар:
|
технологиясымен
таныстыру,
|
Тапсырма
көздері:
|
Топқа негізгі
сұрақтар үлестіру, талқылау
|
Блум таксономиясын
пайдалану. Рефлексия
|
Психологиялық
ахуалын қалыптастыруды ұйымдастыру 3
минут
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
көңіл-күйлерін сұрау, сыныпты
түгендеу
|
Құралдарын дайындап,
назарын сабаққа аударады
|
Тапсырма
беру
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Қатар бойынша топқа
бөлу
3мин
Жаңа сабақтың мақсатымен
таныстыру
Кіріспе 3
мин
|
Топ бірін-бірі
толықтырады, сұрақтар
|
|
|
Киімді сәндеу,үлгілеу-ол жаңа
сән коллекциясын жасаудағы шығармашылық
процесс.
Үлгіні зерттеу,фасондық
түзулер жүргізу.Бөлшектердің санын анықтап үлгі лекалды бөліп
алу.Үлгі жасағанда киімнің адам тұлғасына жарасымды болуына көңіл
бөледі.
Бұл жұмыс,ең алдымен оны кім
және қандай мақсатқа киетінін,қандай материалдан тігілетінің
анықтаудан басталады..Матаның түрі мен түсі тігілер киімнің
үлгісіне және конструкциясына (пішіміне) байланысты таңдалып
алынады.
Киім үлгілеу деп киімнің
үлгісін жасап,матаны сол үлгі бойынша пішіп,тігіп шығаруды
айтады.Киім үлгісін жасарда үлгіні суреткер әдетте оны адам
денесіне қонымды болуын,киілетін орны мен тігін өндірісінің
ерекшеліктерін ескереді. Киімнің негізгі үлгісі дайындалғаннан
кейін, оның бөлшектерінің үлгілері қағаздан жасалады.Оның екі әдісі
бар:
-
Технологиялық
конструкциялау;
-
Матаны манекенге өлшеп алып,ол өлшемдерді жазық
бетке аудару.Бұл әдістер киімнің сыртқы пішімі мен үлгісіне
байланысты таңдалып алынады. Егер киімнің сыртқы пішімі мен үлгісі
күрделі болса,екінші әдіс,ал өзгесінде технологиялық құрастыру
әдісі пайдаланылады.Матаны киім бөлшектерінің үлгілері бойынша
пішеді.Үнемділігін арттыру үшін үлгілерді матаның үстіне салып пішу
керек.
Киімді безендіру,өңдеп әшекейлеу қолдану орнына
байланысты.Өңдеу түрлеріне кестелеу,қатпарлар,бедерлер әр түрлі
тігіс
түрлері,бұрмелер,желбіршектер,жапсырмалар,шілтерлер,таспа,түймелер,қапсырмалар
және басқа әшекей материалдары жатады.Сатанатты жағдайларға
арналған киімдер де күрделі пішімді, әр түрлі сәнді және силуетті
болып келеді.Мұндай киімдер әсем әшекейлермен,көркем өрнектер
мен,тамаша бедерлермен
безендіріледі
|
Жұптық
жұмыс
|
Тапсырма
Үлгілеуге кірісер
алдында;
-
Бұйым эскизіндегі әрбір бөлшкепен жеке-жеке
танысу (алдыңғы бойдын және артқы бойдың
көрінісімен);
-
Алдыңғы бойдың ортасына көмекші сызықтар
жүргізу;
-
Сызбанын қай бөліміне өзгеріс керек екенін
анықтау;
-
Сызба негізіне көмекші сызықтар жүргізу
керек.
|
Сарамандық
жұмыс
|
-
Өз беттерінше сән эскиздерін
сызып дайындаңдар.Екі,үш сәннің сырт көрінісіне сипаттама
беріндер.Эскиз бен сипаттаманы салыстыра отырып, өз қателіктерінді
тексеріңдер.
|
Бағалау 2
мин
Сергіту сәті 3
мин«Сәлемдесу»
ойыны
Үйге тапсырма беру 1
мин
|
Эскиз бойынша жұмыс
жасап келу
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқулықпен жұмыс, сұрақтарды
талқылау.
2
минут
Рефлесия
2
минут
Қорытындылау,
бекіту
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
Оқушылар көңіл-күйлерін айтып
өтеді.
Топтық бағалау, бірін-бірі
бағалайды.
|