Сабақ: Қиял – адамға тән қасиет
| Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы ОМ МДШО |
Күні:08.01.2018 ж | Мұғалімнің есімі:Реймова Камшат Ермекбаевна |
Сынып: 5 «Б» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) оқу бағдарламасына сілтеме: | Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.
|
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: |
| Қиял туралы өз ойларын айтады, сөйлемдер құрайды, мағынасын түсінеді.
|
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Қиял туралы диаграмма құра алады; сөз таптарын біледі.
|
| Кейбір оқушылар: |
| Қиял туралы ассоциограмма құра алады; сөз таптарының түрлерін біледі, олардың өзара айырмашылықтарын біледі.
|
Бағалау критерийі:
| Тірек сөздерді табады;Тақырып бойынша жинақы мәтін жазады. |
Ойлау деңгейлерінің дағдылары:
| Білу;Түсіну. |
Тілдік мақсат: | Оқушылар орындай алады:Сөз таптарын атайды; сөз таптарының түрлерін біледі; синоним мен антонимді ажырата алады; Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ассоциограмма, диаграмма, синоним, антоним, сөз таптары.Диалог құруға, мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер:Қиял-ғажайып, қиял ерекшеліктері, дара ерекшеліктер.Талқылауға арналған сұрақтар:«Қиял» сөзінің мағынасы қандай?Қиял-ғажайып ертегілерге сенесің бе?Сен нені қиялдайсың? |
Құндылықтарға баулу: | Рухани - адамгершілік құндылықтарға баулу. |
Пәнаралық байланыс: | Қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану. |
АКТ қолдану дағдылары |
|
Алдыңғы оқу: |
|
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
|
Басталуы | Ынтымақтастық атмосферасын тудыру. Оқушыларды шеңберге тұрғызып, бір-біріне өз қиялындағы нәрсені суреттеп береді, келесі оқушы оның атын атауы тиіс. Сөйтіп бір-бірінің көңі күйлерін көтереді.Үй тапсырмасын тексеруМиға шабуыл. Сұрақтар.«Қиял», «қиялдау» сөздерінің мағынасы қандай?«Арман» мен «қиял» сөздерінің арасында қандай ұқсастық пен айырмашылық бар деп ойлайсың?Кімді қиялшыл деп ойлайсың?Қиял-ғажайып ертегісінің кәдімгі ертегіден қандай ерекшеліктері бар?
|
|
Ортасы |
|
|
Аяқталуы
|
|
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сізқосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілетіжоғары оқушыларғатапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз? | Қауіпсіздік және еңбектіқорғау ережелері:
|
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар небілді?Сыныптағы ахуалқандайболды?Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Мен берілгенуақытішіндеҮлгердімбе? Менөзжоспарымақандай түзетулеренгіздімжәненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: |