Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақ жоспары "Қиял-адамға тән қасиет" 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сабақ жоспары "Қиял-адамға тән қасиет" 5-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа бағдарлама бойынша жазылған 5-сынып бойынша сабақ жоспары, Жоспарда Қиял туралы тапсырмалар берілген, Оқушы жеке, жұптық топтық ұжымдық жұмыстар жүргізеді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қиял әлемі
Мектеп: Ыдырыс Көшкінов атындағы орта мектебі
Күні: 09.12.2018ж
Мұғалімнің аты-жөні: Сәрсенәлі Назгул Жанарқызы
Сынып: 5
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтыңтақырыбы
Қиял – адамға тән қасиет
Осысабақтақол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме)
5.1.1.1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты божау;5.1.5.1. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.
Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді.
Тілдікмақсаттар
Оқушыларорындайалады:
Пəнгеқатыстысөздікқор мен терминдер:
Диалог құруға / шығармажазуғаарналғанпайдалытіркестер:
Талқылауғаарналғансұрақтар:
Қиялдегендіқалайтүсінесіз?
Не себептіадамқиялғаберіледідепойлайсыз?
Қиялнеліктенадамғатәнқасиет?
Ишара:
Құндылықтарға баулу
шығармашылықжәне сын тұрғысынанойлау
Пәнаралықбайланыс
Әдебиет
Тақырыпбойыншаалдыңғыбілім
Тақырыпбойыншаалдыңғыбілімдері
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
(Ұ) 1. Жағымдыпсихолгиялықахуалқалыптастыру, топқабөлуОқушылармұғалімұстаптұрғанленталарданұстапбір-бірінежақсытілектерінайтады. Солұстағанленталардыңтүсібойыншатопқабөлініпотырады.2. Оқумақсатыментаныстыру:5.1.4.1Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.
Түрлі-түсті лента
Сабақтыңортасы
1-тапсырма. (Ө;Ж) «Дара диаграмма» графикалық органайзері бойынша түсіндіріңіз.Қиял дегенді қалай түсінесің? Деген сұраққа жауап бере отырып, диаграмманы толтырады. Жазған сөздерінің ішінен қалаған екі сөздің синонимін,антонимін жазады. Оларды кірістіріп, сөйлем құрайды.(Қ) өзара бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек».Топтар тірек сөздер бойынша жасаған ортақ тізімдерін алмастырып, қарап, «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.
2-тапсырма. (Ө;Ж;Т) «Ойлан, жұптас, пікірлес» интербелсенді тәсіліОқушылар сұрақтарға жауап береді, жұппен, топпен пікірлесіп талқылайды.(Қ) бағалау. «Сэндвич» әдісі.Оқушылар жасаған графикалық органайзерлерін топ арасында сэндвич әдісі арқылы бағалайды.
3-тапсырма. «Пирамида құру» интербелсенді тәсілі.Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды, өлеңнің негізгі ойы туралы тұжырым жасайды. Жұптарға бірігіп,өлеңнің идеясын анықтайды,шағын топтарға бірігіп өлеңнің негізгі идеясы мен өлеңдегі туынды сөздерді анықтап, талқылайды. Соңында бүкіл оқушылар өлеңнің идесын анықтап, мәтіндегі туынды сөздердің жасалу жолдарын түсіндіреді.(Қ) бағалау. «Қошемет көрсету»Оқушылар бірін-бірі қошемет көрсету әдісі арқылы бағалайды4-тапсырма. (Ө) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
(Қ) бағалау. Ұсынылған дескрипторлар негізінде оқушылар өзін-өзі бағалайды.
5-тапсырма. (Ө) Оқушылар білім деңгейіне қарай тапсырма орындайды. Блум таксономиясы бойынша саралауаға арналған тапсырма.
(Қ) Білім алушыларды «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. жасыл түс- өте жақсы жауап;сары түс – орташа жауап;қызыл түс – төмен жауапқа.
Қазақ тілі «Атамұра» баспасыПостер, маркерлер
А.Әлімов интербелсенді әдістемені мектепте қолдануАлматы 2015
.Әлімов интербелсенді әдістемені мектепте қолдануАлматы 2015
.Әлімов интербелсенді әдістемені мектепте қолдануАлматы 2015
Мұғалімге арналған нұсқаулықАстана 2017Үлестірме материалдар11-күнАстана 2017
Сабақтың соңы
(Ө) « Бес бармақ » әдісі арқылы рефлекция жасалады. Білім алушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып сызады. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз