ҚМЖ тарауы: |
|
Күні | Мұғалімнің аты-жөні:
|
Сынып. 5 | Қатысқандар - | Қатыспағандар –
|
Сабақтың тақырыбы | 5.1 А Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;
|
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: Археологтардың кім екенін,артефакт ,тұрақтың не екенін біледі.Оқушылардың басым бөлігі: археологиялық ескерткіштерді сипаттайдыКейбір оқушылар: Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтары жазылған деректерден үзінділер келтіредіеңбек құралдары мен қару түрлерін анықтайды. |
Бағалау критерийі | Қазақстандық археологтардың тас дәуірі кезеңіне арналған зеттеулерді атайды; тас дәуіріндегі археологиялық ескерткіштерді анықтайды;Ежелгі Қазақстанның жерін суреттейді,теорияны түсінеді,негізгі идеяны біледі,рефлексия жасайды. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылардың оқылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету үшін «ой қозғау» арқылы мәтіндерді (қосымша деректер) жекелей оқытып, шағын топта талқылату, басқа топтарға түсіндірту. Оқулықтан тірек сөздерді анықтайды, дәптерге жазады (жазылым дағдысы). |
| Пәнге қатысты лексика мен терминология.артефакт,тұрақ Артефакт-жасанды- Тұрақ- |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктерТалқылауға арналған тармақтар: Тұрақтар ежелгі адамдардың өмірінде маңызды рөл атқарды, өйткені ....Сіз неліктен ..... екенін айта аласыз ба?Неліктен археологтар тапқан олжаларын тас дәуіріне жатқызды.... Жазылым бойынша ұсыныстар: Хасан Алпысбаев бұл .... |
Құндылықтарға баулу | Мәңгілік ел жалпыұлттық идеясының құндылықтарына сәйкес ерлік,отаншылдық,азаматтық құндылықтарын жерін қорғау. |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану,дүние жүзі тарихы, әдебиет, информатикаОсы пәндердегі алған білімдерімен пәнаралық байланыс жасаймын
|
Алдыңғы білім | Дүниетанудан ежелгі заманның танымал тарихи ескерткіштері/жәдігерлері туралы түсінік бар.
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы (12 минут)
(8 минут) |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу,оқушылар зейінін сабаққа аудару) Топқа бөлу.Шаңырақ әдісі арқылы5 Т ережесін еске түсіруТәртіпТалапТазалықТыныштықТатулықМақсаты:-ойлау жұмысына ынталандыру, -белсенді іс-әрекетке жұмылдыру -оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуал туғызу.Күтілетін нәтиже:оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуал қалыптасады.1-тапсырма « Белсенді микрафон »әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.Мақсаты: Өткен тақырып бойынша білімін жинақтау,бекіту және жауапгершілікті түсіну сыни тұрғыдан ойлауына қозғау салу.Күтілетін нәтиже:Оқушылардың үйге берілген тапсырма бойынша не білетіні анықталады,сыни тұрғыдан ойлауы дамиды,өткен тақырыпты есте сақтайды. Видео арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Бүгін біздің сабағымыздың тақырыбы : Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары
2-тапсыра: Контур картаға ерте полиолиттегі тұрақтарды орналастыр:
|
Түрлі түсті қима қағаз
Микрафон
видео
смайлик |
|
|
|
|
|
|
Дескриптор | 1.кеңістікте аумақты анықтай алады2.негізгі бағытарын анықтай алады3.тұрақтарды картаға түсіре алады |
|
Жоғарыда берілген суреттен неолит дәуірі тұрақтарын көрсетіңіз | Неолит дәуірі тұрақтарын дұрыс көрсетеді |
|
Сабақтың ортасы (20 минут)
5 минут
(7минут)
8минут | «Ой қозғау» әдісіМақсаты: тақырып бойынша көптеген идеяларды жинақтау және тақырыпты анықтау.Нәтижесі: Ойлауға ынталанды тақырыпты анықтады 2-тапсырма. Оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасату. 1-топ: Тас дәуірін зерттеген археологтар Археолог деген кім ,кім туралы баяндайтыны,олар туралы мәлімет, қандай жұмыспен айналысатынына тоқталу керек,постер қорғау.2-топ: Ерте полеолит ескерткіштері Қазақстан территориясында орналасуы,ерекшеліктері туралы постер қорғау.3-топ: : Кейінгі полеолит ескерткіштері Қазақстан территориясында орналасуы,ерекшеліктері туралы постер қорғау.4-топ: Археологтар тапқан еңбек құралдарЕңбек құралдарға сипаттама беру,ерекшеліктері туралы постер қорғау.
АКТ-ны қолдануТемір дәуірінің тұрақтарының қазіргі Тәуелсіз Қазастанның картасында орналасуы А,С деңгейлі оқушылар ұялы телефонды пайдалана отырып қосымша мәлімет іздейді.
|
Түрлі түсті қима қағаз
|
Сабақтың соңы (жинақтау) (13минут) | «Сұрақ-жауап »әдісіЭлектронды тақтада берілген сұрақтар төңірегінде сыни жауап беру,өз ойларын ортаға салу.1.Ежелгі тұрақтардың пайда болу себебі?2.Ежелгі тұрақтардың пайда болу кезеңі?3.Неолит дәуірінің ерекшелігі неде?4.Тұрақтарды неше топқа бөлуге болады?5.Әр тұрақтар тобына сипаттама бер?6.Неолит дәуірің тұрақтарының жалпы саны қанша?7.Қазақстанның қай өңірінде Неолит дәуірінің тұрақтары көп кездеседі?8.Бір тұрақты алып (таңдап) сипаттама бер?Бағалау:Сабақ барысында жинақтаған бағаларын жинап,өздері қорытынды бағаларын шығарады.
Үйге тапсырма: 1 –тарау 5.1 оқу ,түсіну сұрақтарына жауап беру.Рафт әдісі қолдану
|
Электронды тақта |
Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырысыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Әр оқушы билет қағаз алып,соның түсі арқылы топтасып отырады.Жіңішке және жуан сұрақтар қою арқылы жұптастырып, А,В,деңгейінен С деңгейіне дейінгі тапсырмаларды орындату |
Ауызша марапаттауСмайлик арқылы Бес саусақ | Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау. Шаршап кеткен жагдайда сергіту сәтін өткізу.Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі |
Сабақ бойынша рефлексия |
«Алма ағашы » арқылы сабаққа кері байланыс жасалады.
|
Жалпы бағалау |
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты)1:2:Сабақ барысында мен сынып н емесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |