Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақ жоспары. Салыстырмалы атомдық масса 7 сынып.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сабақ жоспары. Салыстырмалы атомдық масса 7 сынып.
Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып. Сабақ жоспары. Салыстырмалы атомдық масса тақырыбына ашық сабақ өткізуге кқмегін тигізеді деп ойлаймын.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:
7.3С Салыстырмалы атомдық
масса және қарапайым
формула
Педагогтің
аты-жөні:
Қанатбекова
Ж.Қ
Күні:
24.02.2022
ж
Сыныбы:
7
«Ә»
Қатысушылар
саны
15
Қатыспағандар
саны
0
Сабақтың
тақырыбы:
Химиялық элементтердің
салыстырмалы атомдық
массасы
(23-сабақ)
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
7.1.2.8 -Жердегі элементтердің
басым бөлігі планеталардың қалыптасу кезінде пайда болған изотоптар
қоспасы түрінде кездесетіндігін
түсіну
7.1.2.9 -табиғи изотоптары бар
химиялық элементтердің атомдық массалары бөлшек сан болатындығын
түсіну
7.1.2.10 -салыстырмалы атомдық
массаның анықтамасын
білу
Сабақтың
мақсаты:
Элементтертердің басым бөлігі
изотоптардың қоспасы түрінде кеседесетінін
түсіну
Элементтің изотоптық құрамы
бойынша салыстырмалы атомдық массаны есептей
алу
Приодтық кестені қолдана
отырып, элементтердің салыстырмалы атомдық массаны табу және бүтін
санға айналдыру.
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
Сәлемдесу
Оқушыларды
түгендеу
Карточка арқылы оқушыларды
топқа бөлу:
1.Протон
тобы
2.Нейтрон
тобы
3.Электрон
тобы
Мұғалім оқушылардың
қиналатын тұстарын анықтау үшін бақылау парағын
толдырады
Мұғалім алдын өтілген
материалдарды7.1.2.5 атом құрылысын
сипаттау, 7.1.2.8элементті атауы бойынша және
оны атомы құрамындағы бөлшектер саны бойынша
сипаттауоқу
мақсаттарыбойынша гугл формада тест
ұйымдастырады.
Оқушылар сілтемедегі
сұрақтарға жауап
береді
Мақсаты:Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі:Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Топтар бірін-бірі бағалау
парағына бағалап
жазады.
Сыныпқа сұрақ
қою
Неліктен атомдық масса бүтін
сандармен өрнектелмейді?
Оқушылар жауаптарын тыңдау.
Топпен талқылау.
Оқушылар өткен тақырыпты еске
түсіріп атом моделін дәптерлеріне
салады.
Дескриптор:
электрон,протон,нейтронның
орналасуын салады;
қай элемент екенін
анықтайды;
Бағалау парағына өзін
бағалап жазып отырады.
Көміртек-12 массасы дәлме-дәл
12,00 болғанымен, табиғатта кездесетін көміртектің салыстырмалы
атомдық массасы сәл өзгеше 12,01 болады. Бұл қосымша масса қайдан
шығады? Барлық химиялық элементтер табиғатта изотоптар қоспасы
түрінде кездеседі. Кейбір элементтер табиғатта тек жалғыз изотоптар
түрінде болады. Жалғыз изотоптарға фтор, алюминий, кобальт және
алтын жатады.
Мақсаты:Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі:оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Қалыптастырушы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
13-20
слайд
Топтық
жұмыс
7
мин
Сұрақты топта
талқылау
Неге салыстырмалы атомдық
масса бөлшек сандар түрінде
жазылады?
Химиялық
элементтің
ағылшынша
атауы
Химиялық
элементтің
таңбасы
Химиялық
элементтің
қазақша
атауы
Протон
саны
Нейтрон
саны
Электрон
саны
hydrogen
lithium
chlorine
carbon
Топтардың жауаптарын тыңдап
болған соң әр топқа салыстырмалы атомдық массаға қатысты тапсырма
беріледі
Бағалау парағына бағалап
жазып отыру.
Саралау:Бұл жерде
саралаудың«Диалог және қолдау
көрсету»тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
Дескриптор:
-Химиялық элемент таңбасын
жазады;
-элементтің протон,
нейтрон электрон санын
анықтайды,
Д.И. Менделеев периодтық
жүйесін қолдана отырып, келтірілген элементтердің салыстырмалы
атомдық массасын тауып
жазыңыздар
SMgAgPOCu
Оқушыларға:
Аr(S) =
Аr(P) =
Аr(Mg) =
Аr(O) =
Аr(Ag) =
Аr(Cu) =
Дескриптор:
Берілген химиялық
элементтердің периодтық кестедегі орнын
біледі
Химиялық элементтердің атомдық
массасын дұрыс
көрсетеді.
Бағалау парағына
жазу.
Саралау:Бұл жерде
саралаудың«Жіктеу»тәсілі
көрінеді.Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
Слайд
23
Топтық
жұмыс:
6
мин
1.Протон тобы (азот
элементі)
2.Нейтрон тобы(оттегі
элементі)
3.Электрон тобы (темір
элементі)
Оқушылар топтарда
орындайды.
Берілген химиялық
элементтердің периодтық кестедегі орнын
біледі.
Химиялық элементте
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз