Материалдар / Сабақ жоспары "Қиял-адамға тән қасиет" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Қиял-адамға тән қасиет" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 5 қазақ сыныптарына қазақ тілінен сабақ беретін ұстаздарға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2018
2618
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қиял – адамға тән қасиет


Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы ОМ МДШО

Күні:08.01.2018 ж

Мұғалімнің есімі:Реймова Камшат Ермекбаевна

Сынып: 5 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) оқу бағдарламасына сілтеме:

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Қиял туралы өз ойларын айтады, сөйлемдер құрайды, мағынасын түсінеді.


Оқушылардың басым бөлігі:

Қиял туралы диаграмма құра алады; сөз таптарын біледі.


Кейбір оқушылар:

Қиял туралы ассоциограмма құра алады; сөз таптарының түрлерін біледі, олардың өзара айырмашылықтарын біледі.


Бағалау критерийі:



  • Тірек сөздерді табады;

  • Тақырып бойынша жинақы мәтін жазады.

Ойлау деңгейлерінің дағдылары:


  • Білу;

  • Түсіну.

Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады:

Сөз таптарын атайды; сөз таптарының түрлерін біледі; синоним мен антонимді ажырата алады;

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Ассоциограмма, диаграмма, синоним, антоним, сөз таптары.

Диалог құруға, мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Қиял-ғажайып, қиял ерекшеліктері, дара ерекшеліктер.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • «Қиял» сөзінің мағынасы қандай?

  • Қиял-ғажайып ертегілерге сенесің бе?

  • Сен нені қиялдайсың?

Құндылықтарға баулу:

Рухани - адамгершілік құндылықтарға баулу.

Пәнаралық байланыс:

Қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану.

АКТ қолдану дағдылары



Алдыңғы оқу:



Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)


Басталуы

Ынтымақтастық атмосферасын тудыру. Оқушыларды шеңберге тұрғызып, бір-біріне өз қиялындағы нәрсені суреттеп береді, келесі оқушы оның атын атауы тиіс. Сөйтіп бір-бірінің көңі күйлерін көтереді.

Үй тапсырмасын тексеру

Миға шабуыл. Сұрақтар.

  1. «Қиял», «қиялдау» сөздерінің мағынасы қандай?

  2. «Арман» мен «қиял» сөздерінің арасында қандай ұқсастық пен айырмашылық бар деп ойлайсың?

  3. Кімді қиялшыл деп ойлайсың?

  4. Қиял-ғажайып ертегісінің кәдімгі ертегіден қандай ерекшеліктері бар?







Ортасы




































Аяқталуы















Қосымша ақпарат

Саралау – Сізқосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сізқабілеті

жоғары оқушыларға

тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік және еңбекті

қорғау ережелері:


Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар не

білді?

Сыныптағы ахуал

қандайболды?

Мен жоспарлаған

саралаушаралары

тиімдіболдыма?

Мен берілген

уақытішінде

Үлгердімбе? Мен

өзжоспарыма

қандай түзетулер

енгіздімжәненеліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.













Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!