Материалдар / Сабақ жоспары "Қиял - адамға тән қасиет" 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Қиял - адамға тән қасиет" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа бағдарлама бойынша ҚМЖ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
3058
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.5.Ж4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні: Қазақ тілі Мектеп: Мұнайлы ауданы, Атамекен селосы "№7 жалпы білім беру орта мектебі" ММҰзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 5-бөлім. Бос уақыт және хобби

Күні: 11.12.2017 ж. Мұғалімнің аты-жөні: Акмурзаева Б.С.

Сынып: 5-сынып Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Шынықсаң шымыр боласың
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)ӘТН.4 Грамматикалық норма5.4.4.1.Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану
Сабақ мақсаты:Барлық оқушылар орындай алады: Берілген мәтінді оқи алады. Мәтіннен туынды және күрделі сөздерді табады.


Көпшілік оқушылар орындай алады: Мәтіннен туынды және күрделі сөздердің түрлеріне қарай ажырата алады.


Кейбір оқушылар орындай алады: Қосымша тапсырмалар арқылы жұрнақ, туынды және күрделі сөздерді ауызша, жазбаша тілдесім барысында қолдана алады.
Бағалау критерийі-Туынды және күрделі сөздердің т абады, түрлеріне қарай ажыратады. -Күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады.
Ойлау дағдыларының деңгейіБілу, түсіну, қолдану, жоғары деңгей дағдылары
Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: Мәтінді оқиды. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды. Туынды және күрделі сөздерді табады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: күрделі сөз, қос сөз, тіркескен сөз, қысқарған сөз.


Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: денешынықтыру, суда жүзу, жеңіл атлетика, гимнастика, садақ ату, спорт түрлері, күллі әлем.


Талқылауға арналған сұрақтар:1. Балалар, сендердің ойларыңызша спортшы деген кім?2. Спорттың қандай түрлері бар?3. Біздің елімізде спорттың қай түрі дамыған?


Не себепті деп ойлайсыз? Не себепті адамдар спортпен айналысады деп ойлайсың?


Ишара: Қол соғу, отырып тұру, секіру.
Құндылықтарға баулуЖалпыға бірдей еңбек қоғамыЕңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу құндылықтарына баулу.
Пәнаралық байланысДенешынықтыру. Денешынықтыру пәнімен байланысып білім алушылардың өзара салауатты өмір салтын ұстануы н насихаттау
Тақырып бойынша алдыңғы білім"Бос уақыт және хобби" жалпы шолу барысында алдыңғы сабақпен байланыстыру
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы

5мин
1. Ұйымдастыру бөлімі2.Топқа бөлу «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу.(спорттық ойындардың түрлері арқылы)3. Ой қозғау. Суреттер арқылы бүгінгі тақырыпты болжау. Сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбы анықталады:- Берілген суреттер арқылы небайқадыңдар?- Балалар, сендердің ойларыңызша спортшы деген кім?- Біздің елімізде спорттың қай түрі дамыған?Өздеріміз білетін спортшылар туралы айтып көрейік1-топ 2-топ









3 – топ 4- топ









Қима суреттер











Сабақтың ортасы

Білу, түсіну, қолдану

7 минут











































Бағалау критерий-Мәтінді оқиды.-Сұрақтарға жауап береді. -Күрделі сөздерді табады.1-тапсырма."Астын сызып оқу" стратегиясы.А) Мәтінді оқыңыздар. Сұрақтарға жауап беріңіздер. Әшірбек Сығай:-Сіздің самбоның шебері деп естідік. Кәкімбек Салықов: -Ауылда өстік. Ауылда не бар? Доп ойнаймыз. Онда резеңке доп та жоқ. Жүннен домалақтап өзіміз жасап аламыз. Сосын күрес, ауланы ала шаң қылып күнде күш сынасамыз.басқа ермек жоқ. Мәскеуде жүрміз. Бір күні өзен жағасында демалып отырсам,бір жігіт келді. «Күресесің бе?» - деді. Күрестік. Алып ұрдым. Күлді де, « қайта күресейік» деді. Тағы жығып кеттім. Тағы деп тұр. Мен: « Қазақ бір-ақ рет күреседі. Енді сенімен күреспеймін»,- дедім. Сөйтсем ол қырғыз жігіті болып шықты. Мәскеудің чемпионы, бірінші разряды бар екен. Ертеңіне мені институттың денешынықтыру кабинетіне шақырды. «Дәулетовті жеңгенің рас па?» -дейді. Сосын мені стипендияма он бес пайыз үстеме төлеп, самбоға алды. Әуелі институттың, келесі жылы Мәскеудің чемпионы болдым.(Әшірбек Сығай)Сұрақтарға жауап бер.1.Диалогке қатысқан кімдер? Кәкімбек Салықовтың кім екенін біл.2. Самбо қандай спорттық ойын?3. К.Салықовтың танылуына қандай жағдай себеп болды?Ә) мәтін ішінен күрделі сөздерді тауып, астын сызыңыздар.

Дескрипторлары- Мәтінді оқып, түсінеді.- Сұрақтарға жауап береді.- Күрделі сөздерді табады, астын сызады.

Қалыптастырушы бағалауМадақтау сөздері арқылы оқушыны алға қарай жетелеу.

Кері байланыс (жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш арқылы бағалау)


















Оқулық Мәтін



































Сергіту сәті1 минутОқушыларды сергітіп алу мақсатында «Отырып тұру» әдісі болды. Тақырыпқа қатысты және қатысты емес сөздер айтылып, қатысты сөзге отырады, қатысты емес сөзге тұрады. (тасбақа, шаш, садақ ату, БҰҰ, болашақ, ата – ана, т.б)Оқушылар қимыл – қозғалыста болады
жоғары деңгей дағдылары7 минут



























































































































10 минут





































































7 минут
Топтық жұмыс 2-тапсырма .Бағалау критерийі1.Қарамен жазылған сөздерді жақша ішіндегі сөздермен қосып айтады.2.Мағынасын түсінеді.1-2-топҚарамен жазылған сөздерді жақша ішіндегі сөздермен қосып айтқанда, мағыналарында қандай өзгеріс болатынын "Қос жазба" күнделігіне салып түсіндіріңіз. Керекті сөздер: арам (шөп, тамақ, тер, ойлы, ас); адал (ас, адам, жүрек, кәсіп, дос); қалың (киім, жұрт, бет, қамыс); қоңыр(сиыр, жіп, дауыс, салқын, күз, қаз, жел, аю); сары(май, уайым, уыз, ауыз, су)Дескриптор-Қарамен жазылған сөздерді жақша ішіндегі сөздермен қосып айта алады.-Мағынасын түсіндіреді.

Қалыптастырушы бағалауМадақтау сөздері арқылы оқушыны алға қарай жетелеу.

Кері байланыс(смайлик арқылы бағалау)

Бағалау критерийіБіріккен сөз бен қос сөздің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын табады3-4-топ«Қос диаграмма»









Дескрипторы
  • Біріккен сөз бен қос сөздің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын таба алады
  • Қалыптастырушы бағалауМадақтау сөздері арқылы оқушыны алға қарай жетелеу.

    Кері байланыс : «Сөздік бағалау» әдісі бойынша ауызша бағаланады «Жарайсың» «Дәл тауып айттың»Бағалау критерийі- Күрделі сөздерді анықтайды.- Графикалық органайзер арқылы берілген күрделі сөздерді ажыратып жазады.3 – тапсырма.Графикалық органайзерлердің көмегімен берілген күрделі сөздерді бағандарға тізбектеп жазыңыз. Тоғызқұмалақ, АҚШ, алтыбақан, спорт кешені, аяқдоп, үлкенді-кіші, жанкүйур, қысы- жазы, жержүзі,БҰҰ, алыс - жақын, денешынықтыру, кг, ауыр атлетика, әйелдер күресі, ҚР,Әділбек, жүзу спорты















    Дескриптор- Күрделі сөздерді анықтайды.- Графикалық органайзер арқылы берілген күрделі сөздерді ажыратып жаза алады.

    Қалыптастырушы бағалауМадақтау сөздері арқылы оқушыны алға қарай жетелеу. Кері байланыс(смайлик арқылы бағалау)Бағалау критерийі-күрделі сөздерді топтастырады-«спортшы» сөзіне өлең құрастырады-Өз ойларын айта отырып, өмірмен байланыстырып жазады.4 – тапсырма. (саралау тапсырмалары)Білім алушылардың жеке қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды «Үшбұрыш» әдісімен қабырғаға іліп қоямын. Оқушылар өз қажеттіліктеріне сай тапсырмаларды орындайды.1-тапсырма. Күрделі сөздерді топтастырып жазыңыз.2 – тапсырма. «Спортшы» сөзіне өлең құрастырып, мәнерлеп оқыңыз.3 – тапсырма. «Шынықсаң шымыр боласың» тақырыбында әңгіме жазыңыз.(әңгімеге күрделі сөздерді қатыстырып жазу)Дескриптор-күрделі сөздерді топтастыра алады-«спортшы» сөзіне өлең құрай алады-Өз ойларын айта отырып, өмірмен байланыстырып жазады.Қалыптастырушы бағалауМадақтау сөздері арқылы оқушыны алға қарай жетелеу.

    Кері байланыс «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
    таратпа қағаздарА4 қағаздарФлипчарт

































































































    АКТ-ны қолдану





















































    Графикалық органайзерСлайд



































    таратпа қағаздарА4 қағаздарфлипчартмаркер
    Сабақтың соңы3 минутРефлексия «Кеме» әдісі















    Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкендіжасыл түске боя;

    Егер сен сабақта белгілі бір қиындықтыкездестірген болсаң, желкенді сары түскебоя;

    Егер саған сабақ барысында тапсырмалардыорындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя;
    Үлестірме қағаз, маркер
    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалу – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ- мен байланыс құндылықтардағы байланыс
    Саралап оқыту- әрбір білім алушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды, материал мен әдіс – тәсілдерді іріктеп қолдану үдерісі, білім алушыларды оқуға ынталандыруға септігін тигізеді. Саралап оқытусабақ үдерісінде білім алушының қажеттілігін қанағаттандыру болып табылады. Сабақ барысында білім алушылардың қажеттілігін қанағаттандыру барысынды білім алушы орындай алатын тапсырманы таңдау арқылы саралау әдісін жүзеге асырдым. Жеңілден күрделіге қарай тапсырма берілді. 1-тапсырма. Күрделі сөздерді топтастырып жазыңыз. 2 – тапсырма. «Спортшы» сөзіне өлең құрастырып, мәнерлеп оқыңыз.3 – тапсырма. «Шынықсаң шымыр боласың» тақырыбында әңгіме жазыңыз. (әңгімеге күрделі сөздерді қатыстырып жазу) Саралау тапсырмаларын орындауда түрлі дереккөздерден пайдалану мүмкіндігін беру білім алушының сабаққа деген белсенділігі артатынын түсіндім.Қалыптастырушы бағалау – оқушылардың оқу жетістіктерінің дамуы мен өсуіне әсер ететін сабақ барысындағы негізгі үдеріс. Ол күнделікті сабақта орын алады және оқушыға да, мұғалім үшін де маңызды; мұғалімге сынып оқушыларының білімін қадағалауға, жоспарына түзетулер енгізуіне, ал білім алушыларға өз оқу жетістіктеріне өзі бақылау жасауына және одан әрі өзінің даму бағыттарын анықтауға мүмкіндік береді.Сабақтың әрбір бөлімінде қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылды. Мәселен, математикалық фигуралар,(жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш арқылы бағалау), смайликтер, «Сөздік бағалау» , «Кеме» әдісін қолдану сабақ барысындғы оқушылардың ынтасы мен зейінін жоғалтып алмауға септігін тигізеді



    Денешынықтыру пәнімен байланысып білім алушылардың өзара салауатты өмір салтын ұстануы н насихаттау. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау барысында өткір заттардан сақ болу керек екендігін ескертемін. АКТ- ны пайдалану кезінде білім алушылардың өмір қауіпсізідгін қадағалау мақсатында қауіпсіздік ережесімен таныстырамын. Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу құндылықтарына баулу арқылы байланыстырамын.

