Материалдар / Сабақ жоспары. Салыстырмалы атомдық масса 7 сынып.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары. Салыстырмалы атомдық масса 7 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып. Сабақ жоспары. Салыстырмалы атомдық масса тақырыбына ашық сабақ өткізуге кқмегін тигізеді деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2022
943
17 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

7.3С Салыстырмалы атомдық масса және қарапайым формула

Педагогтің аты-жөні:

Қанатбекова Ж.Қ

Күні:

24.02.2022 ж

Сыныбы:

7 «Ә»

Қатысушылар саны

15

Қатыспағандар саны

0

Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элементтердің салыстырмалы атомдық массасы

(23-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.8 -Жердегі элементтердің басым бөлігі планеталардың қалыптасу кезінде пайда болған изотоптар қоспасы түрінде кездесетіндігін түсіну

7.1.2.9 -табиғи изотоптары бар химиялық элементтердің атомдық массалары бөлшек сан болатындығын түсіну

7.1.2.10 -салыстырмалы атомдық массаның анықтамасын білу

Сабақтың мақсаты:

Элементтертердің басым бөлігі изотоптардың қоспасы түрінде кеседесетінін түсіну

Элементтің изотоптық құрамы бойынша салыстырмалы атомдық массаны есептей алу

Приодтық кестені қолдана отырып, элементтердің салыстырмалы атомдық массаны табу және бүтін санға айналдыру.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Сәлемдесу

Оқушыларды түгендеу

Карточка арқылы оқушыларды топқа бөлу:

1. Протон тобы

2. Нейтрон тобы

3. Электрон тобы

Мұғалім оқушылардың қиналатын тұстарын анықтау үшін бақылау парағын толдырады


Мұғалім алдын өтілген материалдарды 7.1.2.5 атом құрылысын сипаттау, 7.1.2.8 элементті атауы бойынша және оны атомы құрамындағы бөлшектер саны бойынша сипаттау оқу мақсаттары бойынша гугл формада тест ұйымдастырады.

Оқушылар сілтемедегі сұрақтарға жауап береді


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfAx37Uzj6WXFTbL65HzuRJEvo9Ii2P5whMqIl6DvU9bR8Itg/viewform?usp=sf_link




Жаңа сабаққа кіріспе

2 минут























Жаңа сабақ тақырыбын ашу

7-8 минут

Изотоптар дегеніміз не?

-Атом неден тұрады?

-атом моделін саламыз

-жұмыс парағындағы кестені толтыру



Топтар бірін-бірі бағалау парағына бағалап жазады.







Сыныпқа сұрақ қою

Неліктен атомдық масса бүтін сандармен өрнектелмейді?

Оқушылар жауаптарын тыңдау. Топпен талқылау.






Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіріп атом моделін дәптерлеріне салады.



Дескриптор:

  • электрон,протон,нейтронның орналасуын салады;

  • қай элемент екенін анықтайды;

Бағалау парағына өзін бағалап жазып отырады.



Көміртек-12 массасы дәлме-дәл 12,00 болғанымен, табиғатта кездесетін көміртектің салыстырмалы атомдық массасы сәл өзгеше 12,01 болады. Бұл қосымша масса қайдан шығады? Барлық химиялық элементтер табиғатта изотоптар қоспасы түрінде кездеседі. Кейбір элементтер табиғатта тек жалғыз изотоптар түрінде болады. Жалғыз изотоптарға фтор, алюминий, кобальт және алтын жатады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.









13-20 слайд

Топтық жұмыс

7 мин


Сұрақты топта талқылау

Неге салыстырмалы атомдық масса бөлшек сандар түрінде жазылады?


Химиялық

элементтің ағылшынша

атауы

Химиялық элементтің

таңбасы

Химиялық

элементтің қазақша

атауы

Протон саны

Нейтрон саны

Электрон саны

hydrogen






lithium






chlorine






carbon








Топтардың жауаптарын тыңдап болған соң әр топқа салыстырмалы атомдық массаға қатысты тапсырма беріледі

Бағалау парағына бағалап жазып отыру.



Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Дескриптор:

-Химиялық элемент таңбасын жазады;

-элементтің протон, нейтрон электрон санын анықтайды,

http://learningapps.org/display?v=pyi3t53sj17



слайд 10

Сабақтың ортасы

12 мин.



Жеке жұмыс

5 мин

Д.И. Менделеев периодтық жүйесін қолдана отырып, келтірілген элементтердің салыстырмалы атомдық массасын тауып жазыңыздар

S Mg Ag P O Cu

Оқушыларға:



АShape1 r (S) =


АShape2 r (P) =


АShape3 r (Mg) =

Shape4

АShape5 r (O) =


Аr (Ag) =


Аr(Cu) =


Дескриптор:

Берілген химиялық элементтердің периодтық кестедегі орнын біледі

Химиялық элементтердің атомдық массасын дұрыс көрсетеді.

Бағалау парағына жазу.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Слайд 23

Топтық жұмыс:

6 мин

1. Протон тобы (азот элементі)

2. Нейтрон тобы(оттегі элементі)

3. Электрон тобы (темір элементі)



Оқушылар топтарда орындайды.

  1. Берілген химиялық элементтердің периодтық кестедегі орнын біледі.

  2. Химиялық элементте

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!