Материалдар / Сабақ жоспары "Қызғалдақ" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Қызғалдақ" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
1021
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Қызғалдақ

Бөлім бойынша ЖБ

Мұғалімнің аты-жөні:Нахуанова А.Ж

Күні: 30.11

СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.1.3.1 (Т/А)-тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Омоним, антоним, синонимдер



Ресурстар

Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Жалбыз

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру «Қайырлы күн ,достым!»

Топқа бөлемін :Отырған қатарларымен топ құрайды..

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

1-топ:

«Бақыт» вагоны

2-топ:

«Сүйіспеншілік» вагоны

3-топ:

«Жарқын өмір» вагоны

Жаңа білім

10 минут






Үй тапсырмасын сұрау. «Жалбыз туралы не білеміз?

Білу және түсіну

-Балалар, мына суретке назар аударайық! Ненің суреті? Әлбетте , қызғалдақ..

«Ой қозғау»

Осы қызғалдақ туралы не білеміз. Ойларымызды орт аға саламыз.

«Ойлан.Жұптас.Бөліс» Үш топ оқушылары қызғалдақ туралы мәліметті азат жолдарға бөліп алып, оқып, басқаларға түсінгендерін айтады.

Тест жұмысы. Ортақ тапсырма. Балалар, осы біз қандай грамматикалық тақырып өтіп жатырық?-Иә, омоним,синоним,антоним.Енді сіздерге тест тапсырмаларын ауызша оқимын , тез жауап беріңдер?

1.Синонимдерді анықтаңыз. 
А) Жаман – нашар. 
Дұрыс жауап:А
В) Үлкен – кіші. 
С) Қайрат – мұрат. 
D) Биік – аласа. 
Е) Ерте - кеш 

2.«Жақсы» сөзінің антонимі анықтаңыз. 
А) Жаман. 
Дұрыс жауап:А
В) Үлкен. 
С)
Көріксіз

D) Ерте. 
Е) Кеш. 

3.Омонимнің анықтамасын көрсетіңіз. 
А) Мағыналары жақын сөздер. 
В) Мағыналары бір-біріне қарама-қарсы сөздер. 
С) Жазылуы бірдей, бірақ мағыналары басқа сөздер. 
Дұрыс жауап:С
D) Заттың атын білдіретін сөздер. 
Е) Заттың сынын білдіретін сөздер. 

4.«Сұлу», «көркем», «әдемі» сөздері қандай сөздер ? 
А) Антоним сөздер. 
В) Омоним сөздер. 
С) Синоним сөздер. 
Дұрыс жауап:С
D) Қыстырма сөздер. 
Е) Қаратпа сөздер. 

5.Омонимдік қатарды көрсетіңіз. 
А)
ара, жазДұрыс жауап:А
В) Биік – аласа. 
С) Ерте - кеш. 
D) Жарық - қараңғы. 
Е) Терезе - есік. 

6.Мағыналары қарама-қарсы сөздер қалай аталатынын көрсетіңіз. 
А) Антоним. 
Дұрыс жауап:А
В) Омоним. 
С) Зат есім. 
D) Синоним.  Е) Етістік. 


Мәтіндер, сурет




Тест тапсырмасы

Ортасы


Қолдану

Бөлім бойынша жиынтық бағалау. 20 минут

Тапсырмалар


Сергіту сәті


«Мен-қазақпын!» би билеу


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синонимдерді анықтаңыз. 
А) Жаман – нашар. 
В) Үлкен – кіші. 
С) Қайрат – мұрат. 
D) Биік – аласа. 
Е) Ерте - кеш 
Дұрыс жауап:А

«Әдемі» сөзінің синонимін анықтаңыз. 
А) Жаман. 
В) Үлкен. 
С) Сұлу. 
D) Ерте. 
Е) Кеш. 
Дұрыс жауап:С

Синонимнің анықтамасын көрсетіңіз. 
А) Мағыналары жақын сөздер. 
В) Мағыналары бір-біріне қарама-қарсы сөздер. 
С) Жазылуы бірдей, бірақ мағыналары басқа сөздер. 
D) Заттың атын білдіретін сөздер. 
Е) Заттың сынын білдіретін сөздер. 
Дұрыс жауап:А

«Сұлу», «көркем», «әдемі» сөздер екенін анықтаңыз. 
А) Антоним сөздер. 
В) Омоним сөздер. 
С) Синоним сөздер. 
D) Қыстырма сөздер. 
Е) Қаратпа сөздер. 
Дұрыс жауап:С

Синонимдік қатарды көрсетіңіз. 
А) Мұғалім – ұстаз. 
В) Биік – аласа. 
С) Ерте - кеш. 
D) Жарық - қараңғы. 
Е) Терезе - есік. 
Дұрыс жауап:А

Мағыналары жақын сөздер қалай аталатынын көрсетіңіз. 
А) Антоним. 
В) Омоним. 
С) Зат есім. 
D) Синоним. 
Е) Етістік. 
Дұрыс жауап:D



Бағалау



Кері байланыс


Смайликтермен және мөр қою арқылы бағалаймын.



