Материалдар / Сабақ жоспары "Қиял-адамға тән қасиет" 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Қиял-адамға тән қасиет" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 5 қазақ сыныптарына қазақ тілінен сабақ беретін ұстаздарға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2018
2529
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қиял – адамға тән қасиет

Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы ОМ МДШО
Күні:08.01.2018 жМұғалімнің есімі:Реймова Камшат Ермекбаевна
Сынып: 5 «Б»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) оқу бағдарламасына сілтеме:Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар:


Қиял туралы өз ойларын айтады, сөйлемдер құрайды, мағынасын түсінеді.



Оқушылардың басым бөлігі:


Қиял туралы диаграмма құра алады; сөз таптарын біледі.



Кейбір оқушылар:


Қиял туралы ассоциограмма құра алады; сөз таптарының түрлерін біледі, олардың өзара айырмашылықтарын біледі.

Бағалау критерийі:



  • Тірек сөздерді табады;
  • Тақырып бойынша жинақы мәтін жазады.
  • Ойлау деңгейлерінің дағдылары:

  • Білу;
  • Түсіну.
  • Тілдік мақсат:Оқушылар орындай алады:Сөз таптарын атайды; сөз таптарының түрлерін біледі; синоним мен антонимді ажырата алады; Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ассоциограмма, диаграмма, синоним, антоним, сөз таптары.Диалог құруға, мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер:Қиял-ғажайып, қиял ерекшеліктері, дара ерекшеліктер.Талқылауға арналған сұрақтар:
  • «Қиял» сөзінің мағынасы қандай?
  • Қиял-ғажайып ертегілерге сенесің бе?
  • Сен нені қиялдайсың?
  • Құндылықтарға баулу:Рухани - адамгершілік құндылықтарға баулу.
    Пәнаралық байланыс:Қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану.
    АКТ қолдану дағдылары



    Алдыңғы оқу:



    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

    БасталуыЫнтымақтастық атмосферасын тудыру. Оқушыларды шеңберге тұрғызып, бір-біріне өз қиялындағы нәрсені суреттеп береді, келесі оқушы оның атын атауы тиіс. Сөйтіп бір-бірінің көңі күйлерін көтереді.Үй тапсырмасын тексеруМиға шабуыл. Сұрақтар.
  • «Қиял», «қиялдау» сөздерінің мағынасы қандай?
  • «Арман» мен «қиял» сөздерінің арасында қандай ұқсастық пен айырмашылық бар деп ойлайсың?
  • Кімді қиялшыл деп ойлайсың?
  • Қиял-ғажайып ертегісінің кәдімгі ертегіден қандай ерекшеліктері бар?












  • Ортасы





































































    Аяқталуы



























    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сізқосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілетіжоғары оқушыларғатапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалайжоспарлайсыз?Қауіпсіздік және еңбектіқорғау ережелері:

    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар небілді?Сыныптағы ахуалқандайболды?Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Мен берілгенуақытішіндеҮлгердімбе? Менөзжоспарымақандай түзетулеренгіздімжәненеліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


























    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
    Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!