Сезімді ояту.Ынталандыру.
Сұрақ-жауап
Дидактикалық ойын
| Шаттық шеңберін ұйымдастыру.Күннің көзі ашылып,Көкке шуақ шашылып.Құтты қонақ келіпті,Төрімізге еніпті,Амандасу үлкенге,Тәрбиенің басы ғой.Ал,қанеки бәріміз,«Сәлем» дейік үлкенге.Сәлеметсіздер ме!-Балалар қандай жануарлар түрлерін білеміз?-Жабайы жануарлар қайда мекендейді?-Седер қандай жабайы жануарларды білесіңдер?-Неге оларды жабайы жануарлар,- деп атайды?
Дидактикалық ойын. «Жабайы жануарлар мен үй жануарларын,үй құстары мен жабайы құстарды ажырату.» (ойыншықтар арқылы)Тез тапқан топқа сыйлықтар беру. | Балалар шаттық шеңберіне тұрып өлеңді қосылып айтып амандасады.
-Жабайы,үй жануарлары-Орманда-қасқыр,түлкі,тиін,қоян,Аю,кірпі-себебі олар орманда өмір сүреді.
Ойынға балалар қатысады |
Ізденістер.Ұйымдастыру.
Түсіндіру
Әңгімелеу
Сергіту сәтін өткізу
Дәптермен жұмыс
Тақпақтар сұрау
Дидактикалық ойын | 1.Қызыл кітап туралы түсінік беру.-Балалар біздің елімізде табиғат құбылыстарынаБайланысты жылдан –жылға азайып не жойылып бара жатқан жануарлар мен құстар,өсімдіктер бар. Бұлардың түрлерін қызыл кітапқа тіркелген.
Қызыл кітап дегеніміз – табиғатымызда жоғалып бара жатқан жабайы жануарлар мен құстар,өсімдіктердің түрлерін тіркеп отыратын кітапты айтамыз. Бұны зерттеп,тексеріп отыратын саланы зоология және ботаника деп атайды.
Зоология дегеніміз – жануарларды зерттейтін саланы айтамыз.Ботаника дегеніміз – өсімдіктерді зеттеп отыратын саланы атайды
Қызыл кітапқа тіркелген жануарлар мен құстарды, өсімдіктерді мемлекет өз қарауына алып қорғап отырады. Азайып бара жатқан жануарлар мен құстарды зоологиялық парктерде Қолдан өсіріп,көбейту шаралары қолға алынған.Азайып бара жатқан жануарлар мен құстарды атуға болмайды, ал өсімдіктерді сындырып,жұлуға тыйым салынған.
Біздің елімізде жойылып бара жатқан жануарлар мыналар: Барыс, қоңыр аю, қарақұйрық,Ілбіс, арқар және т.б.
Құстар мыналар: Аққу, тырна, үкі, бүркіт және т.б.
Өсімдіктер мыналар: Қызғалдақ, сексеуіл т.б.
-Балалар мен сендерге жануарлар мен құстардың, өсімдіктердің санаулы ғана түрлерін атадым.Адамдар көбінесе салақтықпен,түсінбестікпен табиғатқа қалай болса солай қарап зиян келтіріп жатады.Бұл қоқыстарды кез келген жерге тастап, от жағып оны өшірмей өртке алып келіп ,көптеген ормандар өртеніп,көлдер ластанып зиян келіп жатады. Бұлардың барлығы жануарлар мен құстардың,өсімдіктердің азайып кетуіне әкеліп соғады.Қаскерлердің қолынан да қырылып жатады.
2.Сергіту сәтін өткізу.Ойға батып мысықОтыр көзін қысыпӨзі сондай баяуДейді мяу – мяуМысық сүтке тойыпМұртын сипап қойыпӨзі сондай баяДейді мяу – мяу.
3.Әліппе дәптермен жұмыс:Дәптерде бейнеленген Қызыл кітапқа енген жануарлардың аттарын атайды.Қызыл кітапқа енген құстарды тапқызып,оларды бояту.Тапсырманы тез және ұқыпты орындаған топқа жұлдызшалар тарату.
4.Балалар жануарлар ,құстар,гүлдер туралы тақпақтар білеміз бе?-Кім айтып береді?Айтқан топқа ( жұлдызшалар тарату)
5.Дидактикалық ойын. «Жабайы жануарлар қайда өмір сүреді?»Ойын шарты: Суреттерден жануарлар мен құстардың үйін табу керек.Тез тапқан топқа жұлдызша беріледі.
|
Тәрбиешінің түсіндіргенін балалар мұқият тыңдайды сұрақтары болса береді
Мұқият тыңдайды
Өлеңге қосылып,сергіту жаттығуын орындайды
Қызыл кітапқа енген жануарларды:Үкі, бүркіт аққу, тырнаның суреттерін дәптерден бояды.
Тақпақтар айтады
Ойынға түгел қатысады |
Қорытындылау
Жұмбақ шешу
Сұрақ -жауап | 6.Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын ал, сендер шешуін табасыңдар: - Ең айлакер аң – түлкі Ең қорқақ аң - қоян Балды жақсы көретін аң - аю Аң патшасы не - арыстан Мысыққа ұқсайтын аң - жолбарыс
-Балалар бүгінгі сабағымыз не жайында болды?-Сабақ сендерге ұнады ма?-Қандай тапсырма сендерге қиын болды?-Ал, қандай тапсырма сендерге оңай болды?-Сабаққа жақсы қатысып отырған балаларды ерекше марапатталады. | Жұмбақтың шешуін табады балалар
Сұрақтарға жауап береді |