Пәні:
Қазақстан тарихы
Сынып: 10
Сабақтың
тақырыбы: Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында (1941-1945
жж.)
Оқыту
технологиясы: Ұжымдық технология
1. ОҚУШЫ фашистік Германияның соғыс жоспарын,
қазақстандық жауынгерлердің майдандағы
ерлігін түсінеді;
2.
ОҚУШЫ Қазақстан экономикасын соғыс жағдайына бейімдеп, қайта
құруды, еңбекшілердің тылдағы ерен
еңбегін анықтайды;
3.
ОҚУШЫ Қазақстан аумағына күшпен қоныс аударылған ұлттар, екінші
дүниежүзілік соғыстың жеңіспен
аяқталуын сипаттайды;
1.
Отан соғысы деп қандай соғысты айтамыз? Азамат соғысынан қандай
айырмашылығы бар?
2.
Екінші дүниежүзілік соғыстың басталуына не әсер
етті?
3.
Гитлердің КСРО-ға қатысты қандай жоспары
болды?
4.
Ұлы Отан соғысының тарихи маңызы неде деп
ойлайсыңдар?
Сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап
беру;
-
ойлау құзыреттілігі;
5
мин
ІІ.
Проблемалық сұрақ
Гитлерлік «Барбаросса» жоспарының мәні
неде?
Қазақстандықтардың гитлерлік Германияны жеңуге
қосқан үлесі қандай болды? Ұлы Отан соғысының тарихи маңызы
неде?
Қиындыққа тірелу, мәселені шешу жолын
іздестіру;
- мәселені шешу
құзыреттілігі;
2
мин
ІІІ. Тақырыпқа шығу. Мақсат
қою
Бүгінгі тақырыбымыз қандай, проблеманы шешу үшін
қандай мақсат қоямыз?
Оқушылар тақырыпқа шығады және мақсат
қояды
- өз іс - әрекетін ұйымдастыру
құзыреттілігі;
3
мин
IV.
Жаңа сабақты ашу және меңгеру. Әр тапсырмадан кейін рефлексия
жүргізу
Бағыт беріп отыру. Көмек
көрсету.
І Мәтінмен жұмыс. Жай тезисті күрделі тезиске
айналдыру.
1.
Ұлы Отан соғысының басталуы.
2.
Фашистік Германияның соғыс жоспары.
3.
Қазақстандық жауынгерлердің майдандағы
ерлігі.
4.
Қаһарман партизандар.
5.
Қазақстандық Кеңес Одағының Батырлары.
6.
Қазақстан экономикасын соғыс жағдайына бейімдеп, қайта
құру.
7.
Қазақстан – майдан арсеналы.
8.
Еңбекшілердің тылдағы ерен еңбегі.
9.
Түркістан легионы.
10.
Қазақстан аумағына күшпен қоныс аударылған
ұлттар.
11.
Екінші дүниежүзілік соғыстың жеңіспен
аяқталуы.
ІІ Тақырыпқа қатысты эвристикалық тапсырманы
орындау.
Қорытындылау
-ақпарат құзыреттілігі;
-мәселені шешу
құзыреттілігі;
-өзін-өзі бақылау
құзыреттілігі;
-қарым-қатынас
құзыреттілігі;
-ынтымақтастық
құзыреттілігі;
-әрекетті орындау
құзыреттілігі;
-өз-өзін тану
құзыреттілігі;
-өз-өзін басқару
құзыреттілігі.
Мәтінмен жұмыс 15 мин, оған қатысты тапсырмаларды
орындау 5 мин
V.
Қорытынды Рефлексия
Бүгінгі сабағымыздан қандай мәліметтермен
таныстыңдар?
Тақырыптың моделін шығару. Алған білімді қорытып
шығару. А – 4 бетіне алған білім мен шығармашылықты пайдалана
отырып, қорытындылау.
-жоспарлау
құзыреттілігі;
-нәтижеге жету
құзыреттілігі.
10
мин
VI.
Үй тапсырмасы
24-25 тақырыптарды оқып келу, тақырыптан кейінгі
тапсырмаларды орындау.
Іздену құзыреттілігі
1
мин
VII. Рефлексия
Гитлерлік «Барбаросса» жоспарының мәні
неде?
Қазақстандықтардың гитлерлік Германияны жеңуге
қосқан үлесі қандай болды? Ұлы Отан соғысының тарихи маңызы
неде?
Оқушылардың жеке пікірлері. Түсіну
деңгейлері
Өз-өзіне есеп беру