Сабақтың
тақырыбы: Қазақстанда ауыл
шаруашылығын ұжымдастыру
Сабақтың
мақсаты:
Б. Республиканың ауыл
шаруашылығын қайта құру негізінде 1929-1931 жылдардағы жүргізілген
ұжымдастыру саясатының зардаптары мен нәтижелерән
түсіндіру;
Т.
Ұлт
қайраткерлері
мен үкіметтің
солақай
саясатына қарсы
шыққан
кісілердің
іс-әрекеті негізінде
оқушыны
ұлттық
–
патриоттық
тәрбиеге
баулу;
Д.
Ғасырлар
бойы қалыптасқан ұлттық
шаруашылық дамуының кенеттен тоқтауы, оның үлкен дағдарысқа ұшырау
себептерін айқындай отырып, оқушылардың ойлау, еске сақтау, сөйлеу
қабілеттерін дамыту.
Сабақтың
түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта,
сызба
Сабақтың
барысы: І.Ұйымдастыру
кезеңі
Оқу құралын тексеріп
түгелдеу
Оқушылар зейінін сабаққа
аудару
ІІ.Үй тапсырмасын
сұрау:
-
Елді индустрияландырудың
мәні неде?
-
Қазақстандағы
индустрияландырудың ерекшеліктері
неде?
-
Қазақстандағы
индустрияландыру ісіне қатысты келіспеушіліктерге өз пікірлеріңді
білдіріңдер.
-
Индустряландыру қазақтың
ұлттық мәдениеті мен тіліне қалай әсер еттідеп
ойлайсыңдар?
Жаңа сабақтың
жоспары:
-
Ұжымдастыруға дейінгі
қазақ ауылы.
-
Ауыл шаруашылығын күштеп
ұжымдастыру.
-
Асыра сілтеушілік
зардаптары. Ұлы нәубет..
-
Шаруалардың жаппай
ұжымдастыру саясатына қарсылығы.
-
Ауыл шаруалығын
ұжымдастырудың сталиндік үлгісі зардаптарына қарсы
күресі.
1929-1931 жылдардағы
көтерілістерге жалпы сипаттама
№
|
Көтер-іліс
ошақ-тары
|
Қарсы-лық көр-сету
түр-лері
|
Көтеріліс-шілердің негізгі
құрамы
|
Көтеріліс-шілердің
талабы
|
1929-1931 жж. қозғалыстардың
сипаты мен маңызы
|
|
|
|
|
|
|
Ұлы нәубет
зардаптары
1929 ж. халық
саны
|
1933
ж.
халық
саны
|
Аштықтан
қырылғандар
|
Шетелге
қашқандар
|
Атылған не
сотталған
|
Басқа халықтар,
ұлттар
|
|
|
|
|
|
|
Сабақты
бекіту:
Қазақстандағы күштеп
ұжымдастырудың салдары қандай
болады?
1930 1932 жылдарындағы
жазалау шаралары мен аштық салдары Қазақстандағыд ағы демографиалық
жағдайға қалай әсер етті?
Ауыл шаруашылығын жаппай
ұжымдастыру саясатына шаруалар қарсылығының ауқымы мен сипаты
қандай болады?
Қазақ шаруаларының
көшпелі, жартылай көшпелі түрмыс салты сақталған жағдайда
өркениетті кооператорлар қоғамын құру мүмкін бе
еді?
Бағалау:
Үйге тапсырма: § Қазақстанда
ауыл шаруашылығын ұжымдастыру оқу
1929-1931 жылдардағы
көтерілістерге жалпы сипаттама
№
|
Көтер-іліс
ошақ-тары
|
Қарсы-лық көр-сету
түр-лері
|
Көтеріліс-шілердің негізгі
құрамы
|
Көтеріліс-шілердің
талабы
|
1929-1931 жж. қозғалыстардың
сипаты мен маңызы
|
1
2
3
4
5
6
7
8
|
|
|
|
|
|
Ұлы нәубет
зардаптары
1929 ж. халық
саны
|
1933
ж.
халық
саны
|
Аштықтан
қырылғандар
|
Шетелге
қашқандар
|
Атылған не
сотталған
|
Басқа халықтар,
ұлттар
|
|
|
|
|
|
|
1929-1931 жылдардағы
көтерілістерге жалпы сипаттама
№
|
Көтер-іліс
ошақ-тары
|
Қарсы-лық көр-сету
түр-лері
|
Көтеріліс-шілердің негізгі
құрамы
|
Көтеріліс-шілердің
талабы
|
1929-1931 жж. қозғалыстардың
сипаты мен маңызы
|
1
2
3
4
5
6
7
8
|
|
|
|
|
|
Ұлы нәубет
зардаптары
1929 ж. халық
саны
|
1933
ж.
халық
саны
|
Аштықтан
қырылғандар
|
Шетелге
қашқандар
|
Атылған не
сотталған
|
Басқа халықтар,
ұлттар
|
|
|
|
|
|
|
1929-1931 жылдардағы
көтерілістерге жалпы сипаттама
№
|
Көтер-іліс
ошақ-тары
|
Қарсы-лық көр-сету
түр-лері
|
Көтеріліс-шілердің негізгі
құрамы
|
Көтеріліс-шілердің
талабы
|
1929-1931 жж. қозғалыстардың
сипаты мен маңызы
|
1
2
3
4
5
6
7
8
|
|
|
|
|
|
Ұлы нәубет
зардаптары
1929 ж. халық
саны
|
1933
ж.
халық
саны
|
Аштықтан
қырылғандар
|
Шетелге
қашқандар
|
Атылған не
сотталған
|
Басқа халықтар,
ұлттар
|
|
|
|
|
|
|