Материалдар / Сабақ жоспары "Қиял-адамға тән қасиет" 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Қиял-адамға тән қасиет" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа бағдарлама бойынша жазылған 5-сынып бойынша сабақ жоспары, Жоспарда Қиял туралы тапсырмалар берілген, Оқушы жеке, жұптық топтық ұжымдық жұмыстар жүргізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2018
4338
31 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қиял әлеміМектеп: Ыдырыс Көшкінов атындағы орта мектебі

Күні: 09.12.2018жМұғалімнің аты-жөні: Сәрсенәлі Назгул Жанарқызы

Сынып: 5Қатысқандар:Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбыҚиял – адамға тән қасиет

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.1.1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты божау;5.1.5.1. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.
Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:


Берлілген иллюстрация арқылы тақырыпқа болжау жасайды. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде өз ойын білдіреді.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Берлілген иллюстрация арқылы тақырыпқа болжау жасап, ашады. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде көтерілген мәселені анықтайды.


Кейбір оқушылар орындай алады:


Берлілген иллюстрация арқылы тақырыпқа болжау жасап, ашады. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде көтерілген мәселеге қатысты негізгі ойды дәлелдейді.
Бағалау критерйиі
  • Ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты божайды
  • Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді.
  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:


    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:







    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:



    Талқылауға арналған сұрақтар:


    Қиял дегенді қалай түсінесіз?


    Не себепті адам қиялға беріледі деп ойлайсыз?


    Қиял неліктен адамға тән қасиет?


    Ишара:




    Құндылықтарға баулушығармашылық және сын тұрғысынан ойлау
    Пәнаралық байланысӘдебиет
    Тақырып бойынша алдыңғы білімТақырып бойынша алдыңғы білімдері
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар

    Сабақтың басы

    (Ұ) 1. Жағымды психолгиялық ахуал қалыптастыру, топқа бөлуОқушылар мұғалім ұстап тұрған ленталардан ұстап бір-біріне жақсы тілектерін айтады. Сол ұстаған ленталардың түсі бойынша топқа бөлініп отырады.2. Оқу мақсатымен таныстыру:5.1.4.1Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.



    Түрлі-түсті лента
    Сабақтың ортасы

    1-тапсырма. (Ө;Ж) «Дара диаграмма» графикалық органайзері бойынша түсіндіріңіз.Қиял дегенді қалай түсінесің? Деген сұраққа жауап бере отырып, диаграмманы толтырады. Жазған сөздерінің ішінен қалаған екі сөздің синонимін, антонимін жазады. Оларды кірістіріп, сөйлем құрайды.(Қ) өзара бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек».Топтар тірек сөздер бойынша жасаған ортақ тізімдерін алмастырып, қарап, «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.

    2-тапсырма. (Ө; Ж; Т) «Ойлан, жұптас, пікірлес» интербелсенді тәсіліОқушылар сұрақтарға жауап береді, жұппен, топпен пікірлесіп талқылайды.(Қ) бағалау. «Сэндвич» әдісі.Оқушылар жасаған графикалық органайзерлерін топ арасында сэндвич әдісі арқылы бағалайды.

    3-тапсырма. «Пирамида құру» интербелсенді тәсілі.Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды, өлеңнің негізгі ойы туралы тұжырым жасайды. Жұптарға бірігіп,өлеңнің идеясын анықтайды,шағын топтарға бірігіп өлеңнің негізгі идеясы мен өлеңдегі туынды сөздерді анықтап, талқылайды. Соңында бүкіл оқушылар өлеңнің идесын анықтап, мәтіндегі туынды сөздердің жасалу жолдарын түсіндіреді. (Қ) бағалау. «Қошемет көрсету»Оқушылар бірін-бірі қошемет көрсету әдісі арқылы бағалайды4-тапсырма. (Ө) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

    (Қ) бағалау. Ұсынылған дескрипторлар негізінде оқушылар өзін-өзі бағалайды.

    5-тапсырма. (Ө) Оқушылар білім деңгейіне қарай тапсырма орындайды. Блум таксономиясы бойынша саралауаға арналған тапсырма.

    (Қ) Білім алушыларды «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. жасыл түс- өте жақсы жауап;сары түс – орташа жауап;қызыл түс – төмен жауапқа.
    Қазақ тілі «Атамұра» баспасыПостер, маркерлер











    А.Әлімов интербелсенді әдістемені мектепте қолдануАлматы 2015







    .Әлімов интербелсенді әдістемені мектепте қолдануАлматы 2015













    .Әлімов интербелсенді әдістемені мектепте қолдануАлматы 2015





















































































    Мұғалімге арналған нұсқаулықАстана 2017Үлестірме материалдар11-күнАстана 2017

















































    Сабақтың соңы

    (Ө) « Бес бармақ » әдісі арқылы рефлекция жасалады. Білім алушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып сызады. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?
    Қосымша ақпараттар

    СаралауСіз қандайтəсілмен көбірек қолдаукөрсетпексіз? Сіз басқаларғақарағанда қабілеттіоқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?БағалауСізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау






































    Сабақ бойыншарефлексия







































































    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!