Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
«Ой қозғау» әдісі қолданылады.
Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында суретті
ұсыну.
Индустриаландыру – Ірі, ауыр
өнеркәсіпті құру арқылы техника, құрал-жабдықтарды пайдаланып
халықшаруашылығын
дамыту.
Сабақ мақсаты және бағалау
крийтерийлерімен
таныстыру.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Суретке қарай отырып бүкіл
сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа
шығады
Оқушылардың
жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа
өту
|
ҚБ
кері байланыс
беру
ҚБ
«бас
бармақ»
|
http://history.voxpopuli.kz/post/1313/kak-stroilas-zheleznaya-doroga
темір жол салу туралы
деректер, суреттер
|
Жаңа
білім
|
Миға
шабуыл
Оқушыларға Қазақстанның
индустрияландыру кезеңіндегі жүргізілген зерттеу жұмыстарын анықтау
ұсынылады.
Зерттеушілер
|
Зерттеген
аймақтары
|
Зерттеулерінің
маңыздылығы
|
|
|
|
1-тапсырма (ауызша):
Ойталқы , Анықта, Анықта (3
балл)
1.Неліктен большевиктер 1925
жылдан елімізде индустрияландыру ісін
бастады?
2.Кеңес билігі Қазақстанда
индустрияландыру үдерісін қандай әдіс-тәсілмен жүргізді? Бұған
балама жол болдыма?
3. Қазіргі Қазақстанда
өнеркәсіптің қай түрлері ерекше
дамыған?
2-тапсырма (жазбаша):
Жұптық талқылау (1
б)
Түрксіб теміржол құрылысы
салынбағанда, Қазақстанның ауыр өнеркәсібі дамитын ба
еді?
3-тапсырма.
Шығармашылықпен
айналыс
Қазақстандағы индустрияландыру
бағытының оң және теріс нәтижелері)
көрсет.
Индустрияландыру саясатының
жетістіктері «+»
|
Индустрияландыру саясатының
кемшіліктері«-»
|
|
|
Берілген тақырыптардың бірін
таңдап, зерттеу жұмысын
жүргіз.
-
Жергілікті мамандардың
индустрияландыруды жүзеге асыру барысындағы ұсыныс-пікірлері
ескерілді ме?
-
Қазақстандағы
индустрияландырудың қарама-қайшылығы
неде?
-
Индустрияландыру бағыты
Қазақстан экономикасының дамуына қаншалықты серпіліс
әкелді?
|
Дескриптор:
Қазақстанның индустрияландыру
кезеңіндегі жүргізілген зерттеу жұмыстарын
анықтайды.
Дескриптор:
Большевиктердің 1925 жылдан
елімізде индустрияландыру ісін бастағанын
біледі.
Кеңес билігі Қазақстанда
индустрияландыру үдерісін қандай әдіс-тәсілмен жүргізгенін
анықтайды.
Қазіргі Қазақстанда
өнеркәсіптің ерекше дамығанын түрлерін атап
көрсетеді.
Дескриптор:
Қазақстанның 20-30
жылдарындағы өндірісінің кем дегенде үш жетістігін
көрсетеді
Қазақстанның 20-30
жылдарындағы өндірісінің кем дегенде үш кемшілігін
көрсетеді
Дескриптор:
Жергілікті мамандардың
индустрияландыруды жүзеге асыру барысындағы ұсыныс-пікірлерді
анықтай алады. Қазақстандағы индустрияландырудың қарама-қайшылығын
айта алады. Қазақстан экономикасының дамуындағы
серпіліс
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс
береді
1
балл
«Ең үздік
жауап»
3
балл
Мұғалімнен кері байланыс
Оқушылар бір-біріне түсініксіз тұстары болса, сұрақ
қояды.
ҚБ
Өзін-өзі
бағалау
6
балл
|
Ақпарат
тық
тақырып
тық
мәтіндер
Б. Ғ. Аяған, Х. М.
Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет,
2010
Тақырыптық
суреттер
Кесте
ҚБ
парағы
Ақпараттық
карточка
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
«Не себепті С. Садуақасовтың
сөздері Кеңес үкіметіне
ұнамады?».
Үйге
тапсырма
Қазақстандағы 1920-1930
жылдардағы
индустрияландыру
Картамен жұмыс.
90-91-беттердегі картадан индустрияландыру жылдары салынған
кәсіпорындарды көрсетіңдер.
92-бет, 6
б
Жеңіл өнеркәсіп
кәсіпорындары
|
Түсті металлургия
кәсіпорындары
|
Көмір кен
орындары
|
Мұнай кен
орны
|
|
|
|
|
|
Оқушылар алдымен жұпта
талқылап, содан кейін барлық сыныппен ойларымен
бөліседі.
|
«Ең үздік
жауап»
|
|