Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары "Қызғалдақ" 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Қызғалдақ Бөлім бойынша ЖБ |
Мұғалімнің аты-жөні:Нахуанова А.Ж Күні: 30.11 |
||||
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.1.3.1 (Т/А)-тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау |
||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
Тілдік құзіреттілік |
Омоним, антоним, синонимдер |
||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||
Алдыңғы оқу |
Жалбыз |
||||
Сабақтың жоспары |
|||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру «Қайырлы күн ,достым!» Топқа бөлемін :Отырған қатарларымен топ құрайды.. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
1-топ: «Бақыт» вагоны 2-топ: «Сүйіспеншілік» вагоны 3-топ: «Жарқын өмір» вагоны |
|||
Жаңа білім 10 минут |
Үй тапсырмасын сұрау. «Жалбыз туралы не білеміз? Білу және түсіну -Балалар, мына суретке назар аударайық! Ненің суреті? Әлбетте , қызғалдақ.. «Ой қозғау» Осы қызғалдақ туралы не білеміз. Ойларымызды орт аға саламыз. «Ойлан.Жұптас.Бөліс» Үш топ оқушылары қызғалдақ туралы мәліметті азат жолдарға бөліп алып, оқып, басқаларға түсінгендерін айтады. Тест жұмысы. Ортақ тапсырма. Балалар, осы біз қандай грамматикалық тақырып өтіп жатырық?-Иә, омоним,синоним,антоним.Енді сіздерге тест тапсырмаларын ауызша оқимын , тез жауап беріңдер?
1.Синонимдерді анықтаңыз.
2.«Жақсы» сөзінің антонимі анықтаңыз.
D)
Ерте.
3.Омонимнің анықтамасын көрсетіңіз.
4.«Сұлу», «көркем», «әдемі»
сөздері қандай
сөздер ?
5.Омонимдік қатарды көрсетіңіз. 6.Мағыналары қарама-қарсы сөздер қалай аталатынын көрсетіңіз. |
Мәтіндер, сурет Тест тапсырмасы |
|||
Ортасы |
Қолдану Бөлім бойынша жиынтық бағалау. 20 минут |
Тапсырмалар |
|||
Сергіту сәті |
«Мен-қазақпын!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синонимдерді анықтаңыз.
«Әдемі»
сөзінің синонимін анықтаңыз.
Синонимнің анықтамасын
көрсетіңіз.
«Сұлу»,
«көркем», «әдемі» сөздер екенін анықтаңыз.
Синонимдік қатарды көрсетіңіз.
Мағыналары жақын сөздер қалай аталатынын
көрсетіңіз. |
|
|||
Бағалау Кері байланыс |
Смайликтермен және мөр қою арқылы бағалаймын. «Не білгіңіз келеді? » Стикирлерге жазу немес ауызша айту; Үй тапсырмасына сол жазғаны беріледі |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
«Білім қоржыны» кері байланыс
Сабақ тақырыбы |
Ш.Құдайбердіұлы «Еңлік- Кебек» дастаны |
|||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
8.Т/Ж1.Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні.Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін,эпилог,прологтерді анықтау. 8.А/И1.Әдеби шығарманың композициясы.Композицияны тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа қарай талдау. |
|||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Шығармадағы көркем ауыстыруларды түсінеді, қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Дастаннан өзіне ұнаған жолдарын жатқа мәнерлеп айтады. Шығармадағы көркем ауыстыруларды ажыратады. Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды. |
|||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Дастан жанрын түсінеді. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Он бесінде Кебектің аты шықты, Атты, жаяу бәріне бірдей мықты. Талқылауға арналған сұрақтар: перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис деген не? |
|||||||||||||||||
Құндылықтарды Игерту |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Елжандылық, толеранттық, ұлтжандылық тәрбие. |
|||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, қазақ тілі, әдебиет теориясы |
|||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, жоғары деңгей дағдылары |
|||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау |
|||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу |
Ресурс |
|||||||||||||||
Сабақтың басы |
|
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. 2. Психологиялық ахуал 3. Ширату. «Соңғы сөз – сөйлемнің басы» Оқушылар шеңбер бойымен тұрады. Олардың бірі қозғалып жүре бастайды да, кездейсоқ бір оқушының алдына тұрып, оған бір пікірді айтады, мысалы, «Бұл әңгіме – 1780 жылы шамасында осы Шыңғыс тауында Матай мен Тобықты арасында болған іс.» Біріншінің артында тұрған оқушы шеңберді айнала жүріп, басқа баланың алдына барып тұрып, жаңа пікірді айтады, ол осының алдындағы пікірдің соңғы сөзінен басталуы тиіс. «Миға шабуыл» тәсілі Портрет дегеніміз... Теңеу дегеніміз... Эпитет дегеніміз... Осы атаулармен топқа бөлу. Осы сөздер арқылы топқа бөлінеді. |
|
|||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
|
Жұптық жұмыс Топтағы оқушылар жұп құрайды. Үйде жаттап үзінділері бойынша жұбына жатқа оқиды. Бірін-бірі бағалайды. Керемет жауап! Дескриптор: Өлеңнен өзіне ұнаған жолдарды жаттайды. Жұбына мәнерлеп жатқа оқиды. Актерлік шеберлігін көрсетеді. Топтық жұмыс. «Ромбтық жіктелім» тәсілі Топтар дастанның тіліне, көркемдік қуатына талдау жасап, көркемдік қуатын арттырып тұрған сөздерді маңыздылығына қарай топтайды. Топтардың қорғауы Жеке жұмыс Тапсырма. Троп түрлерінің әрқайсысына мысал табыңыз. Өлеңде қолданылу мағынасына талдау жасаңыз.
Дескриптор: - дастаннан троп түрлеріне бір дәлелден табады: -дастандағы мағынасын түсіндіреді. Топтық жұмыс « Пирамидалық талқылау» әдісі М әтіннің ішінен көркемдегіш құралдардың (теңеу,эпитет,метафора,портрет) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау. Тіктөртбұрыштың сыртқы бөлігіне топтың әр мүшесі өз жауабын жазады, ал ішкі төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой жазылады. Топтардың қорғауы. Өзара бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» тәсілі. Екі жақсы жағын, бір ұсынысын білдіреді. |
8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|||||||||||||||
Сабақтың соңы |
2 минут |
Рефлексия «Плюс» – оң әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы жазады. «Минус» – «қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып тұр» деген ойларын жазады. «Қызықты» бөлігіне өзіне қызық болған тұстарды жазады.
|
|