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді боды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқ ушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан тыс не жасалды?5- сныптың қазақ тілі пәнінен «Шынықсаң шымыр боласың» тақырыбына ықшамсабақты жоспарлағанда «Қазақ тілі » пәні бойынша жаңартылған білім беру мазмұны курсынан алған біліміме сүйене отырып құрдым. Сабақ мақсаттары оқу мақсаттарына сәйкес құрылғандықтан қолжетімді болды. Сабақ барысында жайлы атмосфералық ахуал орнайды. Ең алдымен «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын білім алушының бойына дарытамын. Оқу мақсатын басшылыққа ала отырып, сабақ мақсатын құрдым.Сабақ мақсатымда оқушылардың білімін қанағаттандыру мақсатында түрлі әдіс – тәсілдерді пайдаландым. Ең бастысы құнды пікір айтып, сыни тұрғыдан ойлана алады. Өз сыныптастарының жұмысына сын көзбен қарап, бағалай біледі. Әрбір тапсырманы уақытқа нақтылап жасаймын. Ықшамсабақ жоспарлауда кері байланыс пен рефлексия қолдануда өзгеріс енгіздім, себебі курсқа дейінгі уақытта осы екі бөлімді бір ұғымда қолданып келген болатынмын. Ықшамсабақтың жоспарын алдағы уақытта да SMART формасында қолданып, тәжірибеме толықтай енгізетініме сенімдімін.
    Кері байланыс Қазақ тілі пәні бойынша жаңартылған білім бағдарламасының мақсаты оқу бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу м әнмәтінінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру. Курс барысында тренеріміз Ұзақбай Айжан Жұбанқызының үйретуімен Бағдарлама материалдарын өз тәжірибемде сынап көруге және оны ой елегінен өткізіп, рефлексия жасауға, сондай- ақ білім алушыларға қолдау көрсетуге бағытталған жаттығулар мен тапсырмаларды әзірлеуге мүмкіндік алдым. Жаңартылған білім бағдарламасында кері байланыстың тиімділігіне көзім жетті. Сабақтың әрбір кезеңін қалыптастырушы бағалау тәсілдерін қолдану арқылы мұқият жоспарлаужәне әріптестеріммен талқылау мұғалімдердің қызметіндегі жақсы тәжірибе болып саналатынын және сабақтан кейін сабақ жоспары бойынша қысқаша түсініктемелер жазып, сабақты талдау, рефлексия жасау мұғалімнің жұмысын жеңілдете түсетінін тренеріміз түсіндірді. Курс барысында білім алушының белсенділігін арттыруда және қызығушылыгын оятуда көптеген әдіс-тәсілдер үйрендік. «Қабырғадағы рөл», «Қос диаграмма», «Графиқалық органайзер». «Бас бармақ», «Сөздік бағалау», «Бағдаршам», т.б. Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыру алгоритмінің жасалу жолдары туралы тренеріміз Айжан Жұбанқызы түсіндіріп бағыт берді яғни оқу мақсаттарынан бағалау критерийлерін анықтау керектігін , осы бағалау критерийлері бойынша тапсырмалар құрастыру, тапсырманың нәтижесінде дескрипторлар құрастыру кажет екендігіне бағыт беріп түсіндірді. Ықшам сабақты жоспарлағанда әріптестерімнің көмегі мол болды. А мен В ұсынған түрлі әдіс – тәсілдерді пайдаландым. Сонымен қатар, тренер мен әріптестер берген ұсыныстар мен пікірлерді ескере отырып, қателіктерді түзеуге мүмкіндік алдым. Мәселен, «Шынықсаң шымыр боласың» тақырыбында ықшамсабақта сабақтың соңғы бөлімінде «Кіші шеңбер» әдісі тиімсіз екендігін тренер бағыттап, оның орнына жылдам әрі жинақы аяқтайтын тәсілдің керек екендігін ескертті. Осы нұсқауларды негізге ала отырып, сабақ барысында кері байланыстың болуы маңызды екендігін ұқтым. «Мәңгілік ел» аясында ұлттық құндылығымызды насихаттайтын ұрпақ тәрбиелеуге, дамыған елмен терезесі тең, ой пікірі жоғары дамыған тұлға дайыдаймын деген сенімдемін.
    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың одан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
























    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
    Пәні: Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 6-бөлім Қиял әлемі Күні: 08.01.2018 ж.Сынып: 5- сынып Мектеп: Мұнайлы ауданы Атамекен селосы «№7 жалпы білім беру орта мектебі» КМММұғалімнің аты-жөні: Акмурзаева Б.С.Қатысқандар: 26 Қатыспағандар: 0

    Сабақтың тақырыбы:Қиял – адамға тән қасиет
    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Т/А.5. Тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау. 5.1.5
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!