Материалдар / Сабақ жоспары Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустрияландыру саясатының қарама-қайшылығы неде? 1-сабақ 8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдайды. Индустрияландыру нәтижесін көрсетеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2024
399
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3-тоқсан ҚМЖ №1

Білім беру ұйымының атауы

С.Шарипов атындағы Доссор мектеп-интернаты

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде

Педагогтің аты-жөні:

А.О.Нұрниязова

Күні:

08.01.2023

Сынып: 8 «а»

Қатысушылар саны: 13

Қатыспағандар саны:3

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустрияландыру саясатының қарама-қайшылығы неде? 1-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау

Сабақтың мақсаты

Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдайды. Индустрияландыру нәтижесін көрсетеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


«Ой қозғау» әдісі қолданылады. Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында суретті ұсыну.

Индустриаландыру – Ірі, ауыр өнеркәсіпті құру арқылы техника, құрал-жабдықтарды пайдаланып халықшаруашылығын дамыту.

Сабақ мақсаты және бағалау крийтерийлерімен таныстыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Суретке қарай отырып бүкіл сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа шығады






Оқушылардың жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа өту

ҚБ

кері байланыс беру


ҚБ

«бас бармақ»

http://history.voxpopuli.kz/post/1313/kak-stroilas-zheleznaya-doroga темір жол салу туралы деректер, суреттер

Жаңа білім




Миға шабуыл

Оқушыларға Қазақстанның индустрияландыру кезеңіндегі жүргізілген зерттеу жұмыстарын анықтау ұсынылады.

Зерттеушілер

Зерттеген аймақтары

Зерттеулерінің маңыздылығы




1-тапсырма (ауызша): Ойталқы , Анықта, Анықта (3 балл)

1.Неліктен большевиктер 1925 жылдан елімізде индустрияландыру ісін бастады?

2.Кеңес билігі Қазақстанда индустрияландыру үдерісін қандай әдіс-тәсілмен жүргізді? Бұған балама жол болдыма?

3. Қазіргі Қазақстанда өнеркәсіптің қай түрлері ерекше дамыған?

2-тапсырма (жазбаша): Жұптық талқылау (1 б)

Түрксіб теміржол құрылысы салынбағанда, Қазақстанның ауыр өнеркәсібі дамитын ба еді?

3-тапсырма.

Шығармашылықпен айналыс

Қазақстандағы индустрияландыру бағытының оң және теріс нәтижелері) көрсет.

Индустрияландыру саясатының жетістіктері «+»

Индустрияландыру саясатының кемшіліктері«-»




Берілген тақырыптардың бірін таңдап, зерттеу жұмысын жүргіз.

  1. Жергілікті мамандардың индустрияландыруды жүзеге асыру барысындағы ұсыныс-пікірлері ескерілді ме?

  2. Қазақстандағы индустрияландырудың қарама-қайшылығы неде?

  3. Индустрияландыру бағыты Қазақстан экономикасының дамуына қаншалықты серпіліс әкелді?



Дескриптор:

Қазақстанның индустрияландыру кезеңіндегі жүргізілген зерттеу жұмыстарын анықтайды.


Дескриптор:

Большевиктердің 1925 жылдан елімізде индустрияландыру ісін бастағанын біледі.


Кеңес билігі Қазақстанда индустрияландыру үдерісін қандай әдіс-тәсілмен жүргізгенін анықтайды.

Қазіргі Қазақстанда өнеркәсіптің ерекше дамығанын түрлерін атап көрсетеді.

Дескриптор:

Қазақстанның 20-30 жылдарындағы өндірісінің кем дегенде үш жетістігін көрсетеді

Қазақстанның 20-30 жылдарындағы өндірісінің кем дегенде үш кемшілігін көрсетеді

Дескриптор:

Жергілікті мамандардың индустрияландыруды жүзеге асыру барысындағы ұсыныс-пікірлерді анықтай алады. Қазақстандағы индустрияландырудың қарама-қайшылығын айта алады. Қазақстан экономикасының дамуындағы серпіліс

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс береді

1 балл

«Ең үздік жауап»

3 балл

Мұғалімнен кері байланыс Оқушылар бір-біріне түсініксіз тұстары болса, сұрақ қояды.

ҚБ

Өзін-өзі бағалау

6 балл


Ақпарат

тық тақырып

тық мәтіндер


Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010





Тақырыптық суреттер





Кесте




ҚБ парағы

Ақпараттық карточка


Бекіту


Сабақты қорытындылау

«Не себепті С. Садуақасовтың сөздері Кеңес үкіметіне ұнамады?».

Үйге тапсырма

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

Картамен жұмыс. 90-91-беттердегі картадан индустрияландыру жылдары салынған кәсіпорындарды көрсетіңдер. 92-бет, 6 б

Жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындары

Түсті металлургия кәсіпорындары

Көмір кен орындары

Мұнай кен орны






Оқушылар алдымен жұпта талқылап, содан кейін барлық сыныппен ойларымен бөліседі.

«Ең үздік жауап»






Кері байланыс

«Бағдаршам» әдісі арқылы рефлексия жасау

Тақырып бойынша кері байланыс береді


Оқушылар баллдары

Стикер



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!