Сабақтың тақырыбы | Қозғалыс жылдамдығы |
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
Сабақтың жабдығы | қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер |
Жалпы мақсаттарОқыту нәтижесі | Сабақтың мақсаты: 1. Жылдамдық өлшем бірліктерімен таныстыру, уақыт қашықтық өлшем бірліктерін пысықтау, оларды есеп шығаруда пайдалануға үйрету.2. Жылдамдық пен уақыт белгілі болған жағдайда қашықтықты табуды үйрену.3. Оқушылардың алған білімдерін күнделікті өмірде ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау қабілеттерін шапшаңдыққа тәрбиелеу.Көрнекілігі: Оқулық, карточка, интерактифті тақта, слайд, сенім ағашы.Әдіс - тәсілдері: топпен жұмыс, «Ой қозғау», сұрақ – жауап.Түрі: Саяхат сабағы. |
| Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті |
Бағалау парақшасымен таныстыру |
Топқа бөлу | Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. | Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
Ынтымақтастық атмосферасы | Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.Бәрін ұғып алыңдар, санауға зер салыңдар
|
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
Үй тапсырмасын пысықтау
| Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны: жаппай жұмыс.Үш аптада қанша күн бар?2 жарым сағат қанша минутты құрайды?2 сабақ қанша минутқа созылады?Жазғы каникул қанша аптаға созылады?Қайсы айда ең аз күн бар?Ақпан айы 29 күнге созылатын жыл қалай аталады? | Оқушылар ауызша орындайды |
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөліп орындау.№1 карточкаКөрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.7 тәулік = 168 сағат 5мин 15с = 315 с 480 сағ = 20 тәулік 6ғ. 507ж. = 1107ж т.с.с.№2 карточкаБаған түрінде есептеп, дұрыстығын тексер.-806 – 806 + 327479 327 479327 479 806Жылдамдық. Уақыт. Қашықтық.s – Қашықтық (Жол): км, м, см.v – Қозғалыс жылдамдығы: км/сағ, м/мин, м/сек.t – Қашықтықты жүріп өткен уақыт: сағат, минут, секунд.Жылдамдық – уақыт бірлігінде жүріп өткен уақыт.Қашықтықты табу үшін қозғалыс жылдамдығын қозғалыс уақытына көбейту керек. |
Сергіту сәті | Ақ қоян-ау, ақ қоян,Бетіңді жушы,Қолыңды сүртші,Айнаға қарашы,Шашынды тарашы,Киіміңді киші,Мектепке қарай жүрші,Орныңа отыршы,Сабағыңды оқышы |
Ой толғаныс | Бірнеше бірлікке артыруға арналған есептер 1.Диқаншылар күзгі егістік жұмыстарында 4 машина бидай және 3 машина артық арпа қоймаға жеткізді.Диқаншылыр қанша машина арпа жеткізді? 2. Гүлнәр 3 кәмпит , ал Шолпан 2 кәмпит артық жеді. Шолпан қанша кәмпит жеді? 3. Қорапта 6 қарындаш және 3-ке артық фломастер жатыр. Қорапта қанша фломастер жатыр? 4. Жанар 2 шелек , ал Майра 3 шелек артық құлпынай жинады.Майра неше шелек құлпынай жинады? 5.Гүлзарда 6 қызғалдақ және одан 3-ке артық сарығалдақ өсіп жатыр.Гүлзарда қанша сарығалдақ өсіп тұр? 6.Дәулетте 4 машина, ал Саматта 5 машина артық.Саматта неше машина бар? 7. Дәрігер бірінші күні 7 бала , ал екінші күні 3 балаға артық қабылдады. Дәрігер екінші күні қанша бала қабылдады? |
Сабақты бекіту |
|
Үй тапсырмасы | №6,7 142-бетте | Оқушылар күнделіктеріне жазады |
Бағалау | Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. | Бағалау парақшасын толтырады |