«Не білгіңіз келеді? » Стикирлерге жазу немес ауызша айту;

Үй тапсырмасына сол жазғаны беріледі

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.











































«Білім қоржыны» кері байланыс























































Сабақ тақырыбы

Ш.Құдайбердіұлы «Еңлік- Кебек» дастаны

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.Т/Ж1.Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні.Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін,эпилог,прологтерді анықтау.

8.А/И1.Әдеби шығарманың композициясы.Композицияны тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

Сабақтың

мақсаттары

Шығармадағы көркем ауыстыруларды түсінеді, қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Дастаннан өзіне ұнаған жолдарын жатқа мәнерлеп айтады. Шығармадағы көркем ауыстыруларды ажыратады.

Оқушылардың кейбіреуі орындай алады:

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды.

Тілдік

мақсат

Оқушылар орындай алады: Дастан жанрын түсінеді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Он бесінде Кебектің аты шықты,

Атты, жаяу бәріне бірдей мықты.

Талқылауға арналған сұрақтар: перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис деген не?

Құндылықтарды

Игерту

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Елжандылық, толеранттық, ұлтжандылық тәрбие.

Пәнаралық байланыс

Тарих, қазақ тілі, әдебиет теориясы

Бағалау критерийі

  • Өлеңнен өзіне ұнаған жолдарын жатқа мәнерлеп жұбына оқиды.

  • Өлеңдегі троп түрлерін анықтайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, жоғары деңгей дағдылары

Алдыңғы білім

әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Уақыты

Сабақтағы жоспарланған жаттығу


Ресурс

Сабақтың басы


1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.

2. Психологиялық ахуал

3. Ширату. «Соңғы сөз сөйлемнің басы» Оқушылар шеңбер бойымен тұрады. Олардың бірі қозғалып жүре бастайды да, кездейсоқ бір оқушының алдына тұрып, оған бір пікірді айтады, мысалы, «Бұл әңгіме – 1780 жылы шамасында осы Шыңғыс тауында Матай мен Тобықты арасында болған іс.» Біріншінің артында тұрған оқушы шеңберді айнала жүріп, басқа баланың алдына барып тұрып, жаңа пікірді айтады, ол осының алдындағы пікірдің соңғы сөзінен басталуы тиіс.

«Миға шабуыл» тәсілі

Портрет дегеніміз...

Теңеу дегеніміз...

Эпитет дегеніміз...

Осы атаулармен топқа бөлу.

Осы сөздер арқылы топқа бөлінеді.










Сабақтың ортасы


























Жұптық жұмыс

Топтағы оқушылар жұп құрайды. Үйде жаттап үзінділері бойынша жұбына жатқа оқиды. Бірін-бірі бағалайды.


Керемет жауап!


Дескриптор:

Өлеңнен өзіне ұнаған жолдарды жаттайды.

Жұбына мәнерлеп жатқа оқиды.

Актерлік шеберлігін көрсетеді.

Топтық жұмыс. «Ромбтық жіктелім» тәсілі

Топтар дастанның тіліне, көркемдік қуатына талдау жасап, көркемдік қуатын арттырып тұрған сөздерді маңыздылығына қарай топтайды.


Топтардың қорғауы


Жеке жұмыс

Тапсырма. Троп түрлерінің әрқайсысына мысал табыңыз. Өлеңде қолданылу мағынасына талдау жасаңыз.


Троп түрлері

Дастаннан дәлел

Дастандағы мағынасы

теңеу




эпитет




портрет




метафора





Дескриптор:

- дастаннан троп түрлеріне бір дәлелден табады: -дастандағы мағынасын түсіндіреді.




Топтық жұмыс



« Пирамидалық талқылау» әдісі



М әтіннің ішінен көркемдегіш құралдардың (теңеу,эпитет,метафора,портрет) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау. Тіктөртбұрыштың сыртқы бөлігіне топтың әр мүшесі өз жауабын жазады, ал ішкі төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой жазылады.


Топтардың қорғауы. Өзара бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» тәсілі. Екі жақсы жағын, бір ұсынысын білдіреді.





8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы




















Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

«Плюс» – оң әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы жазады.

«Минус» – «қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып тұр» деген ойларын жазады. «Қызықты» бөлігіне өзіне қызық болған тұстарды жазады.


«+»

«-»

Қызықты



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!