Материалдар / Сабақ жоспары "Қозғалыс жылдамдығы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Қозғалыс жылдамдығы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қозғалыстағы алуан түрлі денелердің бірдей уақыт ішіндегі орын ауыстырулары әр түрлі болуы мүмкін. Жаяу адам 1минутта -100метрдей жол жүрсе,Жердің жасанды серігі -500км аралықты ұшып өтеді,ал радиодабыл немесе жарық дабылы 18млн. Км қашықтыққа жетеді. Әр түрлі қозғалыстардың айырмашылығын сипаттау үшін қозғалыс жылдамдығы деген физикалық шама енгізіледі.қозғалыстардың барлығы бірқалыпты қозғалыс болып саналмайды. Тек дыбыс, жарық пен радиотолқын белгілі бір жағдайларда ғана тұрақты жылдамдықпен тарайды. Қалған денелердің жылдамдықтары қозғалыс процесінде өзгеріп отырады. Дене немесе материялық нүкте жылдамдығының бағыты оң не теріс болуы мүмкін. Егер дене корордината осі бойымен оң бағыта қозғалса, онда жылдамдықтың бағытын оң деп алу келісілген. Ал егер дн нүкте координата осіне қарама-қарсы қозғалса, онда жылдамдықтың бағытын теріс деп алу қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
4609
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбыҚозғалыс жылдамдығы
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығықосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жалпы мақсаттарОқыту  нәтижесіСабақтың мақсаты: 1. Жылдамдық өлшем бірліктерімен таныстыру, уақыт қашықтық өлшем бірліктерін пысықтау, оларды есеп шығаруда пайдалануға үйрету.2. Жылдамдық пен уақыт белгілі болған жағдайда қашықтықты табуды үйрену.3. Оқушылардың алған білімдерін күнделікті өмірде ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау қабілеттерін шапшаңдыққа тәрбиелеу.Көрнекілігі: Оқулық, карточка, интерактифті тақта, слайд, сенім ағашы.Әдіс - тәсілдері: топпен жұмыс, «Ой қозғау», сұрақ – жауап.Түрі: Саяхат сабағы.


Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлуОқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасыСабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.Бәрін ұғып алыңдар, санауға зер салыңдар



Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.
Үй тапсырмасын пысықтау

Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны: жаппай жұмыс.
  • Үш аптада қанша күн бар?
  • 2 жарым сағат қанша минутты құрайды?
  • 2 сабақ қанша минутқа созылады?
  • Жазғы каникул қанша аптаға созылады?
  • Қайсы айда ең аз күн бар?
  • Ақпан айы 29 күнге созылатын жыл қалай аталады?
  • Оқушылар ауызша орындайды
    Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөліп орындау.№1 карточкаКөрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.7 тәулік = 168 сағат 5мин 15с = 315 с 480 сағ = 20 тәулік 6ғ. 507ж. = 1107ж т.с.с.№2 карточкаБаған түрінде есептеп, дұрыстығын тексер.-806 – 806 + 327479 327 479327 479 806Жылдамдық. Уақыт. Қашықтық.s – Қашықтық (Жол): км, м, см.v – Қозғалыс жылдамдығы: км/сағ, м/мин, м/сек.t – Қашықтықты жүріп өткен уақыт: сағат, минут, секунд.Жылдамдық – уақыт бірлігінде жүріп өткен уақыт.Қашықтықты табу үшін қозғалыс жылдамдығын қозғалыс уақытына көбейту керек.
    Сергіту сәтіАқ қоян-ау, ақ қоян,Бетіңді жушы,Қолыңды сүртші,Айнаға қарашы,Шашынды тарашы,Киіміңді киші,Мектепке қарай жүрші,Орныңа отыршы,Сабағыңды оқышы
    Ой толғанысБірнеше бірлікке артыруға арналған есептер 1.Диқаншылар күзгі егістік жұмыстарында 4 машина бидай және 3 машина артық арпа қоймаға жеткізді.Диқаншылыр қанша машина арпа жеткізді? 2. Гүлнәр 3 кәмпит , ал Шолпан 2 кәмпит артық жеді. Шолпан қанша кәмпит жеді? 3. Қорапта 6 қарындаш және 3-ке артық фломастер жатыр. Қорапта қанша фломастер жатыр? 4. Жанар 2 шелек , ал Майра 3 шелек артық құлпынай жинады.Майра неше шелек құлпынай жинады? 5.Гүлзарда 6 қызғалдақ және одан 3-ке артық сарығалдақ өсіп жатыр.Гүлзарда қанша сарығалдақ өсіп тұр? 6.Дәулетте 4 машина, ал Саматта 5 машина артық.Саматта неше машина бар? 7. Дәрігер бірінші күні 7 бала , ал екінші күні 3 балаға артық қабылдады. Дәрігер екінші күні қанша бала қабылдады? 
    Сабақты бекіту

    Үй тапсырмасы№6,7 142-беттеОқушылар күнделіктеріне жазады
     БағалауБүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Бағалау парақшасын толтырады






    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!